J: ,,Jaké ?"
Mery vytáhla z kabelky bílou obálku a podala ji Julince. Ta ji odhodlaně otevřela a uvnitř našla fotku z ultrazvuku a modrý dudlík, u kterého byl lísteček, kde bylo napsáno ,,Jsem chlapeček tatínku a sestřičko."
J: ,,Tati co je tam napsané ?"
David si přečetl lísteček a vzal si do ruky ultrazvuk, který fascinovaně pozoroval.
D: ,,My budeme mít chlapečka?" Mery kývla. Okamžitě jsem ji pevně objal a Pohladil po bříšku. ,,Já tomu nemůžu uvěřit. Budeme mít kluka." Dál jsem nevěřícně a šťastně Mery objímal.
M: ,,Máš radost?"
D:,,Úplně největší." Pohladil jsem Mery po tváři a potom po bříšku. Sladce se na mě Usmála a sedla si k malé.
M: ,,Co na tom zkoumáš ty ťunťo."
N: ,,Já to nechápu."
M: ,,Budeš mít brášku."
J: ,,Vážně ?" Rozzářily se ji oči a Mery jenom kývla.
Malá okamžitě přiložila ouško k Meryinému bříšku jako to dělá skoro vždy a poslouchala. Mery to vždy hrozně dojímalo jak se Julča na sourozence těší.
Když se schylovalo k večeru tak Mery byla unavená.
M: ,,Daví já už jsem docela unavená, mohli bychom už jet ?"
D: ,,Ale dnes nikam nejedeš. Budeš tu s námi přes noc."
M: ,,Co?"
D: ,,No ? Přespíš tu."
M: ,,No tak Jo."
D: ,,Chceš si jít lehnout ?"
M: ,,Už bych docela šla."
D: ,,Tak já ti hodím nějaké pyžamo nebo něco a můžem jít spát."
Mery se Usmála a mířila k Julii do pokoje.
D: ,,Kam jdeš ?"
M: ,,No lehnout si." Zasmála jsem se.
D: ,,Mery... přece nebudeš spát na dětské posteli. Vyspíme se u mě v té velké."
M: ,,Ne to já nebudu otravovat."
D: ,,Neotravuješ. Sám jsem ti řekl, ať tu zůstaneš a nenechám tě spát na malé posteli."
M: ,,Když jinak nedáš."
David po Mery hodil jeho černé tričko a sám šel do koupelny. Mery mezi tím Uspala Juli a potom se vystřídali. Když Mery přišla do ložnice, tak David už ležel. Mery si opatrně lehla za ním a přikryla se. David se otočil na bok a dal Mery ruku na bříško, po kterém ji hladil.
D: ,,Líbí se ti ten pokoj?"
M: ,,Je moc hezký... děkuji, bylo to úžasné překvapení"
D: ,,To jsem rád."
Mery s Davidem si ještě docela dlouho povídali a potom si David všiml, že Mery mluví čím dál tím tišeji a pomaleji. Poznal na ní, že usíná a tak se k ní přitulil a hladil ji jednou rukou ve vlasech s druhou po bříšku. Po tomhle byla Mery do pár sekund úplně tuhá. David si užíval Její přítomnosti a vůně a spokojeně usínala po jejím boku.
Kdy se daji Dary dohromady ?
Daji se vůbec někdy dohromady ?
ČTEŠ
KRÁSNÝ OMYL
Cerita PendekPo jedné společné noci, kterou spolu dva lidi stráví, kvůli nedůslednosti svých přátel vznikne něco, co oběma přijde absolutně nepřípustné. Jak se s tím oba poperou se dozvíme taky 💗