Martinkovi jsou dva měsíce a hodně povyrostl. David už chodí do práce a malá do školky. Mery s Davidem se milují každým dnem víc a víc. Začíná být venku teplo a tak Dary chodí často s dětmi na procházku. Julie Mery moc ráda pomáhá s bráškou a je to hodně šikovná holčička a na svůj věk je hodně všímavá. Je víkend a David má zrovna 24 hodinovou službu a Mery je s dětmi doma a chystá snídani. Malá je nějaká nachlazená a trošku kašle.
M: ,,Beruško pojď sem... dám ti něco na ten kašel."
J: ,,Neee, já nechci nic. Bude to hnusný."
M: ,,Tohle je ale dobrý sirup... a uleví se ti."
J: ,,Ne."
Mery přišla za ní a čupla si k ní.
M: ,,Miláčku dáš si jednu lžičku, rychle to zapiješ čajem a nic nepoznáš. Přestaneš kašlat a posmrkávat."
J: ,,Nebude to dobrý."
M: ,,Spolkneš to tak rychle, že to ani nepoznáš. A navíc Martínek taky dostane sirup."
J: ,,No tak Jo."
Mery vzala malou za ruku a šla s ní do kuchyně. Posadila ji na linku a nabrala sirup na lžičku.
M: ,,Otevři pusu." Malá otevřela pusu, já ji dala lžičku do úst a ona to s nechutí spolkla a zašklebila se. Rychle se napila čaje. ,,Tak vidíš."
J: ,,Bylo to hnusný."
M: ,,Ale pomůže ti to." Marťa začal plakat. ,,Podívej se prosimtě, jestli mu nevypadl dudlík z pusinky a kdyžtak mu ho dej nebo mě zavolej.
Julie seskočila z linky a šla se podívat na brášku. Opravdu jenom ztratil dudlík, tak mu jej vrátila jak byla zvyklá a sedla si zpět do kuchyně ke stolu.
J: ,,Zase neměl dudel."
M: ,,No Jo.... Po obídku se můžeme jít projít co ty na to?"
J: ,,Joooo... a půjdeme na hřiště?"
M: ,,Ale nebudeš divočit, když jsi nachlazená."
J: ,,Nebudu.. a půjdeme i za tátou?"
M: ,,Můžeme se tam stavit." Usmála jsem se a donesla nám jídlo na stůl. ,,Dobrou chuť."
J: ,,Dobrou chuť maminko."
S radostí se pustila do snídaně. Holky si povídaly a užívaly si chvilky, kdy jsou jenom spolu samy. Mery měla tyhle chvíle moc ráda, protože ráda trávila čas s malou a mohla ji učit nové věci a povídat si s ní. Julie byla s Mery vždy šťastná a byla ráda, že se taky někdy dostává pozornosti i ji a ne jenom jejímu mladšímu bráškovi. Po snídani si Mery vzala Martina na kojení a potom ho položila do houpátka, které miloval a šla s Julii hrát pexeso. Kolem dvanácté Mery ohřála oběd a najedly se. Připravila obě děti na procházku a kolem jedné vyrazili.
Bude David rád, že ho holky přišly navštívit ?
ČTEŠ
KRÁSNÝ OMYL
Short StoryPo jedné společné noci, kterou spolu dva lidi stráví, kvůli nedůslednosti svých přátel vznikne něco, co oběma přijde absolutně nepřípustné. Jak se s tím oba poperou se dozvíme taky 💗