2•BOŞALMAK

37.1K 771 557
                                    

İkinci bölüme hoşgeldiniz!

Yorum yapmayı ve vote atmayı unutmayın💗

Bölüm şarkısı:Rihanna-Man downUmarım beğenirsiniz🫶🏻•••

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölüm şarkısı:Rihanna-Man down
Umarım beğenirsiniz🫶🏻
•••

"Doccia insieme?"Birlikte duş?kaşlarım cümlesiyle havalanırken o çoktan dibime kadar girmiş ve parmaklarını pantolonumun önündeki fermuara getirerek aşağıya çekiştirmişti.Düğmeyi de açtığında ona karşı gelmek yerine sadece izin vererek bekliyordum,boras bunun farkına varmış olacak ki hızla altımdaki pantolonu karşımda eğilerek bacaklarımdan çıkardı.

Şuan sıcak bir duştan daha iyi gelebilecek bir şey yoktu.

Eli ayak bileğimden kasıklarıma yakın bir bölgeye doğru yavaşça sürtündüğünde gözlerim ondan bir saniye bile olsun ayrılmıyordu.

"Üstünü de çıkaralım."dedi dudaklarını bacağımın üzerine bastırıp küçük bir öpücük bırakarak"atkını da."eğilmeden elini kazağımdan içeriye doğru sürüklemeye başladığında derin bir nefes alarak elimi omzunun üzerine
yerleştirdim"sonra duşa gireceğiz."
karnımdaki parmaklarını yukarıya,göğüs uçlarıma doğru sürterek ayağa kalktı.

Boştaki eli de kazağın içerisine girerken artık iki göğüs ucumda parmakları arasında sıkışmış durumdaydı.

"Küçük patates?bi sakinsin."yüzlerimiz birbirine yaklaşırken rotasını boynuma çevirerek oraya nefesini üfledi"Perchâ
non ti opponi?"neden itiraz
etmiyorsun?

Yutkunarak derin bir nefes aldım
"itiraz etsem duracak mısın ki?"dudakları genişlerken kazağımdaki elinin birini dışarıya çıkardı ve boynuma doğru sürterek ince boynumu parmakları arasına aldı "hım?"

"Sikmeden duracağımı sanmıyorum."
dedi dudaklarını boynuma bastırarak"dar deliğini genişletmek istiyorum,kim bilir ne haldedir."dudaklarını boynumdan çeneme çenemden dudaklarıma doğru sürükledi,geçtiği yerlere minik buseler bırakıyordu."sono pazzo di te. "sana deli oluyorum.Dudaklarımız kavuşmadan önce gözlerimiz kesişti"her bir zerrene aşı-"

Dudaklarının üzerine bastırdığım dudaklarla sesi anında kesilirken gözlerimiz açıktı,ilk hamleyi ben yaparak kapattım ve elimi ensesine getirerek orada bulunan küçük saç tutamlarına yerleştirdim.Boras önce boynumdaki atkıyı çıkardı ardından beni belimden kavrayarak ellerini kalçalarıma getirdi ve bacaklarımı beline dolamama yardımcı olarak beni kucağına aldı.

"Hâla çok tatlısın."dudaklarımız
arasında fısıldadıklarını umursamadım,
ve boras da beklemedi.HızIı adımlarla duşa yaklaşarak bizi sıcak suyun altına soktu,bedenim yerinde yükseldiğinde sert penisini kalçalarım arasında
hissediyordum.Demir gibiydi ve içimi yarıp geçmek için fırsat kolluyordu.

Fırtınanın İçindeki Ateş|GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin