"Zavallı değilim ben."diye mırıldandım bornozumu hızla kenara doğru çekip penisimi kapatarak,sertleşmem benim değil onun suçuydu!hem banyoda kim kendini o şekilde okşayarak duş alırdı ki?dudaklarım hafifçe büzülürken avuç içimi aletimin üzerine bastırdım.
"Elin yanlış yerlerde geziyor."parmakları bileğime dolanırken elimi yavaşça alarak yanağına yaslandı ve derin bir nefes alarak avuç içimi öptü"ben dibinde sana aç gibi bakarken bu yaptığına kocalık denmez."bana yan bir şekilde bakarak gözlerini gözlerimden ayırmadan dizlerinin üzerine çöktü ve elimi omzuna yerleştirdi"acıktım."dedi penisime dudaklarını yalayıp bakarak.
"Ne kadar acıktın?"parmaklarım aletime dolanırken yatakta hafifçe aşağıya doğru kaydım ve kalçalarımın boşluğa çıkmasını sağladım"bilmezsem bir şey yapamam."
boras iki elini de yere sabitleyerek kalçalarını yere yasladı."Ben."dedi boğuk sesle"Çok acıktım."elini karnına koydu"menilerini içmek istiyorum,
izin ver."yalvarır gibi bana alttan alttan bakarak yüzünü pantolonumun ön kısmına yaklaştırdı"sütümü içmek istiyorum."Parmaklarımı ensesine getirerek okşadım ve onu biraz daha kendime çekerek sertliğimi yanağına sürttüm.
"İçebilirsin."yüzünde küçük bir sırıtma oluşurken bir anda beklemediğim bir şey yaparak beni bacağımdan tuttu ve bedenimi yüz üstü çevirerek karnımı yatağın ucuna yaslamamı sağladı"Dur dur."bornozumun çekilmesi bir iki saniye içerisinde gerçekleşirken boras parmaklarını kalçalarımın iki yanına getirerek lobları birbirinden ayırdı ve dudaklarını anında genişlemiş deliğime bastırarak inlememi sağladı"Ah!"
Parmakları arasındaki kalçalarımı okşayarak küçük bir şaplak attı"Kıçının tadına hiç bir şeyi değişmem."dilini yavaşça alttaki çizgim boyunca kaydırarak toplarımı sıkıca tuttu"Bu ufaklıklar sikilmen için kuduruyor galiba."
parmaklarını oraya bastırdı"Kabarmışlar,
Hayalimi kurarak sikini mi okşayacaktın?
Doğruyu söyle bana."yapmayacaktım!Gözlerim irileşirken kendimi ona bırakarak başımı iki yana salladım.
"Öyle bir şey yapmayacakt-"hissettiğim dil nefesimi keserken tırnaklarımı çarşafa geçirdim"-ım sen dururken neden yapayım?"
"Sabah uyandığında seni ufak deliğinle oynarken görmemişim gibi davranma."of!yanlış anlamıştı işte.Geçen gece deliğim sevişmemizde biraz zorlandığı İçin,
Sabah kalkınca kendimi kremlemek istemiştim.Bu sırada da deliğimi nemlendirirken hafifçe parmağımı içime sokmuştum ve bunu yapınca da kendime engel olamadan parmaklamaya devam etmiştim.İşin sonucunda sabah tam sekizde uyanan boras beni banyoda kendimi parmaklarken bulmuş ve domaltarak tuvaletin üzerine içimi doldurmuştu.
"Ben kendimle oynamadım."diye mırıldandım nefesi kalçalarımın arasını talan ederken,boras dilini yavaşça deliğimin girişine bastırarak kendini içime ittiğinde kısa sürede kemikli parmakları dilinin yerine geçerek beni mahvetmeye başlamıştı.Parmak boğumlarıma kadar titrerken dizlerimi zemine yaslamak İçin aşağıya kayacaktım ki beni kalçamdan tutarak buna izin vermedi"Ceza ufaklık,
Kendine dokunmanın cezası."Parmaklarım ağrıyordu.
Kollarımdan destek alarak yerimde yükseldiğimde parmağını durdurmadan içime sokup çıkarmaya devam etti ve dolgun kalçama dudaklarını bastırarak öpmeye başladı.
Dudakları kalçamın her bir bölgesinde üç beş öpücük bırakarak ilerlerken ayağa kalkıp onu itmemek için zor duruyordum.
Buna devam ederse bedenini yere serip üzerine çıkacaktım ve o aleti bir güzel içime alarak sızlayan penisimi anında rahatlatacaktım.İçime giren oysa beş dakika bile dayanmam zordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fırtınanın İçindeki Ateş|Gay
ChickLit"Farklı bir kan kokusu alıyorum sanki."dudakları anlık bir duraksama yaşarken yutkundu. Bedeni üzerimde yükselirken boştaki elini boynuma getirerek hafifçe sıktı,yüzü yüzüme yaklaşırken sıcak nefesi aklımda olan her şeyi silmişti"yeterince."dedi"yor...