"Keremi kaldırdık."dedi evren sigarasını dudakları arasından çıkararak,boras istediği şeyi yaparak onu tamamen ortadan kaldırmıştı.Ki zaten bedenindeki onca deliğe rağmen yaşaması biraz mucize olurdu,istediği şeyi elde edip oradan çıktığında otelde bulunan başka bir odaya giderek duş almış kirlenen kıyafetlerin aynı markasını bir kez daha çağırmıştı.
Ateşin olan bitenden haberi olmasına gerek yoktu.
O döl israfına az bile yapmıştı,bedenine daha bir çok zarar vermek istese de durumun patatesi tarafından anlaşılmasını istemiyordu.
"Elini de atsaydınız."dedi boras gözlerini içeride krep yiyen ateşten bir saniye bile çekmeyerek,ne kadar acıktıysa dudaklarının kenarı hep nutella olmuştu.
Hafifçe gülümseyerek dişlerini dudakları üzerine geçirdi,evren gittiği an o dudaklara saldırarak bebeğini güzelce öpecekti."Bedeniyle birlikte gömüldü."Dün ona yeterince acı çektirdiğini düşünerek odadan çıkmaya hazırlandığında dudaklarından çok kısık bir şekilde
'Ateş.'diye bir fısıltı duymuştu.Bu da zaten keremin sonu olmuştu,hiç düşünmeden kenardaki kesici ipi almış,bileğini kemiğinden ayrılana kadar sürtmüştü.İşin sonunda çığlıklarla eli yere düşmüş,
kolundan kan fışkırmaya başlamıştı.O an kerem artık yoktu.
Boras ölüşünü izlemiş keyifle sigarasını içmişti,o bunu sonuna kadar haketmişti ateşe daha önce defalarca vurması,onu zorla yanında tutuşu,bugün o taptığı tenine bir kez daha zarar verişi.Şuan bile onu öldürmemiş olmayı kafasını kesmeyi istiyordu,tamam ölmüştü.Ama yeterince acı çekmiş miydi?ateşin tüm can acısını katman katman çekmiş miydi?önemli olan tek şey buydu.
O herif acıların en büyüğünü çekmeliydi.
"Ona yeterince zarar verdiğimi düşünmüyorum."dedi bakışları meyve suyu içen çocuktan ayrılmazken, dudağının üzerine yerleşen diş izleri fazla belli etmese de sinirlerini fazlasıyla bozuyordu.O herifin canını yaktığını düşündükçe kuduruyordu"daha sert olabilirdim."
O adam için çok daha can yakıcı şeyler bulabilir,onu hayattan soğutabilirdi.Eğer son kez ağzından ateş ismi çıkmasa onun için farklı şeyler de deneyecekti.
"Neyse ne,bunu ateş duymayacak."
dedi kısık sesle"duyarsa."devamını getirmeden ayağa kalktığında evren hızla ayaklanarak dik bir şekilde durdu."Anladım efendim,merak etmeyin.
Herkesi tembih edeceğim."O koşar adımlarla odadan çıktığında boras eski moduna girmek için gülümseyerek derin bir nefes aldı,patatesin ikinci yüzünü görmesini pek istemiyordu."Ne güzel yiyorsun sen öyle."dedi sürgü kapıdan içeriye girerek,ağzı yüzü tamamen çikolata olmuş haldeydi.Eskiden de hep nutellayı dudaklarına bulaştırdığı için bu durum pek garibine gitmemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fırtınanın İçindeki Ateş|Gay
ChickLit"Farklı bir kan kokusu alıyorum sanki."dudakları anlık bir duraksama yaşarken yutkundu. Bedeni üzerimde yükselirken boştaki elini boynuma getirerek hafifçe sıktı,yüzü yüzüme yaklaşırken sıcak nefesi aklımda olan her şeyi silmişti"yeterince."dedi"yor...