Ch 47

806 37 3
                                    

"ကိုဆက်...ပြန်တော့မလို့လား ''

" အင်း..... ''

" နေပါအုံး... ဝိုင်းကို တစ်ယောက်ထဲထားခဲ့တော့မလို့လား...''

ဆက် က ဝိုင်း ပြောသောစကားကို သိပ်ပြီးသဘောကျဟန်မရှိ။ ဝိုင်း ဆောင်းရန်ပေးထားသော ခမောက်ကို ညွှန်ပြ၍

" မင်း နေမပူအောင်ခမောက်ပေးခဲ့တယ်လေ ကိုယ်မင်းကိုကူပြီးတော့နွားရှာမပေးနိုင်တော့ဘူး အိမ်အပြန်နောက်ကျနေရင် ကိုယ့်မိန်းမစောင့်နေလိမ့်မယ် ''

" ကိုဆက် ကလည်း...ဝိုင်း ကတစ်ရွာထဲသားချင်းအကူအညီတောင်းတာပါ ပြီးတော့ ကိုဆက် တခါတလေ အိမ်ပြန်နောက်ကျရုံနဲ့ဘာမှမဖြစ်ပါဘူး ''

နှုတ်ခမ်းစူထော်နေကာပြောနေတဲ့ ဝိုင်း က ညုတုတုပုံစံဖြစ်နေသည်ဟု ဆက် ထင်မိသည်။ သူ့အဖေ ပြောသောစကားကလဲရှိသေးသည်လေ။ နွေး ထက်အရေးကြီးတာမရှိသည်မို့ လူမူရေးအရဆိုရင်တောင်သူမကူညီနိုင်ပါချေ။

" မင်း လဲအိမ်ပြန်သင့်တယ် နွားကျောင်းသားရှိတယ်မလား သူရှာလိမ့်မယ် ''

ဆက် က ပြောပြောဆိုဆိုနဲ့ လှည်းပေါ်တက်လိုက်တော့သည်။ ဆက် လှည်းပေါ်တက်တာမြင်တော့ ဝိုင်း က လှည်းအနားသို့တိုးကပ်လာရင်း...

" ကိုဆက်...ဝိုင်း ကိုဘာလို့ရှောင်ချင်နေတာလဲ ဝိုင်း က ကိုဆက် အတွက်အဲ့လောက်ထိသတိထားနေရမယ့်သူလား ဝိုင်း က အဲ့မိန်းမထက် ကိုဆက် ကိုအရင်ချစ်ခဲ့တဲ့သူပါ ကိုဆက် နဲ့အရင်ရင်းနှီးခဲ့ရတဲ့သူပါ ဘာလို့ ဥပေက္ခာပြုနေရတာလဲ ''

" ဝိုင်း... မင်း မှမဟုတ်ဘူး ဘယ်မိန်းမမဆိုကိုယ်ရှောင်တယ် ကိုယ့်မှာကာမပိုင်မိန်းမရှိတယ်စောင့်ထိန်းသင့်တဲ့စည်းတွေစောင့်ထိန်းသင့်တယ် ကိုယ်ကတော့ကိုယ့်မိန်းမတစ်ယောက်ပဲချစ်တယ် ''

" ကိုဆက်...အားးး....''

ဝိုင်း က အလိုမကျမူတွေနဲ့ ခြေကိုဆောင့်လိုက်တော့ပက်ကြားအက်နေတဲ့လယ်ကြားထဲကိုခြေထောက်ညပ်ကျသွားကာလဲကျတော့သည်။
ဆက် လဲ လှည်းပေါ်ကပြန်ဆင်းကာ ဝိုင်းအနားသို့သွား၍...

" ရလား... ဘာဖြစ်သွားသေးလဲ ''

" အဟင့်... အဲ့ဒါ ကိုဆက် ကြောင့် ဝိုင်း ကို အရင်ကမျက်နှာတွေကိုထောက်ပြီးနည်းနည်းတော့ဂရုစိုက်ပေးပါအုံး အခုတော့... အဟင့် ကိုဆက် ကအရမ်းသူစိမ်းဆန်တယ်.... ''

ချစ်ပုယောကျာ်းတောသားကိုကိုWhere stories live. Discover now