40•Zavallı bebeğim/Özel bölüm 1

4.8K 247 36
                                    

Merhaba💗

Biraz geç geldim ama geldim,eminim şuan Pek çok kişi hikayeyi okuma listesinden çıkarmıştır ama olsun.Umarım önlerine düşeriz ve tekrardan okumaya devam ederler.

Eski bölümleri de düzenliyorum bir yandan.

Sizi çok seviyorum iyiki geldiniz

|F.İ.A|

"Boras bak sinirleniyorum yapışıp durma üzerime!"diye inledim bedenim sıcaktan alev atarken.Bugün yine modunda olduğu bir gündeydik çünkü üzerime yapışmış halde geziyordu,her ay aynı durum olduğu için alışkın olsam da hava gerçekten alev alevdi ve biz bok var gibi güzelim Deniz kenarları dururken dağın başına gelmiştik.

Neden? 

Boras beyimiz çıplak gezmek istiyor diye.

"Bayılmak üzereyim."diye inledim küvetin içerisinden büyük bir hızla çıkıp çıplak ayaklarımı zemine bastırarak,
yerden bile ateş çıkıyordu anasını satayım.Boras benim kalkmamla hızla peşimden çıktığında koşar adımlarla salona doğru ilerlemeye başladım.

Onunla Baş başa olmak mükemmeldi ama bir yere kadar!"Aşkım dur nereye."
peşimden koşmaya başladığında kendimi büyük bir hızla klimanın tam önünde duran koltuğun üzerine attım ve zevkle gülümsedim.

Soğuktu.

"Ayıp."dedi boras bakışlarını çıplak kalçalarımdan bir saniye bile ayırmadan,Bu evin tek avantajı her yerin boş olmasıydı.Tepede olduğu için arabayla olunmadığı sürece buraya kadar çıkmak pek de mümkün değildi.Burası tamamen borasa ait olduğu için tepenin ortasında bulunan kulübenin anahtarı bir tek onda vardı.O anahtar olmadan girmeye çalışanı fena bir çarpılma bekliyordu.

Etraf elektrikli tellerle kaplıydı.

"Şu spor işi de yaradı gibi sanki."
parmakları her geçen gün dolgunlaşan kalçalarıma kaydığında sesimi çıkarmadan derin bir nefes aldım"deliğin de sıkılaştı."balayımız olmasına rağmen yorgunluktan dün gece gelir gelmez uyumuştum.

Boras her ne kadar bir sürü numara çevirip sevişmeye çalışsa da ayağımı kaldıracak halim bile olmadığı için ona zorla sarılıp yatağa çekmiştim ve oflaya puflaya göğsümde uyutmuştum.

"Ya ne sıkılaşmak hem de."diye mırıldandım gözlerimi kapatarak.Şimdi bir masaj ne iyi giderdi var ya.

Boras koltuğun üzerine ayağını atarak bacaklarım arasına girdiğinde penisimi koltuğa sürttüm,her yerim sırıl sıklamdı.

"Masaj yapsana bana birazcık."diye mırıldandığımda ellerini ayak bileklerimden başlayarak kalçalarıma kadar boydan boya okşadı"Mm."

"İyice ovmamı ister misin sevgilim?"
sihirli parmakları ağır ağır bedenimde hareket etmeye başladığında hafifçe gülümseyerek kalçalarımı biraz kaldırdım,boras ne istediğimi anlayarak parmaklarını kalçalarıma getirdi ve küçük deliğime doğru ovarak ilerletti.

"Ah,tam orası."boras parmağını istediğim noktaya bastırdığında birden bire kolu belime dolanmış ve beni köpek pozisyonuna getirmişti,kalçalarım havalanırken birden bire çok sert bir şeyin kalçalarımın arasına yerleştiğini hissettim.

Gözlerim iri iri açılırken boras parmağını deliğimde hızlı hızlı hareket ettirmeye başladı,giriş çıkışlarını takip edemiyordum.

Parmağının yanına bir tane daha eklediğinde belimi iyice koltuğa bastırarak elimi yere koydum.Sadece küçük bir masaj istemiştim!"Burası iyi mi bebeğim?"belimdeki eli karnıma sürtünerek penisime doğru hareketlendiğinde kalçalarımı sertliğine bastırarak inledim"yoksa ufaklığı okşamam daha çok mu hoşuna gider?"

Fırtınanın İçindeki Ateş|GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin