ZAYN'S POV
Vandaag wordt het nieuwe seizoen van onze real-life soap uitgezonden en we zitten met z'n alle voor de tv te wachten totdat het begint.
Normaal kijken we dit niet maar Snow vertelde dat deze aflevering 'speciaal' zou worden. Dus hier zitten we dan.
Niall pakt de bak popcorn en zet hem tussen hem en Lila in.
De reclame stopt en ik herken ons liedje wat als titel song gespeeld wordt.
Na een tijdje gekeken te hebben hoe Harry fans ontmoet en hoe Liam en Daniëlle aan het shoppen zijn, zien ik mezelf op de bank zitten met een verdrietige Lila die de kamer in komt.
Dat was toen Lila een mental-breakdown had. Heus hebben ze dat gefilmd.
Ik voel Lila naast mij verstijven en we kijken elkaar even aan en richten ons weer op het beeld.
Lila ploft op het scherm op de bank neer.
'Heb jij ook wel eens de gedachte om gewoon weg te gaan? Weg van hier, weg van de bekendheid, weg van al die pers? Ik ben het zat om steeds gevolgd te worden met alles wat ik doe en heen gaat. En ik ben nog lang niet zo bekend als jullie!'. Zegt Lila op tv.
Niall kijkt Lila even raar aan maar richt zich dan snel weer op de tv.
'Ik wil weg' zegt Lila op tv weer. Het valt me op dat ze een stuk hebben weggehaald uit ons gesprek.
Niet veel later zie ik mijzelf op tv mijn armen om een huilende Lila slaan en zeg ik tegen haar. 'Het komt goed. We moeten afwachten totdat de drukte minder wordt of onopgemerkt rondlopen. Het komt goed. Ik ben bij je'.
Wtf. Ik zei daarna nog "Wij allemaal".
Ik geef haar daarna een kus op haar voorhoofd waarna Lila zegt 'Je zegt niks tegen Niall. Ik wil dat dit tussen ons blijft'.
Ik zie mezelf knikken en haar strak in mijn armen beet houd.
Shit!
Dit ziet er heel verkeerd uit. Het lijkt net alsof Lila en ik samen zijn achter Niall zijn rug om terwijl ik haar alleen maar aan het troosten was.
Ik kijk naar Niall die al boos naar mij aan het kijken is.
'Ik vertrouwde je'. Zegt hij zachtjes. Waarna hij op staat en de trap op loopt richting zijn kamer.
'Niall!' roep ik en ik ren achter hem aan.
Ik ren de trap op en klop op zijn deur. 'Niall please let me in'.
Ik hoor even niks meer totdat ik een hoop lawaai uit zijn kamer hoor komen.
Ik pak de deurklink beet en probeer de deur te openen.
Op slot.
Ik ren naar Liam zijn kamer en ren door de badkamer naar Niall zijn kamer.
Daar staat hij. In het midden van zijn kamer te gooien met zijn spullen.
'Niall!'
'Hoe durf je met je vuile poten aan mijn vriendin te zitten!' roept hij en hij gooit een mok mijn kant op.
Ik buk snel en de scherven glas schieten door heel de kamer.
'Ik heb niks met Lila. Ze kwam huilend thuis en ik heb haar getroost. Dat programma heeft er een heel deel tussenuit gehaald'. Roep ik en buk weer als er een schoen mijn kant op komt.
'En waarom zou ik je moeten geloven. Ik zag het toch zelf'. Roept hij boos en ik zie tranen in zijn ogen staan.
Ik loop rustig naar hem toe en pak hem bij zijn schouders beet.
'Omdat ik een van je beste vrienden ben. Je grote broer. Ik zou dat nooit doen. Ik ben getrouwd weet je nog'.
Ik pak Jade haar ring die nog steeds aan mijn ketting zit onder mijn shirt vandaan en laat het hem zien.
'Ik hou van Jade. Van niemand anders'.
We horen een gesnik achter ons en we kijken allebei naar de badkamer deur waar Lila staat.
Haar ogen zijn rood en ze rent snel naar Niall toe die zijn armen strak om haar heen slaat.
'Don't scare me like that ever again'. Fluistert Niall en hij wiegt hun voorzichtig heen en weer.
'Ik ben niet vreemd gegaan Nialler, die stomme show heeft stukken eruit geknipt'. Zegt ze zachtjes.
Niall geeft haar een kus op haar voorhoofd waarna hij haar kin beet pakt zodat zij hem aankijkt.
'Ik geloof je. I'm sorry love'.
Lila glimlacht en geeft hem een kus.
Ik glimlach en loop zachtjes de kamer uit.
Ik loop naar mijn kamer toe en ga op het bed zitten. Ik zucht en pak het fotolijstje met een foto van Jade erin op en ga met mijn vingers over de foto heen.
'I miss you'.
˚
˚
˚
Heey!!!
Sorry dat het niet zo'n lang hoofdstukje is. Maar beter iets dan niets :)
Okay first things first:
- Zayn's gone en ik weet niet of ik door moet schrijven aan dit boek. Want mijn gevoelens voor hem zijn een beetje verandert maar ook weer niet.
- Mijn hele boek leeft nog in de verledentijd. Daniëlle is er nog en Eleanor ook nog. So Yea....
PLEASE HELP ME!!!!
Vinden jullie het nog een leuk verhaal en lezen jullie het nog graag??
Please reageer. Thanks my lovely friends!!
x
-Jade
JE LEEST
I miss you || Zayn Malik
FanfictionBaby, I miss you, more than anything. And i wish, we could lie in bed all day, under your covers. Because it's cold, and I just want to keep you warm. I'll play with your hair, and draw circles on your back, and kiss you, over and over, again, and a...