Merhabaa
Bu bölüm bol yorum ve vote bekliyorum baya şaşıracağınız şeyler var
Tepkilerinizi çok merak ediyorum
Sınır:300 vote 400 yorum
Not:Bölüme dün gece başlayıp bitirdiğim için şuan diğer bölümü yazıyorum ve bitmek üzere.
+Bölüm bitti sınır geçince gelecek
Boras👆🏻
Ateş👇🏻
•F.İ.A•
"Utanıyorum."diye mırıldandığımda penisimi yavaşça okşayarak kulak mememi ısırdı"yapma."kulaklarım çok hassastı.Bacaklarımın arası alev alev yanarken boras beni yerimde yavaşça yükselterek geri indirdi,boşaki elimi aynaya bastırarak gözlerimi kapattım.
"Oğlum,"dedi dizlerimin oraya yaslanmasını sağlayarak"bu gece üzerine fazla düşmeyeceğim.Zorlama beni."
dudaklarımız saniyeler içerisinde birleşirken kendini içime sertçe kökleyerek ağzına inlememi sağladı"uslu ol."Gözlerim yaşarırken beni tamamen aynaya yaslayarak yere bıraktı ve
bacaklarımı iki yana açarak kalçamı kaldırmamı sağladı,belim içeriye çökerken nefesim aynaya vurarak bugulanmasını sağlıyordu.Elinin birini kalçamın üzerine diğerini enseme yerleştirerek sıktı."Dayanmaya çalış."Bakışlarım ona kayarken birden bire dişlerini dudaklarına geçirerek kendini içimden çıkardı ve tek seferde kökledi.
Beklemediğim hamleyle birlikte beynime kadar büyük bir ağrı girerken nefesimi kontrol edemiyordum"ya-yavaş!"diye inledim"yavaş ol boras"hızı katlanarak arttığında alnımı aynaya yaslayarak nefesimi oraya bıraktım,bu üçüncü turumuzdu.
En azından onun için,çünkü ben defalarca hatta sayamayacağım kadar,boşalmıştım.
Artık dizlerimde derman kalmamıştı
"içime."dedim sikinin titrediğini hissederek"hepsini içime istiyorum!"
boras yüzümü tamamen aynaya bastırarak kendini sonuna kadar çıkarıp itmeye başladığında bir kaç dakikalık maratondan sonra sonunda hepsini içime akıtarak alnını omzuma yasladı,orayı yavaşça öperek bedenimi kavradı ve beni kendine çekerek nefes nefese kalmış yüzüne baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fırtınanın İçindeki Ateş|Gay
Chick-Lit"Farklı bir kan kokusu alıyorum sanki."dudakları anlık bir duraksama yaşarken yutkundu. Bedeni üzerimde yükselirken boştaki elini boynuma getirerek hafifçe sıktı,yüzü yüzüme yaklaşırken sıcak nefesi aklımda olan her şeyi silmişti"yeterince."dedi"yor...