10•Soft

20.1K 575 76
                                    

|Ç|

Borasın vücudu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Borasın vücudu....YANIYORUM SEN NESİN BEEEE

💅🏻

Nefesim darlanırken boras beni kendine doğru çevirerek hızla kucağına aldı ve arka kapıdan dışarıya çıkarak arabasına doğru ilerlemeye başladı,hissettiğim doluluktan dolayı sesim çıkmazsan ne yapmam gerektiğini bilmiyordum sikim patlayacak gibiydi ve eğer biraz daha bu şekilde durmaya devam edersem kafayı yiyecektim.

Büyük bir hızla uzağa park ettiği arabasına geldiğimizde neredeyse ormana girmiştik,bunu hangi ara buraya çektiği hakkında en ufak bir fikrim bile yoktu.

Bedenim açılan kapıdan içeriye bırakılırken boras beklemeden altındaki pantolonun düğmesini açarak üzerime çıktı ve dudaklarımızı bileştirdi,ayağıyla
kapıyı çekip kapattığında üst dudağını kavrayarak ağzımın içerisine aldım ve iyice emerek bıraktım.Eğer bir an önce içime girmezse bayılabilirdim.

"Boras bey."dedi şimdi fark ettiğim adam.
Bedenimi utanç ele geçirirken boras boynumu emmeye devam ederek elini pantolonumun içerisine soktu ve sikimi kavrayarak baştan aşağıya okşadı,eli çok büyük olduğu için bu pek zor olmamıştı.

"Sürmeye başla."dedi üzerimdeki tişörtü tek seferde çıkarıp dudaklarını göğsüme bastırarak,ucunu kavrayıp dilini etrafında gezdirdiğinde inleyerek kendimi eline doğru ittim"arala dudaklarını."Üzerime doğru yükselerek dudaklarımızı birbirine sabitlediğinde nefes dahi alma fırsatım olamamıştı.

Üst dudağımı hızla kavrayarak ağzının içerisinde emdi ve dilini ağzımdan içeriye itti,sıvılarımız birbirine geçerken beni kısaca öperek beklemediğim bir anda geri çekildi.Bacaklarım aniden havalanırken altımdaki pantolonu sıyırarak kalçalarımın tamamen göz önüne çıkmasını sağladı.

Pantolonu çıkarmadan bacaklarımı omzuna aldığında ben daha ne olduğunu anlamadan dili küçük deliğime yerleşerek emmeye başlamıştı.

"Hayır!"dedim onu itmeye çalışarak,
ellerim saçlarına giderken boras elimi kavrayarak demir gibi olmuş penisimin üzerine sabitledi.

"Sus."dilini içime iterek her yerini
yaladığında yüksek sesle inleyip başımı geriye yatırdım.Siktir o kadar güzel emiyordu ki artık dayanamıyordum,
karnımdaki sikimin titrediğini gördüğümde hızla elimi yüzüme sper ettim.Menilerim yüzüme doğru fışkırarak akmaya başladığında deliğimdeki dudaklarının genişlediğini
hissedebiliyordum.

Fırtınanın İçindeki Ateş|GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin