14. Bölüm

71 25 6
                                    


Bu bölüm @cnkzyk ithaf edilmiştir.

Çiçek kreşten döndükten sonra çok mahcup vaziyette yanıma geldi. Nasıl konuşacağını bilemez bir haldeydi. Belli ki abisi ona olanları anlatmış. Olan olmuş biten bitmiş.

"Selin.... Biraz konuşabilir miyiz?"

"Tabii ki Çiçek."

"Abim adına gerçekten çok özür dilerim. Bir sürtüşme yaşanmış. Keşke sabahtan Aslı'ya abimin geleceğini söyleseydim."

"Sorun değil Çiçek. Özür dilemene gerek yok canım. Oldu bitti. Sen takılma. Benim aklıma farklı şeyler geldi. Abini başka birisi sandım. Benim tavrım tamamen seni korumaya yönelikti. Başka bir şey düşünme sakın."

"Yok aklıma başka türlü bir şey gelmedi. Ben sadece abimin tavrına kızdım. İçeriye girer girmez kendini tanıtsaydı bunlar olmazdı."

"Evet haklısın. Sana katılıyorum ama dediğim gibi oldu bitti. Canını sıkma lütfen."

"Teşekkür ederim. Her şey için. Beni korumaya çalıştığın için de ayrıca teşekkür ederim. Cihan tekrar özürlerini iletmemi istedi."

"Aldım kabul ettim. Hadi bu konu burada kapansın. Güne devam edelim biz."

"Tamam. O zaman ben derse geçiyorum."

"Tamamdır. Ben de birazdan başlayacağım derse. Grubun tamamlanmasını bekliyorum." Çiçek iyi dersler dileyip ayrıldı yanımdan.

Görüş alanıma Aslı girdi.

"Gitmiş mi çetin ceviz?" yeminle kafamı bankoya vurasım var. Aslı taktıysa tamam. İşim iş artık.

"Gitmiş."

"Uyuz şey ne olacak. Daha bi'de çıkarken ne dedi o serseri 'oğor hoşonozo godocokso soz bono çoton covoz doyobolorsonoz koçok honom.'"

Allah'ım Aslı ve taklitleri. Tutmaya çalışıyorum kendimi ama olmuyor. Bu kızın yeteneklerine hayranım. Daha fazla dayanamayıp gülmeye başladım.

"Çetin Ceviz çarptı ama seni itiraf et. Çıkarken o nasıl bakıştı öyle. Normal zamanda olsa Selin tut beni bu adama akıyorum ben derdin. Adam son golü attıktan sonra lal oldun. Resmen dilini yuttun. Hahaha kal geldi sana."

"Hııı canım aynen öyle oldu. Aslında gerekti ki kafasının pekmezini şuraya akıtayım ama yapmadım. Sor bi' hele neden diye."

Gülmeye devam edip sordum.

"Neden?"

"Çünkü biz öyle insanlar değiliz. Çünkü burada erkeğe şiddet öğretmiyoruz. Çünkü hanımefendi bir kişiliğim var çünkü...."

"Ay yeter hahaha. Tamam anladım Aslı. Ahhhhh gözümden yaş geldi. Son bir tane de ben ekleyeyim. Çünküüüüü adama az da olsa bir aktın."

Demez olaydım. Aslı üzerime yürümeye başladı.

"Ha ben o adama aktım öyle mi? O son ceviz bükücüye. O son havalı gözlük nasıl çıkarılır diye gösterene. O son yakışıklıyım ve bunun farkındayım diyene. O son yalnız çok fena yakışıklıyım diyene. O son kara gözlerimden sen sorumlusun diyene. O son dudaklarım da çok öpülesi diyene. O son al beni al götür dağlara diyene. O son...."

"Ay yeter sus Allah aşkına. Yemin ederim karın kaslarım ağrıdı. Evet kabul katalogdan çıkmış gibiydi. Yani bu konuşmandan anladığım adamı çok beğendin."

"Bu kadar kızgın cümle kurdum sen adamı beğendiğimi mi çıkardı Selin?"

"Ne münasebet. Açık açık ortada işte. Görünen köy kılavuz istemiyor canım."

AŞKI DİNLE (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin