Merhabaaa
Bir hafta olmuş ama bana daha uzun geldi...diğer bölümü güzel vote ve yorum gelirse bir iki güne atabilirim!
Artık uzun süre beklemeyeceğim çünkü yazılacak onlarca sahne vaar
Senin o ağzını yüzünü yerim ne bul hâllllll🌈👅
35.Bölüm:
"Sevgilim."borasın kolları belime dolandığında beni yavaşça kendine doğru çevirerek dudaklarını dudaklarım üzerine bastırdı ve sert bir öpücük bırakarak geri çekildi"Sen de mi burdaydın."santinoya küçük bir bakış atarak onu baştan aşağıya hiç menmun olmamış bir şekilde süzdü.
"Evet kuzen gördüğün gibi?"dedi santino kollarını göğsünde birleştirip omuzlarını dikleştirerek.
"Ben boşluktan başka bir şey göremiyorum santino."Dudaklarım şaşkınlıkla aralanırken boras beni onun yanından alıp yavaş adımlarla yemek odasına doğru ilerlemeye başladı.
Neden oraya gidiyorduk ki?Onca insan benimle tanışmayı beklerken uzaklaşmamız biraz ayıp değil miydi.
İçeriye girdiğimizde boras ondan asla beklemediğim bir şey yaparak belimdeki elini çekti ve beni sertçe yemek masasının üzerine iterek kolumu vurmamı sağladı,gözlerim irileşirken ona doğru dönerek kalçamı masaya yasladım.
Onca yılda ilk kez canımı yakacak bir şey yapmıştı,inanamıyormuş gibi yüzüne baktım.
"Sana."dedi sert sesiyle"ne dedim ben?"çenesi seğirirken sertçe yutkunarak dudaklarımı birbirine bastırdım,benden ilk defa bir şey istemişti onu da yapmamıştım.Üzerine doğru büyük bir adım atarak iyice yaklaştım,dediklerine uyamadığımı o konuda uyumsuz olduğunu başından beridir biliyordu.
Başladığımız bu şeyin en başında söylemiştim,hiç bir zaman sözlerine uyup haraket edemezdim.
"Şuan Boşa tantana yapıyorsun boras.
Bana zarar verdin farkında mısın?"gözleri kızarmış koluma dönerken dikkatini dağıtmak istiyormuş gibi başka yere bakarak burnunu çekti,gözlerinin dolduğunu görebiliyordum."Sırf onun yüzünden canımı yaktın,değdi mi bu yaptığın.Rahatladın mı?seviniyor musun beni üzdüğün için."Başını iki yana salladı."Bunu yapmak istemediğimi biliyorsun,
sana asla zarar vermem."Elini koluma getireceği sırada hızla kendimi geri çektim,başta yapmadan önce düşünecekti
"patatesim,izin ver bakayım."parmakları hafifçe koluma dokunduğumda kalbimin hızlandığını hissettim,boras bunun farkına varmadı.Asıl hissetmesi gereken şeyi hissetmedi.
"Yanıyor mu?ilaç getirmemi ister misin?"
parmakları gömleğinin düğmelerine giderken sesimi çıkarmadan açmasına izin verdim,boras sertçe yutkunarak düğmeleri açtı ve gömleğimin kolunu aşağıya doğru çekiştirerek başını omzuma yasladı."bunun için senden milyonlarca kez özür dilerim"ellerimi saçları arasına sokarak okşadım,isteyerek yapmadığını biliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fırtınanın İçindeki Ateş|Gay
Chick-Lit"Farklı bir kan kokusu alıyorum sanki."dudakları anlık bir duraksama yaşarken yutkundu. Bedeni üzerimde yükselirken boştaki elini boynuma getirerek hafifçe sıktı,yüzü yüzüme yaklaşırken sıcak nefesi aklımda olan her şeyi silmişti"yeterince."dedi"yor...