Návštěva

210 10 2
                                    

Všichni se nachystali a vyrazili k Hofbauerům na oběd. Cestou byla Mery hodně nervózní a David to na ní poznal. Dal ji ruku a hladil ji po ní. Mery se na něj Usmála a ruku mu stiskla. Když přijeli na místo, tak je Sylva čekala s otevřenou náručí. Julie se odepla a vystartovala z auta rovnou za Sylvou a skočila ji do náruče.

S: ,,Ahoj sluníčko moje." Začala ji pusinkovat.

David s Mery taky vylezli z auta a šli se přivítat. David šel ještě do kufru pro láhev vína a pro koláč, který Mery ještě stihla upéct.

S: ,,Ahoj Mery... ráda tě zase vidím." Obejmuly se. ,,Vidím, že miminko roste."

M: ,,Ahoj.. no letí to." Zasmála jsem se a Pohladila si bříško.

David se se Sylvou taky přivítal a všichni mířili dovnitř, kde čekal Karel. Malá mu skočila kolem krku a on si následně všiml Mery.

M: ,,Dobrý den... já jsem Marie Černá."
Podala jsem mu ruku.

K: ,,Dobrý den Marie... už jsem o vás slyšel... samozřejmě jenom v dobrém.." usmál se.

M: ,,To mě těší.."

Mery i přes protest Sylvy ji pomáhala s obědem a Julie si užívala dědečka a tatínka.

S: ,,Takže už je to definitivní Jo ?"

M: ,,Co ?"

S: ,,No ty a David... že jste pár..."

M: ,,Ale my jsme jenom kamarádi." Sylva se na mě nechápavě podívala. ,,David není připravený na vztah, ale zároveň chceme ať děti mají oba rodiče, tak jsme to tak vymysleli."

S: ,,Já to asi nechápu. Takže bydlíte spolu, ale nejste spolu?"

M: ,,Já bydlím v Rubavě. Snažím se s nimi být co nejvíc to jde."

S: ,,A David ti nenavrhl aby ses přestěhovala?"

M: ,,Bavili jsme se o tom jenom na začátku a to jsem odmítla a potom už o tom řec nepadla."

S: ,,Ale za tu dobu se něco změnilo ne ?"

M: ,,Nevím jak u Davida, ale u mě se změnilo vše." Usmála jsem se.

Po obědě Sylva uvařila kafe a všichni si sedli do obýváku. David seděl vedle Mery a malá si kreslila.

K: ,,Co to kreslíš?"

J: ,,Toto je tatínek, to maminka, já a můj bráška v kočárku." Řekla nadšeně.

S: ,,Takže to bude kluk."

K: ,,No tak to je skvělá zpráva."

J: ,,Mami já potřebuju kakat."  Podívala se na Mery. Ta se Zasmála, vzala malou za ruku s šla s ni na záchod.

K: ,,Takže mami Jo?"

D: ,,Julinka s tím přišla sama a Mery to nevadí. Miluje ji, jako by to byla její dcera."

K: ,,No tak to je super, že ses konečně rozhoupal a našel si přítelkyni."

D: ,,Ono je to trošku složitější. My s Mery spolu nejsme."

K: ,,Jak nejste."

D: ,,Tati já prostě... nedokážu se přes tam to přenést. Mery je úžasná, stará se o Julii a i ke mě se chová moc hezky. Mám ji moc rád, ale nedokážu s ní mít zatím vztah."

K: ,,Davide... nechovej se jako dítě. Očividně jsi našel skvělou mámu pro Julii a pro tebe úžasnou ženu. Ta holka s tebou má svatou trpělivost."

S: ,,A miluje tě."

D: ,,To ti řekla?"

S: ,,Ani nemusela.. jenom se na ní podívej."

Rozhoupe se David konečně ?

KRÁSNÝ OMYLKde žijí příběhy. Začni objevovat