Jakési pouto

212 8 1
                                    

Večer Dary vykoupali děti a sami si zašli do sprchy. Potom Mery nakojila a přebalila malého a David šel uspat Julinku.

J: ,,Tati?"

D: ,,Copak prcku."

J: ,,Kdy budete mít s maminkou svatbu ? Já chci aby se jmenovala stejně jako my."

D: ,,Neboj... někdy určitě ano, ale teď už spinkej."

J: ,,Tak dobrou."

D: ,,Dobrou."

David šel potichu za Mery do ložnice. Ta ležela a četla si knížku.

D: ,,Už spinká."

M: ,,To je dobře. Dává ji to zabrat berušce malinké."

D: ,,Nojo... ale zvládá to dobře. Díky tobě."

M: ,,Ne, díky tobě, to ty jsi byl s ní mezitím co byla v nemocnici."

D: ,,Nebyla si s ní, protože jsem si to nepřál, ale teď jsi s ní... a to je nejhlavnější." Lehl jsem si vedle Mery.

M: ,,Už to neřešme..." Otočila jsem se na Davida a zajela mu rukou pod kraťasy. ,,Slíbila jsem ti, že si uděláme hezký večer." Usmála jsem se a jemně Davidovi začala masírovat jeho Davču.

D: ,,To si nechám líbit takový krásný večer." Usmál jsem se a vzepřel jsem se nad Mery.

Mery si Davida přitáhla a začala ho líbat. David přešel Mery na krk a následně ji svlékl tričko, pod kterým nic neměla. Začal ji líbat na prsa a Mery lehce vzdychla. Jako další letělo Davidovo tričko. Mery ho líbala na hrudi a všelijak ho hladila po těle. David Mery začal líbat od prsou níž k bříšku a sundal ji kraťasy. Postupně došel až na její citlivé místo a začal ji dělat dobře. Mery vzdychla a zabořila prsty do Davidových vlasů. David zrychloval a Mery vzdychala víc a víc. David přidal i prsty a Mery se po dlouhé době cítila jako by žila v nekonečné rozkoši. David ji způsoboval nekonečný příval slasti a v jeho přítomnosti a i z jeho doteků měla rozbouřený roj motýlů nejen v břiše, ale taky v celém těle. Když byli oba dostatečně vzrušení, tak David do Mery vniknul. Marie zatla obě ruce v pěst a jemně zaklonila hlavu, čehož David využil a  líbal ji na krku. Oba začali přidávat na rychlosti a užívali si tento nepřekonatelný pocit. Jejich těla byla naprosto dokonale sladěná a sehraná. Každý věděl jak toho druhého uspokojit i když spolu nespali zas tolikrát. Panovala mezi nimi zvláštní atmosféra a měli mezi sebou jakési pouto, které sami nemohli vysvětlit. Když vystřídali několik poloh, tak David Mery opět položil na záda a rychle přirážel. Netrvalo dlouho a vyvrcholil nejen on, ale i Mery. Oba dva se cítili jako kdyby se jejich těla rozplynula a pro tento okamžik neexistovalo nic ani nikdo jiný. Ještě pár minut po tomto okamžiku plném štěstí a lásky jejich rty byly spojeny a důsledně se věnovaly jeden druhému. Nakonec se od sebe oddělili a vyčerpání lehli vedle sebe.

D: ,,Vidíš miláčku... zvládli jsme to bez návštěvy." Zasmál jsem se a hladil ji po noze.

M: ,,Nechápu jak jsi to udělal. Hodil jsi jim něco do pití, že oba tak spí i po tom co jsme tady předváděli?"

D: ,,Hlavně ty zlato." Zasmál jsem se.

M: ,,Jenomže s tebou to jinak nejde. Vždycky ve mně něco probudíš a je to." Taky se Zasmála.

D: ,,No Jo, ty moje dračice... a ještě bych se tě chtěl na něco zeptat."

Co Mery uslyší od Davida za otázku ?

KRÁSNÝ OMYLKde žijí příběhy. Začni objevovat