Mery tlačila kočárek a Julinka pobíhala vedle.
M: ,,Miláčku pomalu... říkala jsem neskotačit."
J: ,,Ale ono je tak krásně, že musím běhat."
Mery se jenom zasmála a zakroutila hlavou. Julinka byla celá po Davidovi. Když se blížili k přechodu tak se Julie chytla kočárku a společně přešli. Dorazili na hřiště a Mery Julii ještě zapla bundu a malá utekla na klouzačku. Mery seděla na lavičce, pohupovala kočárek a spokojeně se dívala na svou nevlastní dceru."
J: ,,Mami pojď mě prosím pohoupat."
Mery se zvedla a šla maličkou pohoupat.
M: ,,A teď to zkus sama. Pokrč nožičky když půjdeš do zadu a natáhni když půjdeš do předu."
Julii to chvilku trvalo, ale nakonec to pochopila a byla štěstím bez sebe, že se umí sama houpat.
J: ,,Maminko já se houpu dívej. Sama se houpu." Pořád šťastně opakovala a Mery se jenom usmívala.
M: ,,Jsi Šikulka."
Mery si sedla zpět na lavičku a pohupovala s kočárkem. Julie k ní přiběhla uřícená a chtěla se napít.
M: ,,Pomalu ať ti nezaskočí."
Když se napila tak utíkala zpět na houpačku, ale cestou upadla. Vypadalo to jako klasický pád dítěte.
M: ,,Dobrý broučku?" Julie se nezvedala ani neodpovídala. Rychle jsem se zvedla a šla ji pomoc se zvednout. Když jsem tam přišla tak byla v bezvědomí. Najednou se mi udělalo mdlo a nevěděla jsem co mám dělat. Začala jsem pnikařit. Utíkala jsem si pro telefon a rychle volala záchranku. Julie nereagovala ani nedýchala. Začala jsem ji rychle resuscitovat a ostatní maminky se ke mně seběhly a začaly mi pomáhat. Sanitka jela hrozně dlouho, přišlo mi to nekonečné. Moje beruška ne a ne se probudit. Hrozně jsem brečela a přála si ať už tady jsou ti záchranáři. Když konečně sanitka dojela, tak se ke mně seběhli.
Sa: ,,Co se stalo?"
M: ,,Malá se šla napít a pak utíkala zpět ale upadla, nezvedla se hned tak jsem za ní běžela. Byla v bezvědomí a nedýchala, tak jsem ji hned začala resuscitovat a volat vám. Jsem zdravotní sestřička.." přes slzy jsem se snažila sanitářům vysvětlit situaci.
Záchranáři nabrali Julii na nosítka a nesli ji do sanitky.
M: ,,Prosím... mužů jet s vámi."
Za: ,,A v jakém jste s ní vztahu?"
M: ,,Já jsem její máma... nevlastní."
Za: ,,Pojeďte."
Mery si vzala Martínka do náruče a kluci ze záchranky vzali kočár do sanitky. Mery celou dobu držela Julii za ruku a Martina držela na druhé ruce. Když dorazili do nemocnice, tak už tam na ně čekali. Jelikož všichni věděli, že je to kardiologický problém, tak na ně na příjmu samozřejmě čekal David.
Jak bude David reagovat?
ČTEŠ
KRÁSNÝ OMYL
Short StoryPo jedné společné noci, kterou spolu dva lidi stráví, kvůli nedůslednosti svých přátel vznikne něco, co oběma přijde absolutně nepřípustné. Jak se s tím oba poperou se dozvíme taky 💗