47

2.1K 117 34
                                    

נקודת המבט של אדם-

כמות השינויים שקרו בשעות האחרונות גבוהה מדיי. אין לי מושג מה אני אמור להרגיש.
מצד אחד, פאק. כאילו, לגמרי פאק.
מסתבר שיש מישהי בעולם הזה, ממש עכשיו, שיכולה בקלות להרוס לי את החיים.
ברור שזה יותר מסובך ממה שאני חושב, אבל העובדה שאין לי אליבי, ויש לה עדים (שתיי שקרניות), בטוח מועילה לה.
אז המצב דיי בעייתי, מה אמורים לעשות בסיטואציה כזאת? הדרך הבטוחה למנוע מעמית להתלונן על משהו שלא קרה, היא להקשיב לה, אבל זה דורש ממני יותר מדיי.

אני לא כלול בתוכנית שלה, אני לא אמור לדעת על כל הסיפור הזה.
אם אין לנו ברירה אחרת, עמית חייבת לחשוב שאין לי מושג מה קורה מסביבי. הדברים חייבים להמשיך כרגיל, וזה אומר, בלי יעל.

והנה הגענו לצד השני של העניין. כל הקטע של ׳בואו נמציא סיפור על אונס׳ מגיע עם ׳שיקרתי כשאמרתי שבגדתי בך׳.
אני חייב להודות, פתאום המצב שלי לא נראה כל כך גרוע.
יעל ממש כאן, ליידי, עכשיו.
אנחנו נשארים ביחד, מסתבר. במשך יותר משבוע הייתי בטוח שזה נגמר, כל כך כעסתי עליה, למען האמת, זה היה יותר מכעס. זה היה נורא, כי למרות כל מה שהיא אמרה לי, מה שחשבתי שהיא עשתה, לא הצלחתי להמשיך הלאה.

בכל אחת מהפעמים שראיתי אותה, הרגשתי מזעזע. יעל נהייתה כל כך חשובה לי, בחודשים האחרונים, שלמרות הכל, לא הצלחתי לדמיין את הזמן הקרוב בלעדיה.
איך שורדים שיעור מתמטיקה לבד? זה נשמע פשוט, אבל זאת הייתה משימה בלתי אפשרית. לראות אותה יושבת במקום אחר, להילחם בדחף להפסיק להסתכל עליה, זה היה קשה.
להתחמק מהשאלות הלא שגרתיות של זוהר ואנה, זה פשוט התיש אותי לגמרי.
לזכותן יאמר שציפיתי לגרוע יותר, אבל בשלב מסוים, שתיהן הבינו שאני לא מתכוון לספר כלום, וגיליתי שיעל עושה בדיוק כמוני.

ניסיתי להתאים את עצמי לשגרה החדשה והלא מומלצת הזאת, אוליי לחזור למי שהייתי לפניי ששמעתי את השם המלא שלה בפעם הראשונה. אפילו לא הייתי קרוב למצב הזה, אבל החלטתי שזאת כנראה הדרך הנכונה להתקדם.

ובדיוק כשאני מגיע למסקנה הזאת, מי מחליטה להתקשר אליי? למען האמת, הייתי בטוח שזאת טעות, אבל לא. השיחה מיעל השיכורה הייתה מתוכננת לחלוטין.
יצאתי החוצה כמו שהיא ביקשה. בכל זאת, אני לא יכול להשאיר אותה ללכת ככה ברחוב. יכול להיות שמעבר לזה, רציתי לשמוע את מה שיש לה להגיד. אני לא בטוח למה, זה סיקרן אותי.

היא עמדה מחוץ לבית שלי, ורגע לאחר מכן החיים שלי התהפכו. היה לי קשה להבין מה היא רוצה, אבל יעל לא הרפתה מהנקודה שלה, עד שהייתי חייב להקשיב לה.
אני באמת לא יודע מה לחשוב, מה לעשות, אבל אני לא יכול להכחיש את זה, הרגשתי הקלה כשהיא סיפרה לי את האמת.

BasicWhere stories live. Discover now