#32 Babysitten

1.1K 43 6
                                    

JADE'S POV

Ik wordt wakker van een irritant gepiep. Ik zucht en steek mijn hand uit om op de wekker te slaan. Ik mis en gooi alles van mijn nachtkastje af.

Ik begin te lachen en sla de wekker uit. Het is nu 3 maanden later. Zayn en de jongens zijn nog steeds op tour.

Hij is die avond met mij meegevlogen naar London en hier 1 week gebleven en toen weer terug gevlogen naar Amerika.

Ik ben nu 6 maanden zwanger en ik heb al een aardig buikje. Nog niemand weet het. Behalve de jongens en de meiden. En Trisha natuurlijk. Maar verder helemaal niemand.

Ik werk nu al bijna 3 maanden voor Jessie J en nog veel meer andere bekende mensen. Ze zijn zo aardig.

Ik krijg overmorgen te horen wie mijn danspartner wordt. Want ik heb vandaag en morgen vrij. En ik ben niet echt van plan om veel te doen.

Ik woon nu alleen in dit giga grote huis. De jongens zijn natuurlijk aan het touren. Lila is terug naar Bradfort om haar school aftemaken. Eleanor is in haar eigen appartement. En Danielle ook.

Ik ga half uit het bed hangen om de spullen op te pakken die ik heb laten vallen. Precies op het moment dat ik mijn mobiel wil pakken. Belt iemand mij. Trisha.

(T= Trisha. J= Jade).

J: 'Met Jade.'

T: 'Hoi met thrisha. Ik pas vandaag op mijn nichtje Mila. Maar ik moet onverwachts naar het ziekenhuis toe voor controle. Rustig maar niks ergs. Maar zou jij vandaag op Mila willen passen. Ik kom haar morgenochtend ophalen.'

J: 'Uhh nou eigenlijk...'

T: 'Dankjewel Jade. Ik ben er over 5 min. Tot zo'.

Nog voor dat ik iets kan zeggen heeft ze al opgehangen. Ik zucht en laat mezelf achterover op bed vallen.

Ik leg mijn hand op mijn buik. 'Drukke dag vandaag'. Zeg ik zachtjes. Ik sta op en loop naar mijn kast. Ik trek ondergoed aan en pak een skinny uit de kast met een wit topje en een blauwe blazer
.

Ik loop naar beneden en prop een broodje in mijn mond. Ik loop naar de woonkamer en plof neer op de bank.

Als ik mijn broodje op heb gaat de deurbel. Ik sta op en doe open. Trisha staat in de deur opening met een super schatig meisje van ik denk 4 jaar.

'Mila dit is Jade. Jij gaat vandaag met haar spelen en dan komt tante Trisha je morgen ochtend ophalen. Deal?'.

Mila knikt en loopt naar mij toe en pakt mijn hand beet. Ik kniel neer en tik tegen haar neus. 'Ik ben Jade'. 'Ik ben Mila'. Zegt ze verlegen.

'Ik moet gaan ik zie je morgen ochtend. Ow en Mila. Wel lief zijn tegen Jade he. Ze is het vriendinnetje van Oom Zayn'. Zegt ze met een knipoogt en Trisha loopt naar haar auto. Stapt in en rijdt weg.

Ik doe de deur dicht en kijk Mila aan. 'Wat wil je doen?' vraag ik. 'Naar de speeltuin'. Zegt ze vrolijk.

Ik doe mijn jas aan en til Mila op. 'Dan gaan we daar heen'.


----


'Ik durf niet!' roept Mila. Ze staat boven op de glijbaan. 'Zullen we samen gaan dan?' vraag ik. Ze knikt. Ik klim naar boven en ga zitten met Mila op mijn schoot. '3.. 2... 1..' En we glijden naar beneden.

'Zie je wel. Helemaal niet zo eng'. Lach ik. Ze knikt en springt van mijn schoot af. 'Nog een keer'. Ik ga naast de glijbaan staan en kijk hoe Mila er van af gaat. Er komen wat meiden op mij afrennen. Ohh shit. Foute boel. Ik til Mila snel op en ren naar de eerste de beste winkel. Ik loop naar binnen en zet Mila en mijzelf achter een paar rekken.

I miss you || Zayn MalikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu