13

3.1K 131 55
                                    




מפה לשם, מצאתי את עצמי באיזה פינה נטושה בבית ספר שבחיים לא הייתי בה לפניי. אדם סיפר לי שזה אחד מהמקומות הכי טובים להבריז משיעורים, או לקיים עסקאות סמים.
אחריי המבט שהיה לי הוא דאג להבהיר שהוא לא מדבר על עצמו.
שנינו נשנעו על הקיר האחורי של אחד מהבניינים, באחד מהאזורים שבאמת יש בהם דשא בבית הספר המקסים שלנו, אני בעיקר בהיתי בשמיים. הם נראו יפים היום, מהימים האלה
שהשמיים נראים כמו ציור. האמת שזאת לא הסיבה שהסתכלתי על השמיים, אני חושבת שהם היו הסחת דעת מהסתכל על אדם.
אני מניחה שישבנו שם במשך שיעור שלם, אוליי יותר, אני לא בטוחה בזה, האמת שגם לא התעסקתי בזמן שאנחנו נמצאים בחוץ במקום בשיעור ביחד. הייתי עסוקה מדיי בלהסביר לו הכל ולצאת על החברים לשעבר שלי.

סיפרתי לאדם מילה במילה על מה שקרה מוקדם יותר היום, ושיחררתי את כל העצבים שהיו לי, האמת שזה ממש עזר לי.
"זה פאקינג מטומטם יעל." הוא הגיב על כל הסיפור במשפט אחד.

"אני פאקינג יודעת." עניתי לו.
"ברצינות, מה הקטע של האנשים האלה?" הוא שאל ולא ידעתי איך לענות.

"נמאס לי כבר לנסות להבין, אני סיימתי איתם, באמת." זה היה נכון, בנקודה הזאת אני באמת לא רוצה שום קשר עם שירה או עם כל השאר.

"יופי, אל תנסי אפילו להשלים איתם." הסטתי את המבט מהשמיים אל אדם, הסחת הדעת הזאת התחילה לשעמם אותי. מפתיע.
"לא מנסה, אחריי מה שעמית אמרה לי ואיך ששירה פשוט התעלמה, שיקפצו לי." אדם נראה כאילו הוא מרגיש הקלה ממה שאמרתי, כאילו הוא לא רוצה שאני אחזור איתם לקשר. הסתכלתי עליו וחשבתי שהוא מתלבט אם להגיד לי משהו, הוא השעין את הראש שלו על הקיר והסתכל למעלה. לא ידעתי אם הוא שם לב לזה שאני בוהה בו, קיוויתי שלא.

"אני באמת מתחרט על כל הקטע הזה עם עמית יעל, אני מקווה שאת מאמינה לי כי בקושי קרה בינינו משהו ולא היה לי מושג שהרגשות שלה היו כאלה חזקים." הוא סוף סוף דיבר.
זה היה נראה לי קצת מוזר, ברור שזה קרה לאדם גם לפניי עמית, עם איזה מישהי אחרת, לא?

"אני מבינה את זה, אבל תכלס לחצי מהבנות פה יש רגשות כאלה חזקים אליך." עניתי בלי לחשוב יותר מדיי, ואדם נראה קצת מבולבל.

"אל תגזימי." אני חושבת שהוא ניסה להבין אם אני צינית או רצינית, והאמת שגם אני לא הייתי בטוחה בזה.

״לא מגזימה, זה נכון." עכשיו הוא נראה אפילו יותר מבולבל.

"אוקיי יעל, ברור." הטון הציני שלו חזר,
הוא וויתר על להבין אם אני באמת רצינית. אני חושבת שהוא לא מאמין לי. אבל איך זה אפשרי בכלל? הוא לא שם לב למה שקורה סביבו?

BasicWhere stories live. Discover now