8•Ev

15.3K 581 36
                                    

|Ç|

"Vera İtalyada bir yıl kadar kaldığını söyledi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Vera İtalyada bir yıl kadar kaldığını söyledi."dedi koray elini omzuma atıp beni biraz daha kendine çekerek,Sırtım göğsüne yaslı haldeydi.

Gözlerim ara ara merdivenlere kayarken borasın hâla ortalarda olmadığını görerek bakışlarımı koraya çevirdim.

"Güzeldi,lise son da gitmiştim."dedim ona hafifçe gülümseyip elimdeki cipsi yemeye devam ederek,lise sonda gittiğim için orada olan kimseye yakın olma şansım olmamıştı İtalya'daki öğrenciler ders konusunda fazlasıyla ciddiydi ve bende öyle olmak zorundaydım çünkü hem geç gitmiştim hem dilleri konusunda zorluk çekiyordum,ingilizce yeteri kadar kurtarmıyordu.

Dedikleri bazı şeyleri anlamıyordum
okulda olan tüm çocuklar neredeyse
İtalyan olduğu için kendi dillerini
kullanıyorlardı,durum öyle olunca
bende mecbur kalıp İtalyanca öğrenmeye başlamıştım.Bu oldukça zor olmuştu çünkü dilleri İngilizceye göre çok daha zor ve karışıktı.

"Bir ortama girip kendini ait hissetmemek zor olmuştur."dedi muşta kucağındaki arasın başını okşamaya devam ederek,
aras bacaklarını koltuğa uzatmış ve başını muştanın omzuna yaslamıştı.

"O hissi bilirim,okul hayatım hep askeri okulda geçti.Babam komutan olduğu için hep göz önündeydim ve iyi olmam gerekiyordu."Kim bilir neler çekmişti,
onun yaşadığı şey benimkine benziyordu.
Annem öğretmen olduğu için oldum olası
okulda hep iyi olmak zorunda kalmıştım.

"Aynı şeyleri çektik."dedi bars verayı
biraz daha kendine doğru çekerek "muştayla beraber okuduk,benim
babamda komutan olduğu için bizi
birbirimizden ayırmadılar."kucağındaki kız bir şeyler mırıldanıp esnerken başı barsın omzuna düştü.

"Abim uyudu galiba."dedi larissa
telefonunu masanın üzerine bırakarak,
"şimdiye gelmesi lazımdı."üstelik ben burada dururken biraz bile uzağa gitmesi garipti,normalde asla benden uzaklaşmaz hatta kıçımın dibinde gezerdi.

"Ben odaya gideceğim."dedim yerimde doğrulup elimdeki cipsi masaya bırakarak"üzerimi değişmem lazım,girmişken bakarım borasa da."Yok canım tabiki merakımdan gitmiyorum ne âlakası var.Larissa başını salladığında yanlarından ayrılarak merdivenlere ilerlemeye başladım ve hızla yukarıya çıkarak ikimizin odasına girdim,beraber kullandığımız,uyuduğumuz ODA İŞTE YATIYORUZ BURDA.

Fırtınanın İçindeki Ateş|GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin