Uběhly asi 4 měsíce a Mery je na začátku 5. Měsíce. S Davidem se potkávají pravidelně několikrát do týdne a stali se z nich nejlepší kamarádi. Nebylo mezi nimi nikdy nic víc než vřelé přátelské obejmutí nebo pusa na rozloučenou. Malá Mery začala brát jako mámu, ale ještě se neodvážila jí tak říct. Mery už má bříško, a proto už pracuje převážně v kanceláři. Dnes je v práci až do večera a už toho má docela dost. Sedí v kanceláři a dodělává nějaké papíry. Mery zaslechla zaklepání a pozvala dotyčného dovnitř.
V: ,,Čau těhule." Zasmála se.
M: ,,No nazdar... co ty tady ? Nemáš náhodou volno ?"
V: ,,Ne.. zaskakuju za Luci. Mají s Matym romanťárnu."
M: ,,Aha, tak to Jo."
V: ,,A co ty ? Nemáš nějakou romanťárnu?"
M: ,,S kým asi?"
V: ,,S Davidem ?"
M: ,,Je to kamarád."
V: ,,Se kterým čekáš dítě a jeho dcera tě bere jako mámu."
M: ,,Vali je to dohoda. Není mezi námi nic víc zatím."
V: ,,Chtěla bys ?"
M: ,,Samozřejmě že ano. Chci ať se miminko narodí do úplné rodiny a ne do rodiny, která vlastně rodina není."
V: ,,Neměla jsi na to kývat."
M: ,,Co jsem měla dělat? Chci ať má moje dítě tátu. A taky mi bylo líto té maličké. Vůbec nemáš tušení jak ji to poznamenalo, že nemá mámu."
V: ,,Tak ji dělá mámu cizí ženská."
M: ,,Vali prosím nech toho. Už je to fakt náročné a nechci se ještě rýpat v mojí milostné situaci."
V: ,,Nojo promiň." Mery kývla a rozlétly se dveře.
J: ,,Tetoooo." Běžela za Mery a chtěla na ni skočit, ale David v čas zasáhl.
D: ,,Neskákat ty opice jedna. Musíš dávat poz..."
J: ,,Pozor na miminko, Jo vím vím." Řekla otráveně a otočila se zpět na Mery. Pohladila ji po bříšku a vlezla ji na klín. ,,Ahoj" Usmála se šibalsky a dala Mery pusu.
M: ,,No ahoj." Zasmála jsem se a hladila malou po vláskách. ,,Co tady děláte ?"
D: ,,No my jsme tě přišli překvapit."
V: ,,Tak já už jdu." Nenápadně se vytratila z kanceláře a ještě na Mery mávla od dveří.
M: ,,No to jsem překvapená teda." Usmívala jsem se. ,,Ale já mám ještě práci."
D: ,,Nemáš.. Jirka ti nařídil zdravotní volno."
M: ,,Cože?" Překvapeně jsem se podívala.
D: ,,Prostě to neřeš a sbal si věci.. jedeme."
M: ,,A kam ?"
D: ,,No k nám."
Mery si sbalila věci a šla s Davidem a Juli k ním do auta. Pouštěli si písničky a když dojeli na místo, tak vzal David Mery tašku a šli dovnitř. Když tam přišli, tak bylo krásně uklizeno a voňavo víc než obvykle.
M: ,,Ale ... vy jste gruntovali?"
D: ,,Taky..."
J: ,,Teto pojď... " vzala Mery za ruku a táhla ji do pokoje pro hosty.
Když tam došli, tak Mery uviděla krásný zrekonstruovaný pokojík pro miminko. Nevěřila svým očím. Otočila se na Davida a ten se usmíval. Mery šla s úsměvem na tváři k němu a padla mu kolem krku. David ji s radosti objetí opětoval a dal ji lehkou pusu do vlasů.
M: ,,Je to nádherné... Děkuji. Mám pro vás taky překvapení." Usmála jsem se.
Jaké bude mít Mery překvapení?
ČTEŠ
KRÁSNÝ OMYL
Short StoryPo jedné společné noci, kterou spolu dva lidi stráví, kvůli nedůslednosti svých přátel vznikne něco, co oběma přijde absolutně nepřípustné. Jak se s tím oba poperou se dozvíme taky 💗