Pase koníčky

171 10 2
                                    

Když Dary navštívili svou dceru, tak mířili k Davidovým rodičům pro Martínka. Došli tam a Sylva je přivítala s Martinem na rukách.

S: ,,No ahoj."

D: ,,Ahoj."Popošel jsem k mámě a vzal si malého k sobě do náruče. ,,Ahooj ty můj šmudlo." Podrbal jsem ho na bříšku. ,,Ty jsi vyrostl." Martin mi neskutečně chyběl. Neviděli jsme se dva dny a mně to připadalo jako několik měsíců.

M: ,,Ahoj... nezlobil?" Pohladila jsem malého po hlavičce.

S: ,,Ne.. je to to nejhodnější miminko. Julinka oproti němu byla drak." Zasmála jsem se.

M: ,,To je dobře." Když jsem to dořekla, tak malej začal doslova řvát. ,,Asi má hlad.. už jsem měla dávno kojit." Vzala jsem si malého na ruce a dala mu cumel.

S: ,,Klidně si zalez kamkoliv Mery, ať máte soukromí."

Mery šla s malým do Davidového pokoje a mezitím měl David se svými rodiči rozhovor.

S: ,,Davide ty jseš takovej vůl."

D: ,,Už jsem se omluvil."

S: ,,Omluvil omluvil.... Kdyby to nebyla Mery tak tak... každá jiná by tě už dávno poslala k vodě. Ty máš takové ale takové štěstí Davide... a vůbec si toho nevážíš. Mery je tak skvělá máma a žena a ty se k ní chováš někdy hrozně.." řvala na Davida.

D: ,,Tak to by stačilo mami! Já jsem se ji omluvil, vysvětlili jsme si to. Já Mery miluju a ona to ví. A já zase vím, že je skvělá máma a už nechci poslouchat žádné výčitky. Já to všechno vím.. vím že jsem debil a udělal jsem chybu a Mery už mi to taky vysvětlila, tak už s tím prosím přestaň. "

K: ,,David má pravdu Sylvo, už ho nech. Myslím si, že mu to Mery dá ještě sežrat a nejen jednou."

M: ,,Já myslím, že se David vytrestal sám. Tak už ho nechte." Šla jsem za Davidem s malým a obejmula ho.

Když si Mery s Davidovými rodiči vše vyříkali, tak šli Dary s malým domů. Mery uvařila něco k jídlu a David byl s Martinkem. Užíval si ho a moc litoval toho jak se k Mery zachoval. Na chvilku malého položil na zem a šel za Mery. Ta krájela zeleninu a byla otočená zády k němu. David ji zezadu obejmul, obmotal ji ruce kolem břicha a dal ji pusu na krk.

M: ,,Copak.." Usmála jsem se.

D: ,,Nic, přišel jsem za svou milovanou ženou." Hladil jsem ji po břiše.

M: ,,Co děla náš mrňous ?"

D: ,,Pase koníčky."

M: ,,Miláček můj šikovnej."

D: ,,Náš."

Večer leželi všichni tři spolu v posteli a mazlili se.

M: ,,Tak Marťas, rozluč se s tatínkem a jdeme spinkat."

D: ,,Ale notak Lásko... tak pro jednou by mohl spinkat s námi ne?"

M: ,,Spal semnou celou dobu co..."

D: ,,Promiň miláčku ještě jednou... prosím, nech ho tady, bude se mi spát líp."

M: ,,No tak dobře, ale výjimečně, nebude si zvykat."

D: ,, Nebude." Dal jsem Mery pusu a malého si vzal na hruď a mazlil se s ním. Mery se k nám taky přitulila.

M: ,,Už se těším na tu naši holčičku, až ji pustí domů. Je mi smutno."

KRÁSNÝ OMYLKde žijí příběhy. Začni objevovat