MERHABA
Baktım yorumlar ve voteler mükemmel gideyim bölüm yazayım kıçını yediklerime dedim!
36.Bölüm:
Daha arabaya binmeden dudaklarımız birleşirken bedenimi kapıya yaslayarak borastan ayrılmak için onu itmeye çalıştım ama bu her zaman ki gibi tabiki başarısız sonlandı.Abisinin düğünü vardı ve o şuan beni sadece küçük bir sakso diye kandırıp arka koltukta becermeyi planlıyordu.
Üst dudağına dişlerimi geçirerek benden ayrılmasını salladığımda kaşlarını çatarak pes etmeden beni arabaya çevirdi ve kendini kalçalarıma yaslayarak dudaklarını omzuma bastırdı"o küçük deliğini darmadağın etmek istiyorum,
sikeyim beni deli ediyorsun."Zaten deli değil miydi?Zorlukla ona doğru dönerek derin bir nefes aldım ve dudaklarımı dudakları üzerine bastırarak sertçe öptüm.
"Bana bak koca bebek!"çenesini kavrayarak bana bakmasını sağladım
"önce abinin düğününe gideceğiz sonra da arabayı bir yere çekip seni içime alacağım anlaştık mı?"Hızla başını sallayarak arabanın kapısını açtı ve beni içine bindirerek sürücü koltuğuna yerleşti,
arabayı çalıştırdığında bir yandan da kumaş pantolonunun fermuarını açmaya çalışıyordu.Olaya müdahale etmek adına üzerine eğilerek pantolonun düğmesini ve fermuarını açarak aşağıya çektim,uzunluk yanağıma vururken beklemeden dudaklarımı üst kısma sürterek küçük bir öpücük bıraktım.Ardından da dilimi çıkararak üstten aşağıya toplarına kadar bir kaç defa yaladım"Tadına bayılıyorum!"diye inledim kalçalarımı yerimde biraz daha kaldırıp penisini parmaklarımla kavrayarak.
Boras elini önce saçlarıma sonra yavaşça pantolonumun arkasından içeriye daldırdı.
Parmakları deliğimi bulurken zevkle sırıtıp onu içime itmeye çalıştı.Tabii kuru olduğu için girmedi bu yüzden de elini ağzına getirerek orta parmağını dudakları arasından içeriye yolladı ve ıslatarak tekrardan kumaş pantolonun arkasından içeriye soktu.Altımdaki tanga sayesinde kolaylıkla kendine yer bulabiliyordu,
incecik kumaşı yana doğru çekerek parmağını deliğime bastırdığında inleyerek alnımı bacağına bastırdım.Boras onu içime iterek koltukta biraz aşağıya kaydı"miniğim,hadi oğlum seni bekliyor."doğrularak dudaklarımı aletinin başına bastırdım ve onu boğazıma kadar alarak dilimi etrafında gezdirdim.Siktir her zaman ki gibi kocamandı!onu ağzımdan çıkararak sıvılarımla kaplı alete baktım ve onu bir kaç defa parmaklarım arasında çekerek üzerine tükürdüm"
başını kaldırıp ağzını aç ateş."Dediğini yaparak başımı kaldırıp ağzımı açtığımda dudaklarını dudaklarıma yaslayarak ağzının içindeki şeyi benimkine itti.Yavaşça verdiği şeyi çiğnedim,bu çikolataydı.Bana neden böyle bir anda çikolata veriyordu?
"Neden?"diye sorduğunda dişlerini dudaklarına geçirerek gülümsedi,
ardından penisimde bir seğirme hissettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fırtınanın İçindeki Ateş|Gay
Chick-Lit"Farklı bir kan kokusu alıyorum sanki."dudakları anlık bir duraksama yaşarken yutkundu. Bedeni üzerimde yükselirken boştaki elini boynuma getirerek hafifçe sıktı,yüzü yüzüme yaklaşırken sıcak nefesi aklımda olan her şeyi silmişti"yeterince."dedi"yor...