Malá postel

208 9 0
                                    

Chvíli se jemně a opatrně líbali. Po chvíli se odtrhli a Mery se na Davida krásně usmála.

M: ,,Asi bychom už měli jít... je pozdě a ráno vstávám do práce."

D: ,,V tom případě tě musím doprovodit. Nenechám tě jít v noci samotnou." Usmál jsem se na ní a za oba jsem to zaplatil. Mery mi byla moc sympatická. Něco zvláštního mě k ní táhlo.

M: ,,Klidně můžeš přespat, když bydlíš až v Praze."

D: ,,Jsi docela odvážná, si tahat domů cizí chlapy, které znáš asi dvě hodiny. To tak děláš vždy?"

M: ,,Ještě nikdy jsem to neudělala, ale tobě nějakým záhadným způsobem věřím." Usmála jsem se a chytla ho za ruku. ,,Tak pojď... nebo sis to rozmyslel?" David se na mě usmál a šel za mnou.

D: ,,Samozřejmě, že ne."

Jakmile došli k Mery domů, tak se začali líbat. Mery chytla Davida kolem krku a jemně ho hladila ve vlasech. Posunuli se až do ložnice. Kde se začli oba svlékat. Mery Davidovi sundala tričko a následně kalhoty. David udělal to samé. Najednou byli oba jenom ve spodním prádle, leželi na posteli a líbali se. Navzájem se jemně hladili po celém těle a čekali kdo udělá další krok. Ten další krok udělal David. Sundal Mery podprsenku a začal ji líbat na prsou. Mery jemně vzdychla a zajela rukou Davidovi do boxerek a začala mu dělat dobře. Tentokrát vzdychl David. Po chvíli si svlékl boxerky a Mery sundal kalhotky. Začal ji dělat dobře pusou a potom se vrátil zpět k jejím rtům. 

D: ,,Myslíš, že je dobrý nápad vyspat se s chlapem, kterého neznáš?"

M: ,,Rozhodně to není dobrý nápad, ale ty jsi tak sexy, že ti nemůžu odolat." 

David se usmál a prudce do Mery vnikl. Ta nahlas vzdychla a zaryla Davidovi nehty do zad. David se začal pohybovat a stále Mery líbal. Po nějaké chvíli si Mery na Davida sedla a začala se na něm pohybovat ona. Oba dva si to moc užívali. Mery zeslezla a začala Davidovi dělat dobře pusou. David ji opatrně držel za hlavu a trochu si určoval tempo. Když veděl, že už za chvíli bude, hodil si Mery pod sebe a opět začal rychle a až na doraz přirážet. Mery vzdychala hodně nahlas. David na Mery viděl, že už za chvíli taky dosáhne vrcholu tak ještě přidal. Udělal ještě pár přírazů a oba dva vyvrcholili. Vůbec jim nedošlo, že ani nepoužili ochranu. Ještě chvíli se líbali a potom se svalili vedle sebe.

M: ,,Mám trošku malou postel, budeme se muset zmáčknout."

D: ,,To mi vůbec nevadí." Políbil jsem ji a zajel ji rukou do vlasů.

M: ,,Bylo to úžasné."

D: ,,To teda bylo."

M: ,,Když pominu to, že se známe pár hodin."

D: ,,To vadí?"

M: ,,Nevím... jak můžu vědět, že nejsi sériový vrah nebo ženatý?"

D: ,,Tak můžu ti zaručit, že ani jedno. Taky nemám žádnou pohlavní nemoc a nehodlám tě tady ani vykrást ani zabít."

M: ,,Tak teď jsi mě uklidnil." Zasmála jsem se a dala Davidovi pusu, která se zvrtla v další líbačku. Oba jsme do toho spadli znovu.

Jak bude probíhat ráno?

KRÁSNÝ OMYLKde žijí příběhy. Začni objevovat