34•Santino•

7.1K 501 154
                                    

Merhabaaa

Bölümü yazıp bitireli günler olduuuuu

Gözlerim bedenimin üzerinde zıplayan küçük bedenle aralanırken bana kocaman yeşil gözleriyle bakan bir çocuk gördüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gözlerim bedenimin üzerinde zıplayan küçük bedenle aralanırken bana kocaman yeşil gözleriyle bakan bir çocuk gördüm.
Esnediğimde yüzüme biraz daha eğilerek beni inceledi."Cognato!"Enişte!

Bağırması beynimin içinde yankılanırken bu çocuğun kim olduğunu bilmiyordum ama tahminime göre russolar şuan toplanmış ve sabah kahvaltısı için hazırlık yapıyordu.Odanın kapısı çok yavaş bir şekilde açıldığında boras önce kafasını sonra bedenini içeriye soktu.

"Buongiorno marito!"günaydın kocacığım!

Yatağın üzerine dizini bastırarak bana doğru eğildi ve dudaklarını dudaklarıma bastırarak küçük bir öpücük bıraktı.Ardından da sırıtarak arkasındaki gülü bana uzattı."Heyecanlı olmalısın."dedi gülü kucağıma bırakıp yanağımı öperek.

Neden heyecanlı olacaktım ki?kaşlarım çatılırken boras bu sefer benim üzerime yükselerek üst dudağımı dudakları arasına alarak emmeye başladı,hızla elimi ensesine atarak onu bacaklarım arasına aldım ve kendime çekerek şişkin sikimi onun sertliğine bastırdım.

"Siktir!"duyduğum sesle dudaklarımız ayrılırken vinanın odadaki küçük kızı kucağına almaya çalıştığını gördüm."özür dilerim özür dilerim."koşarak dışarıya çıktığında boras oflayarak üzerimden kalktı ve masadaki bir bardak suyu parmaklarım arasına bırakarak içmemi sağladı.

"Bu evde sürekli basılmak zorunda mıyız!accidenti!"kahretsin!"Rahatça seni kenarda köşede sıkıştıramıyorum bile!"
sabah eve dört buçuk gibi gelmiştik ve kapıdan girerken ikimiz de ne olduğunu anlamadan birden bire öpüşmeye başlamıştık,artık ne kadar şanssızsak ben onun kucağında yukarıya çıkarken Araf abi aniden karşımızda dikilmişti.

Ben utançla başımı borasın boynuna gömmüştüm,boras ise bunu umursamadan abisine."Buongiorno."
günaydın!Diyerek bizi odaya sokmuştu.

Sonrasında ise zaten hemen uyumuştum.

Boras ne düşündüğümü anlamak ister gibi kaşlarını çattığında yerimde doğrulup ayağa kalktım ve dolaba doğru ilerleyerek bakışlarımı orda gezdirdim,bunlar bir kaç gün önce gelen kıyafetler olmalıydı.

Altıma siyah kumaş bir pantolon üzerine de siyah bir bol tişört çıkardım ve kıyafetleri üzerime geçirerek tişörtü pantolonun içine soktum.Altına da siyah blazerlerimi geçirerek deri ceketi kucağıma aldım.Evin içi ısıtıcılardan dolayı sıcaktı,ceketi yatağın üzerine bırakarak makyaj masasına doğru ilerledim ve saç spreyini saçlarıma sıkarak onu güzelce şekillendirdim.

Fırtınanın İçindeki Ateş|GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin