Dudaklarımız hoyratça bir birini emerken ağzımın içine giren dille kumral saçlara daha sıkı asıldım.Doğu kolunu sıkıca belime sarıp beni çalışma masamın üzerine oturttu hızlı bir şekilde.
Alt dudağımı son kez emip ısırdıktan sonra ayrıldı ve boynuma yöneldi.İnleyip kafamı yana eğerek ona daha fazla alan açtım.Heyecanla titreyen ellerimi beyaz gömleğine getirip düğmelerini seri bir şekilde açtım ve gömleği omuzlarından sıyırarak çıkartıp yere attım.
Boynuma dişlerini geçirip sertçe emdikten sonra geri çekilip tekrar dudaklarıma yapıştı.Sert öpüşüne aynı sertlikle karşılık verirken öpüşmüyor adeta bir birimizin ağzını yiyorduk.
Elimi karın kaslarına götürüp bir süre okşadıktan sonra elimi düğmesiz pantolunundan içeri soktum ve kalın erkekliğini kavrayıp sıktım.Ağzımın içine erkeksi bir şekilde inleyip elini tişörtümden içeri soktu ve onun için dikelmiş meme ucumu iki parmağının arasına alıp sıktı.
Dudaklarından nefeslenmek için ayrılıp kafamı omzuna gömdüm ve kalınlığını çekmeye devam ettim.Kulak mememi ağzına alıp bir süre emdikten sonra hızla boynuma oradanda köpürcük kemiğime yönelip sertçe emerek izlerini bıraktı.
Zevkle inlerken kendimi bacağına bastırıp,"Doğu,ımm."dedim inleyerek.
Köpürcük kemiğimi ısırıp tişörtümün ucunu tutupağzımın önüne getirdi ve "Tut bunu bebeğim."dedi boğuk bir sesle
Dediğini ikiletmeden yaprak tişörtümün ucunu ağzıma alıp dişlerimle sıkıca tuttum.
Doğu yutkunup açığa çıkan ve onun için dikleşen göğüs uçlarıma baktı ardından kararmış gözlerini ondan farkı olmayan gözlerime çevirip,"Nasıl bu kadar güzel olabiliyorsun?"dedi dişlerini sıkarak.
Ona cevap olarak kendimi kasıklarına doğru inleyip ensesinden tutarak göğüsüme doğru çektim.
Ne istediğimi anlayınca hırlar gibi ses çıkartıp göğüs ucumu ağzına aldı önce diliyle okşayıp ardından dişiyle işkence etti.
Ellini kalçama götürüp deliğimi buldu ve orta parmağıyla kasılıp gevşeyen deliği okşayıp bir taraftan da göğüs ucumu damağına kadar sertçe çekip hırsla emdi.
Kafamı geriye doğru yatırıp ağzımda ki kumaş yüzünden boğukçe inledim ve kalçamı çıldırtıcı bir şekilde deliğimde dolanan iri parmağa doğru bastırdım.
Doğu bir süre daha göğüslerimi emip küçük tepeciklerin iyice kızarmasını sağladı,artık göğüs uçlarım acıdığı için elimi kumral saçlara daldırıp hala iştahayla göğüsümü emen dudakları kendimden uzaklaştırdım.
Dudaklarımı Doğu'nun kızarmış dudaklarına bastırıp onu sertçe öpmeye başladım,aynı şekilde bana karşılık verip dudaklarımı ısırırp diliyle dilimi okşadı.
Dudaklarımızı ayrıp boynunu ve tişörtünden belli olan köpürcük kemiklerini öpüp yaladım,tişörtünün eteklerinden tutup önce onunkini sonrada kendiminkini çıkartıp yere fırlattım.Ardından uvuç içlerimi masaya bastırarak masadan inip Doğu'nun sorgulu bakışlarının altında,önünde zor bela diz çöktüm.
Şimdi masam ve Doğu'nun arasında ki dar alanda sıkışıp kalmıştım.Doğu ne yaptığımı anlamak ister gibi yüzüme bakarken ona gülümseyip dilimi dudaklarımda gezdirdim ardından dudaklarımı önümde ki Doğu'ya ait şişliğe bastırıp,"Tadına bakmak istiyorum."dedim tahrik edici bir tonda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalancı | Gay
Fiction générale+18 |Tamamlandı|√ • • Doğu kıp kırmızı olmuş bir şekilde,sakinleşmek için derin derin nefes alıp eliyle yüzünü sıvazladı ardından put gibi elimde ki tepsiyle dikilmiş beni gösterip "Erkek lan bu!Hem de askerlik arkadaşım olan bir erkek!"diye bağırd...