|Ç|
"Sen delirmişsin! "dedim elindeki iç çamaşırını hızla alarak,tabiki o evde böyle bir şey giyemezdim. Tamam belki kendi evimde veya onun evinde olabilirdi ama arkadaşlarımızla olduğumuz evde olmazdı!Eğer giyersem o evin sallanacak dereceye gelme olasılığı çok fazlaydı.
Üst kattaki zemini delip alta
bile geçebilirdik!"Deliyim ben."elimdeki içamaşırını hızla alarak arkasına sakladı"ama sadece sana."boras kocaman gülümseyerek kasaya doğru ilerlemeye başladığında elimi alnıma çarptım.
Siktir ama!
"Kesinlikle ayağa kalkamayacağım." diye mırıldandım kendi kendime,başımı kaldırdığımda bir kaç tane daha tanga aldığını görerek gözlerimi irileştirdim."
Asla kalkamayacağım."Bu gece kesinlikle beni öldürecekti!Belkide doğru olan onunla bir bahane bulup başka bir yere geçmekti,aynı evde olursak kesinlikle sesimi tutamazdım.
"possiamo andare piccola."gidebiliriz
bebeğim.Boras yanıma gelerek parmaklarını parmaklarım arasına
geçirdiğinde ellerimiz kabanının cebine girmişti bile.Bakışlarım elindeki dolu poşete kayarken istemsizce yutkundum,
tamam bu iş beklediğimden daha ağır geçecek gibiydi.Arka deliğim bu gece geçit haline gelmezse şanslı sayılırdım.Borasın önündeki kabarıklığı bilmesem belki daha mutlu olabilirdim,ne bileyim en azından belki küçüktür diyebilirdim.
Canımı yakmaz veya bıdı bıdı ama onunla daha önce bir çok kez seks yapmıştım.
En sert halini de yumuşak diyerek beni bayılttığı halini de biliyordum."Nereye daldın küçük patates?"
adımlarımız durduğunda aniden boras elini çeneme yerleştirerek başımı kaldırdı ve gözlerimizi eşitledi."bebeğimin neyi var bakalım?""Hiç."diye mırıldandım"önemli bir şey değil,sadece bir şey düşünüyordum."
Kaşları havalanırken yanımızda olan bir kaç kişiyi umursamadan biraz eğilerek yüzünü yüzüme yaklaştırdı ve nefesini dudaklarıma üfledi "seni üzecek şeyler düşünme."parmakları belime dolandı"bir şey varsa bana söyle,senin için her şeyi yaparım."bedenim göğsüne yapışırken derin bir nefes alarak parfüm kokusunu içime çektim,bu en sevdiğim kokusuydu.
Karamel.
Kendim de aynı parfümü kullanmama rağmen hiç bir zaman üzerimde ondaki gibi durmazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fırtınanın İçindeki Ateş|Gay
ChickLit"Farklı bir kan kokusu alıyorum sanki."dudakları anlık bir duraksama yaşarken yutkundu. Bedeni üzerimde yükselirken boştaki elini boynuma getirerek hafifçe sıktı,yüzü yüzüme yaklaşırken sıcak nefesi aklımda olan her şeyi silmişti"yeterince."dedi"yor...