Nu urăsc, doar disprețuiesc, oamenii care nu știu ce vor că mi se pare firesc, nu mai știu ce să cred, n-am înțeles, de ce unii ocolesc să se asume că doar se folosesc de oamenii cu prea multă bunătate și cu un respect și-o loialitate care le întrece pe toate, frate, nu e frumos ce se întâmplă, pune-mi pistolu la tâmplă eu rămân tot o stâncă, o fiară brută, care te înțelege și te-ascultă în momente nasoale nu ca alții care te ridică și te scuipă și știu că, nu-s prea politicos dar până la urmă pentru cine sloboz să vorbesc frumos? Când persoana pentru care ți-ai da și viața te lasă baltă pentru o stupidă de una alta, o lăsăm moartă și de data asta că ești cu de-astea sau nu ești cu de-astea, puțin ne pasă și zicem prea des "o să fie bine, lasă", de mult îmi doresc ceva mai mult de la viață dar tot miraju frumos e de fapt o pictură falsă și să dăm cărțile pe față, de la viață să ai măcar o singură speranță și nu fii prost că la un moment dat o să vezi că și plămânu te lasă, toți o să te uite, totul e trecător iar minciuna are picioare scurte, aștept cu nerăbdare acea fată care o să mă scoată din această stare că de ani de zile încă o aștept, o voi aștepta în continuare, să fie totul corect, între timp am căpătat experiență de la toxicitățile care au dat odată zilelor mele esență. La sfârșit, totul o să bine, știu sigur că Dumnezeu a pregătit ceva bun și pentru mine. Bucură-te de ACUM, nu de ziua de mâine, trăiește fiecare moment precum ar fi o minune.
CITEȘTI
Versuri
PoetryȚin să menționez că mă calmez doar prin text Nu-i ceva complex sau perfect, e pur și simplu un prezent mizer.