Cumartesi günü gelip çatmıştı ve biz Ebru hanım'ın evinde Doğu için süpriz parti hazırlamıştık.Aslı'nın organizasyon şirketinden çağırdığı çalışanlar her şeyi halletmişti daha doğrusu.
Parti'ye büyükler de katıldığı için daha çok davet gibiydi ancak gece sonunda gençler olarak parti verecektik.Tabii Ebru hanım ve annem de yaşlı olmadıklarını iddia ederek partiye katılmak istediklerini söylemişlerdi.
Partiden sonra Doğu'yu Ebru hanım'la rezerve ettiğimiz bir hotele götürüp onunla baş başa vakit geçirecektim,böylece arabada ki yarım kalan işimizi de tamamlamış olurduk.Üzerime geçirdiğim mavi ve kısa eteğimi ve bol kırem rengi gömleğimi düzeltip Ebru hanım ve annemin yanında duran Aslı'ya doğru ilerledim.
Üzerine kırmızı ve bol dekolteli saten bir elbise giyinmiş saçlarını açık bırakmış ve dudaklarınada kırmızı bir ruj sürmüştü.Güzel olmasının yanında doğal bir güzelliğinin olması sinirimi bozuyordu.
Ben onun gibi bedenimi açığa çıkaramadığım için bol bir gömlek ve kısa bir etek giymiş saçlarımı deriden taç şeklinde örmüş ve yüzüme de pembe bir allıkla aynı renk bir ruj sürmüştüm.Gayet sadeydim yani.Gerçi erkek olduğum anlaşılmasın diye böyle giynmek zorundaydım ama neyse.
Aslı'nın yanına vardığım da yapmacık bir şekilde gülümseyip "Aslıcığım,her şey hazırsa Doğu'ya gelmesi için haber verelim."dedim.
Aynı şekilde gülümseyip "Evet,her şey hazır tatlım."dedi.
Ona kafamı sallayıp bakışlarımı Aslı'nın yanında durmuş ve benm annemle konuşan Ebru hanım'a çevirdim ve "Ebru anneciğim,bir gelir misiniz?"dedim tatlı bir şekilde gülümseyerek.
Ebru hanım da bana gülümseyip,anneme bir şeyler söyledikten sonra bana taraf dönüp "Tamam kızım."diyerek yanıma geldi.
Annem bana kaş göz yaparak ne olduğunu sorunca,gözlerimi sıkıca kapatıp açarak bir sorun olmadığını belirttim ve Ebru hanım'ın koluna girerek evin diğer köşesine çektim.Ebru hanım beklentiyle yüzüme bakınca gülümseyip "Anneciğim,şimdi ben Doğu içeri girer girmez ona şarkı söyleyeceğim ya?O yüzden onu senin getirmeni rica ediyorum.Aslında Umay getirecekti ama acil bir işi çıktığı için gitmek zorunda kaldı biliyorsun."dedim kibarca.Şimdi kibarlıktan kırılacaktım amk.
Ebru hanım bu dediğime anlayışla kafasını sallayıp "Tabii kızım.Lafı olmaz,ben şimdi gidip bizim oğlanı alır gelirim."dedi.
Rahat bir nefes verip tekrar teşekkür etmek için ağzımı açmıştım ki Aslı'nın söylediği şeyle susmak zorunda kaldım.Çünkü ne ara süzüle süzüle yanımıza geldiğini bilmediğim yılan tam da şöyle demişti."Ay Ebru teyzeciğim,sen niye gidiyorsun.Zahmet etme ben gidip alır gelirim Doğu'yu."
Sinirle dişlerimi sıkıp kafamı hışımla çiyana çevirdim ve "Aslıcığım senin gitmenin hoş olacağını sanmıyorum.Tamam aranızda eski bir dostluk var diye Doğu'yla görüşmene bir şey demiyorum ama nişanlımın yanına eski sevgilisini gönderecek kadar da rahat değilim."dedim gözlerine bakarak.Eski kelimesini bastıra bastıra söylemiştim.
Ebru hanım dudağını ısırarak bana mahçup bir bakış attı ve "Uzay kızım ben Doğu'yla,Aslı'nın arasında geçen ilişkiden haberin olduğunu bilmiyordum.Kusura bakma."dedi göz ucuyla da sinirle bana bakan Aslı'ya bakmayı ihmal etmemişti.Niye bu kızdan çekiniyor ve yanında tutuyordu ki?Sonuçta oğlunu aldatmıştı!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalancı | Gay
Ficção Geral+18 |Tamamlandı|√ • • Doğu kıp kırmızı olmuş bir şekilde,sakinleşmek için derin derin nefes alıp eliyle yüzünü sıvazladı ardından put gibi elimde ki tepsiyle dikilmiş beni gösterip "Erkek lan bu!Hem de askerlik arkadaşım olan bir erkek!"diye bağırd...