Po chvilce přišel David s malým na ruce.
D: ,,Představte si, že ten spáč usnul zrovna když jsem ho oblíkal. Po kom to asi má?"
M: ,,Myslím si, že po tobě miláčku." Zasmála jsem se.
D: ,,Vy se tady tulíte beze mě?"
M: ,,Tak pojď za náma." Usmála jsem se. David si i s malým v náručí sedl za námi. Já jsem Julinku pořád mazlila a zároveň jsem dala Davidovi ruku.
Všichni takhle spolu odpočívali na gauči a dívali se na nějaký seriál v televizi. Potom si Mery polosedla, položila si Julii na klín a spolu si chovaly Martina. Malá byla šťastná, Martin vypadal taky spokojeně a tím pádem byl šťastný i David a Mery.
D: ,,Nedáme si něco na jídlo?"
M: ,,Můžem..." Usmála jsem se. ,,Tak já něco udělám."
D: ,,Ne ne ležte hezky. Já něco vymyslím. Daly byste si třeba pizzu?"
J: ,,Joooooo."
D: ,,Co ty Lásko?"
M: ,,Ráda. Ale nesmím toho sníst moc, aby Marťu nebolelo bříško."
David objednal pizzu a lehl si zpět za holkama a jeho synem. Po chvilce zazvonil kurýr a donesl pizzu. Malá s Mery měly napůl šunkovou a sýrovou a David salámovou s chilli.
Všichni si pochutnávali.J: ,,Můžu dát bráškovi taky pizzu?"
D: ,,To takhle malé miminka nemůžou víš.."
J: ,,Proč ne."
M: ,,Protože nemají zuby a pijou jenom mlíčko. Ale až bude větší, tak budete jíst pizzu spolu." Usmála jsem se.
J: ,,Tak Jo."
Když dojedli, tak to David uklidil a šel umýt a uspat Juli.
J: ,,Přijde mi maminka dát pusu?"
D: ,,To víš, že Jo." Pohladil jsem ji po vlasech a šel do obýváku za Mery. ,,Julinka by si přála pusu na dobrou noc."
M: ,,Už tam jdu." Usmála jsem se a položila malého do postýlky. Byla jsem úplně vyšťavená.
D: ,,Jsi unavená viď."
M: ,,Hrozně... ale mám takové tušení, že se dneska zase moc nevyspíme."
D: ,,Ale dneska jsem tu já a pomůžu ti."
M: ,,Kojit ?"
D: ,,No to zatím neumím, ale chovat můžu ne?"
M: ,,Budeš hodnej." Dala jsem Davidovi pusu a šla do pokojíčku. Sedla jsem si za malou na postel a Pohladila ji po hlavičce.
J: ,,Dobrou noc maminko."
M: ,,Dobrou noc holčičko moje. Krásně se vyspinkej ano?"
J: ,,A dáš mi pusinku?"
M: ,,Samozřejmě miláčku." Dala jsem malé pusu a ještě ji chvilku držela za ruku, dokud neusnula. Potom jsem šla za Davidem a pořádně jsem ho obejmula.
D: ,,Pojď, jdeme spinkat."
M: ,,Skočím si ještě do sprchy... zvládneš to?"
D: ,,Že se ptáš." Dal jsem Mery pusu a šel jsem nám rozestlat do postele. Jen co Mery odešla, tak malej začal plakat.
Zvládne ho David utěšit ?
ČTEŠ
KRÁSNÝ OMYL
KurzgeschichtenPo jedné společné noci, kterou spolu dva lidi stráví, kvůli nedůslednosti svých přátel vznikne něco, co oběma přijde absolutně nepřípustné. Jak se s tím oba poperou se dozvíme taky 💗