D: ,,Dneska si uděláme krásné odpoledne." Hladil jsem Mery ve vlasech.
M: ,,A ještě krásnější večer." Usmála jsem se na Davida a zkousla si ret.
D: ,,To bych si nechal líbit."
M: ,,Jestli teda nebudeme mít v noci návštěvu."
D: ,,Nebudeme... o to se Postarám." Šibalsky jsem se usmál a dal Mery pusu.
M: ,,Tak co Juli... nejsi unavená?"
J: ,,Trošku." Žmoulala si očička.
M: ,,Tak pojď si lehnout."
J: ,,Já nechci spinkat."
M: ,,Jenom na chviličku."
J: ,,Já chci být s váma."
D: ,,Však my nikam Nepůjdeme."
M: ,,Tak víš co? Stejně musí bráška papat a potom spinkat, tak ho půjdeme společně uspat a lehneme si s nim ju?"
J: ,,No tak Jo."
M: ,,Tak pojď." Vstala jsem a vzala si Martínka do náruče a Julču chytla za ruku. ,,Jdeš s náma miláčku ?" Zeptala jsem se Davida.
D: ,,Já nám něco nachystám na večeři a potom přijdu."
M: ,,Dobře tak my si jdem lehnout do ložnice."
Mery vzala děti a šla s nimi do ložnice. Zapla pohádku Julince a začala malého kojit.
J: ,,A mami kdy se budeš jmenovat stejně jako my ?"
M: ,,No to já nevím, až budeme mít s tatínkem svatbu."
J: ,,A to bude kdy ?"
M: ,,Až mě tatínek požádá o ruku."
J: ,,Aha."
Mery malého ještě přebalila a položila ho vedle sebe do hnízdečka. Julinka si na ni lehla a potom začala trošku pofňukávat.
M: ,,Co se děje zlatíčko?"
J: ,,Mě to bolí."
M: ,,Ukaž." Položila jsem malou na zádička a vyhrnula jsem ji tričko. ,,No, hojí se to, bude to trošičku bolet."
J: ,,Ale já už nechci." Začala brečet.
M: ,,Řeknu tatínkovi, ať ti na to dá nějakou mastičku Jo? A neplakej miláčku." Pohladila jsem ji po tváři a Šla jsem pro Davida do obýváku. ,,Lásko můžeš se jít prosím Julince podívat na tu jizvu? Pláče, že ji to bolí."
D: ,,To je nějaké divné... už jdu."
David šel s Mery do ložnice a zkontroloval malé jizvu. Nakonec ji dali nějaké slabé prášky a Mery se malou pokoušela uklidnit. Lehla si s ní a přikryla je peřinou. Julie jí dala ruku a pevně se k ní natiskla. David si lehl vedle Mery a obejmul ji. Julie usnula a Mery se k němu otočila. Položila svoje čelo na to jeho a dala mu ruce do vlasů. Upřeně se dívali do očí a nakonec se začali jemně líbat. Takhle se mazlil a líbali docela dlouho.
M: ,,Miluju tě."
D: ,,Já tě taky miluju." Hladil jsem ji po tváři. ,,Jsi pro mě vším... a pro naše děti taky. Byl jsem k@k@t."
M: ,,Daví." Dala jsem mu prst na pusu. ,,I když spí tak to podvědomě slyší... a už se o tom prosím nebavme... nechci to řešit. A ty jsi taky pro mě všechno... ty a děti. Jste moji tři miláčci."
D: ,,Už se těším na večer." Zajel jsem Mery rukama pod tričko a jemně ji hladil.
M: ,,Já taky... moc" dala jsem Davidovi pusu.
Nakonec se děti vzbudily a všichni se společně najedli. Užili si krásné odpoledne po dlouhé době všichni spolu a Dary se nemohli dočkat večera.
Užijou si Dary večer ?
ČTEŠ
KRÁSNÝ OMYL
Short StoryPo jedné společné noci, kterou spolu dva lidi stráví, kvůli nedůslednosti svých přátel vznikne něco, co oběma přijde absolutně nepřípustné. Jak se s tím oba poperou se dozvíme taky 💗