ch 49

704 30 12
                                    

ပဲအိတ်တွေနဲ့ ကွမ်းရွက်တွေကို ကားပေါ်တင်နေကျတဲ့ လူတွေကိုကြည့်ပြီး ဆက် အဖေ ဦးထွန်း ကကြီးကြပ်နေသလို စိုးအောင်ကလဲသေချာစစ်ဆေးပေးနေလေသည်။
ရေနွေးကြမ်း တစ်ကျိုက်ကိုမော့သောက်လိုက်ရင်းမှ ဒေါ်အေးစန်း ကလဲ ဆက် အဖေကိုကြည့်လာကာ...

" တော်...မြို့ကိုဖုန်းကြိုဆက်ထားအုံးနော် လူလေးသွားမှစကားပြောနေရရင်နေမမြင့်သင့်ဘဲနေမြင့်နေလိမ့်မယ် ''

" အိုကွာ... ငါ့အလုပ်ငါသိပါတယ် မင်းမလဲ ''

" ကျုပ်က လူလေး အဆင်ပြေအောင်လို့တော်ရေ...''

" မင်းသားက ကလေးမဟုတ်ဘူး ရှင်အေးစန်း ဒီအလုပ်တွေကအရင်ထဲကသူလုပ်လာတာတွေ...မင်း အဖြစ်မသည်းစမ်းနဲ့ကွာ ''

" တော် လာမယ် ပြောထားပြီးမှ လူလေး လာရင် ပွဲရုံကလူတွေနဲ့စကားပြောနေရမှာစိုးလို့ ''

" မင်းသားကသူသွားမယ်လို့ပြောတာလေ... ကျုပ်ကိုလူအိုကြီးလို့ထင်နေတာ ''

" တော် က ကလေးစေတနာနားမလည်တာလေ ကလေး ဖအေပင်ပန်းမှာစိုးလို့လေ ''

ဒေါ်အေးစန်း က ဦးထွန်း ကို မျက်စောင်းခဲလိုက်ပြီးနောက် အိမ်ထဲဘက်ကိုလှည့်ကာ ဆက် ကိုခေါ်လိုက်လေသည်။

" လူလေးရေ... လူလေး ''

" ဗျာ... လာပြီ အမေရေ ''

ပုဆိုးဝတ်နေရင်းမှ ဆက် သူ့အမေကိုကိုပြောလိုက်ပြီးနောက် နွေး က ဆက် အတွက် အင်္ကျီ ကြယ်သီးတပ်ပေးနေသည်ကို နွေး နဖူးကို နမ်းလိုက်ကာ

" ကလေး... လိုက်ခဲ့ပါလား အဖိုးတို့နဲ့လဲတွေ့ရတာပေါ့ ''

" လိုက်တော့လိုက်ချင်ပါတယ် ဒါပေမဲ့ မလိုက်ချင်ဘူး ''

" ဘာလို့လဲ... ချစ်ပုရဲ့ ''

" ထူး နဲ့ တောင်ရွာဘက်ကိုအဖော်လိုက်ပေးမယ်လို့ပြောပြီးသွားလို့ဗျ ''

မျက်ခုံးနှစ်ခုကိုတွန့်ချိုးကာ မဖြစ်မနေသွားရမည့်ကိစ္စတစ်ခုလိုပြောနေသည့် ချစ်ဇနီးကို ဆက် အသည်းတယားယား။ ပါးလေးကို ဆွဲဖျစ်လိုက်ပြီးတော့...

" အား...နာတယ်ဗျ သူ့အသားမဟုတ်တိုင်းနော် ''

" ကလေးငယ်... တောင်ရွာကို ဖိုးထူးနဲ့အတူ လိုက်သွားမှာ ဖိုးထူး အဖော်မရှိလို့လား အဲ့ရွာကနတ်ပွဲကိုသွားကြည့်ချင်တာမဟုတ်ဘူးလားလို့''

ချစ်ပုယောကျာ်းတောသားကိုကိုWhere stories live. Discover now