Am lăsat-o baltă, e veche, e moartă, treaba asta cu, c-"ai mai spus-o odată", ok, și ce dacă? Și tu ai făcut promisiuni care sau dovedit mai târziu că-s doar minciuni
De ce sloboz nu-s fericit când vreau și de ce nu primesc înapoi ceea ce dau, dau atenție primesc ignoranță și după te întrebi de ce au primit un glonț în față, ai luat-o pe coajă mă tărtăcuță seacă, vezi că mă-ta și tactu se freacă iar tu rămâi cu "du-te la muncă și te-nbracă".
Zic chill, ce pula mea se întâmplă, au luat-o toate-n jos de la tot panta asta abruptă, zi-mi cine-i mai cu gust de acută când eu am doar 3 fețe iar tu ai 100 băi minte slută, tu ești stresat că nu mai ai bani de Gucci iar pe mine mă doare-n p*** că mi s-au rupt papuci, tu nu știi, nu produci nimic, iei de la tactu bani, noroc că ai un bun tătic. Ești iubit, fericit, eu n-am fost fericit de ceva timp, s-au repezit toate, eu nedumerit, am deschis ușa crezând că a trimis cineva vreun plic, între timp citind din plic paharu s-a făcut plin, s-a umplut cu alcool, iar banii din dormitor au zburat la bar pe "la sto", dacă te uiți în ochii mei simți un "ajutor" sunt viu pe dinafară dar pe dinăuntru mor, mă sting ușor și mă tirez din decor că toți îs cu pereche iar eu sunt în plus bro..și iată-mă, iată unde am ajuns, stau suspinând în noapte emoționat de apus, iată-mă, obosit psihic și fizic, moralul la pământ, mi-e dor de vremuri calde, acum sunt in ipostaze de uitând și iată-mă, a treia oară când o zic, puteai să fie totul dar a ales să fie nimic..
Iartă-mă, n-am fost cum ți-ai dorit, nu am știut să te iubesc că nu știam, tu nu m-ai iubit.. iartă-mă, nu ți-am putut da ce ai vrut, pe când alții ți-au luat triplul la ce eu ți-am dădut'.. timpul a trecut, timpul! Îmi pare rău că am pierdut timp! Copilărie, întoarce-te, vreau iarăși să te simt!
Am stări nasoale, anxietatea mă omoară, iar gândul că ea nu e a mea mă face greu s-adorm seară de seară, că nu e odată, sunt de mai multe ori, repetor, dacă m-asculți.. ce mai faci? De cine-ți mai este dor? Nu mai vreau nimic, cer și nu mă se dă, dar mai aștept, am răbdare, nu accelerez lucrurile, le las să meargă-ncet.
E dificil, tristețea nu mă lasă în pace, subconștientul meu nu face nimic, doar tace
Unde ești? Am nevoie de tine acum, am nevoie să ai grijă de mine.. nu mă lăsa să mă fac scrum..
CITEȘTI
Versuri
PoetryȚin să menționez că mă calmez doar prin text Nu-i ceva complex sau perfect, e pur și simplu un prezent mizer.