Kamarádi

170 8 1
                                    

M: Když jsem se ráno probudila, tak mi hrozně třeštila hlava. Když jsem si uvědomila co se včera dělo, tak jsem si dlaněmi přikryla obličej. Pootočila jsem hlavu a uviděla Davida jak byl ke mě přitulenej. Nebudu lhát... byl hrozně sladkej, ale tohle byla chyba. Určitě to byla jenom jednorázovka a rychle na mě zapomene. Bylo mi to trochu líto, ale co jsem čekala. 

D: ,,Copak? Přemýšlíš nad tím jak to bylo krásný nebo jaká to byla chyba."

M: ,,Oboje."

D: ,,Lituješ toho?"

M: ,,Ne to ne.. ani trošku. Jenom mi je to líto, když si uvědomím, že to bylo jenom jednou."

D: ,,Nechtěla by jsi si to někdy zopakovat?"

M: ,,Davide víš jak to myslím."

D: ,,Promiň Mery, ale já na vztahy nejsem. Teda.. spíš to neumím. Navíc nevím, jak by to moje rodina vzala."

M: ,,Takže máš přítelkyni." Sedla jsem si a dala si hlavu do dlaní. ,,Včera jsi tvrdil něco jiného."

D: ,,Ne nemám přítelkyni, ani manželku a v ničem jsem ti nelhal. Jen mám starostlivé rodiče a ... no prostě by to bylo složité."

M: ,,Je mi to jasný. Promiň, ale budu muset jít do práce."

D: ,,Jo už jdu.. jenom.. pojď sem." Mery se na mě smutně podívala a já jsem ji obejmul a následně políbil. ,,Můžeme se vídat a být kamarádi." Pohladil jsem ji po tváři a zvedl se z postele. Oblékl jsem se a odešel. Šíleně mě třeštila hlava a bylo mi Mery líto. Byla úžasná a Julince by se určitě líbila, ale nejde to. Kdybych ji řekl, že mám dítě, určitě by se otočila na podpatku a šla pryč.

Když David odešel, tak se Mery oblékla, nachystala a něco malého si dala a šla do práce. Nebylo ji úplně nejlíp a tak si sedla do kanclu a napustila si pohárek čisté vody. 

L: ,,Ty teda vypadáš." Vtrhla Lucka do Mery kanceláře. ,, To asi nebylo jen jedno víno." Zasmála se.

M: ,,Ani mi nemluv... co Matýsek."

L: ,,Střevní chřipka. Nechali si ho na dětském na pozorování."

M: ,,A co tady děláš... máš být s ním.."

L: ,,Teď je tam Maty a navíc to mám blíž z práce než z domu."

M: ,,To je pravda. Ale kdyby cokoliv, tak mi řekni a dám ti volno."

L: ,,Děkuju Mery jsi zlatá. Vypadáš, že by jsi spíše potřebovala volno ty... co jsi dělala prosimtě?"

M: ,,Pila, hrála, souložila."

L: ,,Dobrý vtip." Zasmála se, ale Mery mlčela. ,,Marie?"

M: ,,Byl tam takovej sympatickej chlap a taky mu kamarád odvolal pokec, tak jsme spolu hráli šipky a trošku se to zvrtlo."

L: ,,Ty ses s ním fakt vyspala?"

M: ,,Jo"

L: ,,A jaké to bylo?"

M: ,,Upřímně ? Nejlepší sex v mým životě a podle toho co říkal, tak asi i jeho."

L: ,,No teda Mery...Co budeš dělat?"

M: ,,Nehodlám v tom pokračovat."

L: ,,Proč ne?"

M: ,,Sám říkal, že to nejde. Prý budeme kamarádi."

L: ,,Kamarád taky rád."

M: ,,Běž za tím Matýskem nebo tě pleštím."

Lucie se zasmála a šla raději za malým. Nechtěla Mery dráždit, i když musela uznat, že tohle od Mery vážně nečekala. Tohle by Mery nikdy dřív neudělala.

Kdy se David s Mery setkají zase?

KRÁSNÝ OMYLKde žijí příběhy. Začni objevovat