Minho seděl v obýváku a koukal na televizi. Jeho hlavou se honilo hejno myšlenek, kterých se nemohl zbavit. Snad jako kdyby začal skládat puzzle.
Když viděl Changbina dneska po dlouhé době, zdálo se mu, že je mladší až moc uvolněný na to, aby to vypadalo, že s Chrisem řešili pracovní záležitosti. Nehledě na to, že Chris po něm neustále házel očkem a vypadal hodně nesvůj. Jako kdyby něco schovával a doufal, že to Bin neprozradí.
Další věc je, jeho hlava se nedokázala zbavit toho faktu, že se Chris jmenuje Bang. To jméno pro mladšího bylo něco, co přiřazoval jen k jedné osobě. Přišlo mu to značně nepohodlné.
A včerejšek?Minho si moc nepamatoval. Obvykle si nic nepamatuje, to je jasné, ale tentokrát mu něco v hlavě uvízlo. Rychlý dech, který nemohl zklidnit do té doby, dokud nepřišel Chris. Minho věděl, že mu musel něco říct, ale už nevěděl co. Pamatoval si, jak ho starší nesl v náručí. Pamatoval si ty uklidňující slova a to všechno, jen aby mu pomohl. Jenže od tamtud už má temno. Pravděpodobně musel usnout.
Probudil se bez kalhot a byl v posteli. Takže ho tam Chris musel donést.
Na jednu stranu to přišlo mladšímu jako pěkně gesto. Na druhou stranu, to bylo zvláštní. Co dělal Chris ve studiu? Minho neznal odpověď.„co dávají?” za zády mladšího se ozval hlas, který Minha sestřelil zpátky na zem. Brunet nevěděl, co dávají, protože byl úplně mimo a přemýšlel
„emm, nevím” Minho se podíval za sebe. Byla to chyba? Tak trochu.
Chris zrovna vylezl ze sprchy a v obýváku stál pouze s ručníkem okolo pasu. Minho si ho nechtěl prohlížet, ale zaujalo ho tetování na levé straně hrudníku. Vypadalo to tak povědomě.„co na mě tak koukáš, hmmm?” Chris se ušklíbl a Minho se s červenáním otočil zpět k televizi. Jak trapné, ahh.
Jenže to tetování?„vlastně” brunet se zhluboka nadechl a otočil se znovu na staršího, který se ještě ani nehnul. Minho měl tváře stále červené, ale to ho trápilo nejméně
„to tetování. Je to souhvězdí?” mladší ukázal směrem, kde se nacházelo několik vytetovaných hvězd„tohle?” Chris se podíval na svoji vypracovanou hruď a lehce se usmál
„hmmm, to je”„co to je za souhvězdí?”
„to je souhvězdí štíra a...”
„vah” Minho ho doplnil, když se podíval pozorně. Vypadalo to přesně, jako na nebi. Dvě souhvězdí, které pro něj znamenaly hodně
„správně. Souhvězdí vah” starší si povzdechl a nevěděl, jestli se na mladšího podívat. Uvědomil si to snad Minho? Nebo to bylo jen popíchnuti vpřed?
„proč zrovna tyhle dvě?”
„líbilo se mi to. Jsou si tak blízko a jako kdyby jsi jedno bez druhého nemohl najít” čert vem, jestli jo poznal. Byla to i jeho vzpomínka
„když nenajdeš jedno, nenajdeš druhé. Jako kdyby se ztratili spolu. Jako kdyby sešli z cesty. Jako kdyby přestali existovat a všechno okolo nich bylo jen smyšlené a nereálné” uvědomění, že když bude dávat menšímu signály bude lepší, ho lehce povzbudilo. Nakonec, by ani samotné zjištění, že je Chan, nemělo být zlé.„je to jen kvůli tomu, že si jsou blízko. Nebo máš tolik rád hvězdy?”
„možná obojí”
„není v tom víc?” Minho nevěděl co si myslet, ale pichlo ho u srdce. Bylo bolestivé tohle poslouchat. Nechtěl si to připustit a ani nemohl. Nemohl si připustit, že před ním stojí Chan. Že ten Bang, je opravdu jedna a ta samá osoba
„něco v tom je. Jen není vhodná chvíle se o tom bavit”
„oh. Dobře” Minho pokýval hlavou a prohlédl si posmutnělý obličej. Nebyl jediný, kterého se to dotklo?
Bang, Bang, ah...
„myslíš, že někdy bude?”„určitě”
„vážně?” Minho se postavil a pomalu přešel ke staršímu. Asi to nebyl úplně dobrý tah, ale když už tu s ním má bydlet, tak by ho měl poznat.
Nebo mu snad dává čas na to, aby se konečně přiznal?„jo. Když to půjde dobře” Chan si skousnul spodní ret a koukal na Minha asi tak stejně, jako on na něj. Navzájem se prohlíželi, i když mladší měl lepší výhled. Polonahé a vypracované tělo. Takový pohled se mu nenaskytne každý den, přece.
„fajn. Beru vás za slovo, pane Bang” Minho se usmál a opustil obývák, aby mohl jít do pokoje.
On vlastně není ani trochu slepý a dokáže si dát jedna a jedna dohromady. Jen si není úplně jistý, proto nedělá ukvapené závěry.
ČTEŠ
It's all in the stars (Minchan)
FanfictionJaké důvody mohou být k tomu, někoho opustit? Minho neustále přemýšlel, proč se nikdy neotevřel Chanovi. Proč mu neřekl, jak se cítí. Bylo by to jiné, kdyby to tenkrát udělal? Odešel by Chan? Nakonec je stejně spojuje jen nebe plné hvězd, které krás...