Uběhl týden a dnes je ten den, kdy si jdou Dary pro malou. Ráno odvezli Martina k Davidovým rodičům a jeli koupit malé nějaký malý dáreček. Potom už nasedli do auta a jeli do nemocnice. David si šel ještě něco s Romanem vyřídit do primářovny a Mery mohla jít za malou. Jen co otevřela dveře, tak se na ní malá bodejď nevrhla.
J: ,,MAAMII." Rychle si sedla na posteli a chtěla vstávat.
M: ,,Ahoooj beruško." Šla jsem hned k malé a zpět ji položila. ,,Ještě nemůžeš tak rychle se zvedat. Musíš dávat pozor na to srdíčko."
J: ,,Mami ale já už chci veeeeen."
M: ,,Mám pro tebe překvapení."
J: ,,Jaké?"
M: ,,Dneska jsme s tatínkem přijeli pro to, že si tě odvezeme domů."
J: ,,Teď hned ?"
M: ,,Jo."
J: ,,Joooooo Jupiiiiiiiii." Skočila Mery okolo krku.
M: ,,Těšíš se domů?"
J: ,,Moc se těším domů." Sedla si Mery na klín opřela si o ni hlavu a začala si hrát s jejím pramínkem vlasů. ,,A kdy uvidím brášku?"
M: ,,No taky přece dneska." Usmála jsem se na Juli a Pohladila ji po vláskách. Ta se na mě Usmála.
J: ,,Mám tě ráda maminko."
M: ,,Já tebe taky miláčku." Dala jsem ji pusinku.
J: ,,Promiň, že jsem tě neposlechla a běhala jsem.." řekla smutně. ,,Já vím, že na tebe tatínek byl zlej kvůli mně."
M: ,,Ale neee, to vůbec není kvůli tobě a navíc na mě nebyl zlý, jenom jsme se nedohodli, ale už jsme si to všechno vysvětlili a je všechno jak má být."
J: ,,Ale mně je z toho smutno."
M: ,,Broučku to vůbec nemusí. Nic se nestalo ano? Vůbec na to nemysli."
J: ,,Tak Jo."
M: ,,Jak to vůbec víš?"
J: ,,Říkala to jedna sestřička když si myslela, že spím. Prý tatínka slyšela na tebe křičet."
M: ,,To jsou drbny."
J: ,,Co je to brbny?"
M: ,,Drbny.." Zasmála jsem se. ,,Jakože pomlouvají a řeší ostatní víš."
J: ,,Aha."
Najednou se ve dveřích objevil David.
D: ,, Tak kde to vázne holčičky moje. Julisku jakto, že jsi ještě v pyžamku?"
J: ,,Tatiiii..." Usmála se na Davida. ,,My jsme si s maminkou povídaly."
D: ,,Ahaa .. tak to už chápu." Zasmál jsem se.
Mery malou oblékla a David podepsal všechny možné dokumenty. Oba malou chytili za ručičku a spokojeně kráčeli do auta. Dojeli pro Marťu a jeli domů. Julie byla nadšená, že konečně vidí brášku a může být se svým tátou a mámou.
J: ,,Mami co budeme mít na papaní?"
M: ,,No to si můžeš vybrat."
J: ,,Mužů špagety ?"
M: ,,Klidně.."
J: ,,Tam to nebylo tak dobré jak když vaříš ty."
D: ,,Jídlo od maminky je nejlepší že?"
J: ,,Jooooo."
Mery se Zasmála. Když přijeli domů, tak se všichni převlékli a umyli. Malinká se mazlila s Marťou a David se na ně zamilovaně koukal. Mery dala vařit špagety a šla si za nimi sednout za nimi. Lehla si hlavou Davidovi do klína a přitulila se. David ji začal drbkat ve vlasech a užíval si.
J: ,,Mami, Martinek mi žužlá prsty." Smála se.
M: ,,Bylo mu po tobě smutno."
J: ,,Mně taky."
Budou mít David s Mery ještě nějakou krizi ?
ČTEŠ
KRÁSNÝ OMYL
Short StoryPo jedné společné noci, kterou spolu dva lidi stráví, kvůli nedůslednosti svých přátel vznikne něco, co oběma přijde absolutně nepřípustné. Jak se s tím oba poperou se dozvíme taky 💗