Došel jsem k závěru

130 21 2
                                    

Bylo něco málo po půlnoci, kdy Minho seděl na své posteli a jeho čas na odpověď se extrémně krátil.
Měl asi ještě hodinu, ale nebyl si stoprocentně jistý tím, co chce.
Vlastně, co se stane když nabídku přijme? Odejít může kdykoliv, ale jak pak bude hledat znovu práci?
Složité. Ale možná to za to stojí.
Když bude ještě chvilku přemýšlet, tak nakonec udělá nějakou blbost a bude litovat.
Už se přece nebude muset vracet do večerky ani baru. Nebude muset přemýšlet, kde vezme peníze a čas.
Nebude si muset dělat rozvrh na celý týden, který stejně úplně nedodrží, protože bývá hodně unavený. Teď přišla řada na to, si začít zase užívat života.

Minho popadl telefon. Vyhledal Chrise v kontaktech a otevřel chat. Zhluboka se nadechl a pro sebe si kývl, aby si dodal trochu kuráže. Přece se nemůže nic stát. Nemůže.

Minho

Přemýšlel jsem a došel jsem k závěru, že...

Chris

Že?

Ah, on nespí?” Minho se lehce zamračil. Jak mu nemohlo dojít, že starší bude čekat na jeho odpověď. Proč by teď spal?
Brunet protočil očima nad svojí logikou..
„bylo by vhodné odpovědět, jo”

Minho

Že to přijímám

Chris

Přijímáš?

Minho

Ano.
Přijímám tvoji nabídku

Chris

To mě těší.
Vyzvednu tě ☺buď nachystaný

Minho

Ráno?
Vždyť je neděle. Je těsně po půlnoci. Pracuješ o víkendu?


Chris

Ne vyzvednu tě teď

Minho

To přece nedává smysl...


Chris

Dává. Jako můj asistent musíš být po mém boku, taková jsou pravidla a ty začínáš právě dneska, v tenhle čas

Minho

Neříkej mi, že..

Chris

Stěhuješ se sem Minho

Minho

Ne ne ne ne. To nemůžu...


Chris

Můžeš a musíš.
Pober si pár základních věcí na dnešek. Zbytek spolu probereme, až přijedu.

Minho

V tuhle hodinu bysme měli přeci spát

Chris

Budeme spát, ale u mě 🤷🏻‍♀️
Jednou jsi se rozhodl být mým asistentem, není cesty zpět. Nepustím

Minho

Jsi divný

Chris

A přesto jsi souhlasil.
Zachvilku budu u tebe, jen mi pošli přesnou adresu.

Minho

To je konec debaty?

Chris

Ovšem že

It's all in the stars (Minchan) Kde žijí příběhy. Začni objevovat