"Ee siz çocuklar ne zaman evleniyorsunuz?"
Bakışlarım sebastiano'dan ayrılmazken borasın benim için aldığı sandviçten büyük bir ısırık alarak çiğnemeye başladım,otelden çıktığımız andan beridir ikimiz de sessizlik yemini etmiş gibiydik.
Sadece bakışıyor ama konuşmuyorduk,ki zaten borasın azgın bakışlarını bir an bile üzerimden çekmediği düşunülürse bu normaldi.
Kollarım düz bir şekilde dururken Sebastiano pantolonun paçalarını son kez belirleyerek orayı iğneledi ve üst kısma geldi,gözleri gömleği çıkarmam için hareketlenirken beklemeden hızla gömleği çıkardım ve borasın omzuna attım.
"Yarın düğün."dedim konudan bağımsız olarak,o an tamamen yemeğe odaklı olduğum için sadece evlilik kısmını duyabilmiştim"bir günde yetiştirebilir misin?"iğneyi kalçama bastırdığında inleyerek dişlerimi sıktım"tamam ya ne kızıyorsun!belki diye sorayım dedim."
sonuçta yaklaşık yirmi dört saatimiz vardı ve bu takımı çok daha erken bir vakitte almamız gerekiyordu.Anca hazırlanırdık.
"Sen beni yeni yetme sandın galiba."
dedi sebastiano tripli sesiyle"geceye bile yetiştiririm ne bir günü."borasın kaşları çatılırken ağzıma uzattığı çikolatadan da bir ısırık aldım."İyi o zaman."dedi gömleğimi omzundan alıp koltuğa atarak"o zaman geceye bitireceksin."
"Borascığım."kaşlarım çatıldı.
"Normalde yaparım ama başka siparişler de va-""Beni bağlamıyor."eli kalçama kaydığında artık üzerime yapışmış haldeydi,başını karnıma yaslayarak hafifçe döndü ve dudaklarını oraya bastırdı"dudak istiyorum."diye fısıldadı kısık sesle"kucak da olur."
"Şuan işimiz var."homurdanmam onu sinir ederken dişlerini tenime geçirerek inlememi sağladı"ah."
"Şsh iğne batacak!"Sebastiano kolumun son dataylarını da geçerek diğer tarafa geldi"bu çocuğun morlukları beni benden alıyor,biraz daha teni görünmeyecek."
durdu"üstelik pantolonunu çıkarmadan belini ayarlayamayız,bunu daha önce de söyledim."Boras tanga giydiğimde dolayı çıkarmama izin vermeyerek söylenmişti daha doğrusu aralarında geçen sohbet şöyleydi.
~Flashback~
"Evet ateş soyun bakalım."Ellerim pantolonumun düğmesine giderken üzerimdeki keskin bakışları hissedebiliyordum.
"Bence soyunmaya gerek yok."kollarını iki yana açarak sırıttı"yani şey açısından,beli yeterince ince gerek yok yani yoksa çıkarsın sorun değil."Sebastiano'nun gözleri kısılırken kollarını birleştirerek borasa baktı.
"Soyunmazsa yapamayız."
"Bence yapabiliriz."
"Gerek yok."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fırtınanın İçindeki Ateş|Gay
Romanzi rosa / ChickLit"Farklı bir kan kokusu alıyorum sanki."dudakları anlık bir duraksama yaşarken yutkundu. Bedeni üzerimde yükselirken boştaki elini boynuma getirerek hafifçe sıktı,yüzü yüzüme yaklaşırken sıcak nefesi aklımda olan her şeyi silmişti"yeterince."dedi"yor...