Ženská

165 8 1
                                    

David jel k rodičům pro malou. Měl dobrou náladu a stále myslel na Mery. Byla to sice jednorázovka, ale úžasná. Když zazvonil na zvonek a otevřely se dveře, Julinka mu okamžitě skočila do náruče.

J: ,,Tatííííí."

D: ,,Ahoj cvrčku." V náručí jsem ji nesl do obýváku, kde byli i moji rodiče. ,,Ahoj"

S (Sylva, Davidova máma): ,,No ahoj. Jak jsi se měl?"

D: ,,Docela dobrý. Čau tati."

K( Karel, táta Davida) : ,,Nazdar... tak co? Potkal jsi někoho?"

D: ,,Já se nedivím, že ta malá o těch ženských pořád básní, když vy se neumíte zeptat na nic jiného."

K: ,,Ne, básní o nich, protože chce mámu."

D: ,,Tati, vždyť víš jak to mám."

K: ,,Davide pojď sem." Vzal si Davida bokem. ,,Julinka potřeuje mámu, copak to nechápeš? To je tak těžký si najít nějakou normální hodnou ženskou?" Zvýšil hlas.

D: ,,Jo.. budeš se divit, ale je to těžký. Už žádné ženské nevěřím. S Julčou to spolu zvládáme a já nikoho nechci a nebudu se o tom s tebou bavit." Šel jsem do obýváku pro Julii. ,,Jedeme Juli, vem si věci a pojď do auta."

J: ,,Tati ještě ne."

D: ,,Řekl jsem, že jedeme... rozluč se s babi a dědou a pojď."

Ač nerada, tak Julie Davida poslechla a šla do auta. Jakmile dojeli domů, tak David splašil něco rychlého na oběd a šel si s malou hrát.

J: ,,A tati?"

D: ,,Copak?"

J: ,,Co říkal strejda Roman?"

D: ,,Nakonec tam nebyl víš, nemohl přijet."

J: ,,A s kým jsi byl?"

D: ,,S jednou takovou... takovým kamarádem jedním."

J: ,,Ty jsi byl s nějakou holkou?"

D: ,,Zlatíčko ty mě neposloucháš? S kamarádem jsem byl."

J: ,,A s jakým? Ty nemáš jiného kamaráda než strejdu Romana."

D: Au tak to zabolelo. Tak malá a tak všímavá. ,,Ale mám, akorát ty je neznáš víš.."

J: ,,Aha." 

Večer šel David malou uspat a sám u ní usnul.


Uběhlo něco málo přes měsíc a Mery ani David se navzájem neviděli a ani se neozvali. Na jednu stranu jim to bylo jedno, ale na druhou to bylo oběma trošku líto. Mery je v práci a je jí hrozně špatně od žaludku, jako už skoro celý týden.

V: ,,Mery tohle není normální, zajdi si k nějakému doktorovi." Kladla Vali Mery na srdce rady.

M: ,,Je to jen nějaká viróza."

V: ,,Jasně." Řekla ironicky.

L: ,,Mery?"

M: ,,Co.."

L: ,,A nemůžeš být třeba..."

M: ,,Co třeba nemůžu být."

L: ,,Nemůžeš být těhotná?"

V: ,,Jak by mohla být těhotná, když s nikým nespí."

Mery s Luckou se na sebe podívaly a Mery došlo, že by to vlastně dávalo smysl, protože si uvědomila, že už to nějakou dobu nedostala.

M: ,,Doprdele." Nikdy nemluvím sprostě, ale teď jsem si to prostě neodpustila.

V: ,,Mery?"

L: ,,Ty ses Vali nepochlubila že?"

V: ,,Moment. Co vy dvě tady zkoušíte." Mery si dala obličej do dlaní a opřela si hlavu o stůl.

L: ,,No tehdy, jak jsme se ti smály, že musíš být v práci a my jsme šly na víno..."

V: ,,Nooo?"

L: ,,No, ale Matýsek měl tu střevní chřipku, tak jsem nešla, ale Mery tam někoho potkala..."

V: ,,Marie?"

M: ,,Jo vyspala jsem se s ním...Ale dávali jsme si pozor... teda myslím."

L: ,,To vidím jak jste si dávali pozor...Mery seber se a teď hned jdi za Šťepánkem, ať víš na čem jsi. Tady to za tebe někdo vezme."

Mery se zvedla a ač na popud kamarádek, tak přece šla za svým gynekologem.

Bude Mery těhotná?

KRÁSNÝ OMYLKde žijí příběhy. Začni objevovat