Heeeeeeeyyy, sorry lang niet geüpload! Maar daarom een lang en super leuk stukje Whihi. Xxx
~~~~~~~~~~~~~~~~
JADE'S POV
Ik wordt wakker van de geur van rook. Ik open mijn ogen en zie Zayn niet naast mij liggen. Ik voel een koude windvlaag. Ik draai me om en zie Zayn op het balkon. Hij is aan het roken. Ik sta op en pak een sigaret uit zijn jaszak en loop naar het balkon. 'Hey' zeg ik zachtjes. Zayn draait zich verschrikt om en glimlacht naar me. Ik pak de aansteker uit zijn broekzak en steek de sigaret op. Zayn kijkt me boos aan. 'Laat me. Ik heb het ff nodig' hij knikt. Ik ga tegen de reling aan staan en bekijk de stad. Ik voel Zayn zijn armen om mijn middel. Ik leg mijn ene hand tegen zijn armen. En met die andere hand neem ik een trekje van mijn sigaret. 'Wat ga je nu met Liam doen?'. Vraagt Zayn. 'Goedmaken. Ik wil hem als vriend hebben en dani ook'. Zayn knikt. Ik neem het laatste trekje en gooi de sigaret van het balkon. En loop met Zayn naar binnen. Ik loop gelijk door naar de badkamer. Ik maak mijn sneeën schoon en kam mijn haar, poets mijn tanden en doe wat make-up op. Ik loop de badkamer uit. Ik kleed me om en loop naar de woonkamer. Iedereen zit er al. Zayn komt naar me toe lopen en geeft me een broodje. 'Dankje' zeg ik met een glimlach. Liam komt op me aflopen. 'Kan ik met je praten?' vraagt hij. Ik knik en we lopen samen naar zijn kamer toe. Ik eet snel mijn broodje op. 'Past het?' vraagt Liam lachend. Ik schudt mijn hoofd. 'Jade het spijt me. Ik wil je super graag als gewoon vrienden hebben. En ik weer niet wat me bezielde. Het spijt me. Maar ik ben super verliefd op Danielle. Sorry'. Ik weet niet waarom maar ik geef hem een knuffel. 'Het is al goed. Ik ben ook verliefd op iemand anders dus het maakt niet uit'. Ik voel hem lachen. 'Zayn?'. 'Jup'. Hij laat me los. 'Wees niet boos op Danielle he'. Ik schudt mijn hoofd. We lopen samen terug naar de woonkamer. Ik ga op Zayn zijn schoot zitten.
NIALL'S POV
Ik wordt wakker van geduw. Ik open mijn ogen en zie Lila liggen. Ze duwt me het bed uit? Ze heeft haar ogen nog dicht. Ik begin te lachen. En pak haar om haar middel beet. Ik trek haar naar mij toe. Ik zie haar oogleden bewegen en ze gaan open. Ik kijk recht in haar blauwe ogen. 'Morning princes'. Ze begint te blozen. Ik geef haar een kus op haar voorhoofd. 'Waarom duwde je me het bed uit?' vraag ik lief. Lila kijkt me met grote ogen aan. 'Deed ik dat. Sorry!' zegt ze blozend. Ze is zo mooi. Het is precies zo'n droonmmeisje. Ze heeft blauwe ogen. Lang blond haar. En een perfecte glimlach. Dit is het meisje die ik voor mijzelf wil. 'Wil je vandaag wat leuks doen. Gewoon met zijn 2e?' vraag ik. Ze knikt gelijk. 'lijkt me leuk'.
'Niall pancakes zijn klaar!' roept Harry vanuit de keuken. Ik spring gelijk het bed uit en til Lila over mijn schouder. Ik ren naar de keuken waar ik Lila weer neerzet. Ze kijkt me raar aan. 'pancakes' zeg ik. Ze knikt. Jade komt de kamer inlopen en loopt gelijk weer weg met Liam. 'Ik ga me omkleden'. Zeg lila en wilt weglopen. 'Geen jurk!' roep ik haar achterna. 'Ze steekt haar hoofd om de hoek. 'Wat gaan we doen Horan?'. Ik glimlach naar haar. 'Dat zie je zo. Maar doe maar geen jurk aan'. Ze begint te lachen en verdwijnt weer. Jade en Liam komen de kamer weer inlopen. 'Uitgepraat?' vraag ik met volle mond. Ze knikt. 'Hey waarom heb ik geen pancakes?' vraagt ze aan Harry. Ik prop de laatste pancake snel in mijn mond. 'Omdat onze kleine Ierse vriend alles heeft opgegeten'. Harry wijst naar mij. Nog voor dat ik iets kan zeggen rent Jade op me af. Ik geef een gil en ren weg. 'LIAM! LIAM! HELP! IEMAND!' gil ik door het huis heen. Ik voel wat zwaars op me rug en val op de grond. Ik hoor Jade boven mij lachen. 'Wil je van me afgaan' vraag ik lief. 'Alleen als jij niet alle pancake's op eet!'. Ik knik. 'brave jongen' zegt ze lachend en ze gaat van me af. Ze help me met opstaan. 'jade kan ik even met je praten?' vraag ik zachtjes. Ze knikt. We lopen samen naar haar kamer. Ondanks dat Zayn rookt ruikt zijn kamer altijd het lekkerst. 'zeg het maar'. Zegt ze terwijl ze op het bed gaat zitten. 'VindLilaMijLeuk?'. Vraag ik snel. 'Wow wat?!' jade kijkt me met grote ogen aan. 'Ja ik heb Lila mee uit gevraagd. En ik wil graag weten of ze me leuk vind of niet. Want anders moet ik me inhouden of...'. Jade kapt mijn zin af. 'Lila is smoor verliefd op je!'. Ik kijk haar aan. Een glimlach verschijnt op me gezicht. 'Serieus?'. Ze knikt. 'Ze heeft het al sinds ze hier is over jou. En hoe ze naar je kijkt. Hoe ze bloost als ze je arm om haar heenslaat. Vraag haar als jouw vriendin. Jezus. Ga op date! Nu. Hup!'. Ze trekt me overeind en duwt me mijn kamer in waar Lila ons raar aankijkt. 'have fun!' zegt ze en ze doet de deur dicht. 'Wat had zij?' vraagt Lila aan mij. Ik haal mijn schouders op. De deur vliegt weer open en Jade steekt haar hoofd om de hoek. 'En altijd veilig doen hè!' roept ze. 'JADE!' roep ik boos. Ze begint te lachen en doet de deur gelijk weer dicht als ik een kussen richting de deur gooi. 'Kunnen we?' vraag ik met een rood hoofd. Ze knikt. 'misschien moet je nog even omkleden?' zegt ze lachend. Ik kijk naar mezelf en knik. Ik kleed me snel om en poets mijn tanden. Ik stop wat gel in mijn haar en loop naar Lila. Ik pak haar hand en we lopen naar de deur. 'Zijn laat thuis!' roep ik. 'gebruik een condoom!' gilt Jade. Ik hoor Louis en Harry nog hard lachen. En doe de deur snel dicht. 'Wat zei Jade?' vraagt Lila. 'Niks' zeg ik snel. We lopen het hotel uit. Ik hou een taxi aan en we stappen in. 'Waar gaan we heen?'. Vraagt ze. 'Zie je zo wel'. Zeg ik met een knipoog.
JE LEEST
I miss you || Zayn Malik
FanfictionBaby, I miss you, more than anything. And i wish, we could lie in bed all day, under your covers. Because it's cold, and I just want to keep you warm. I'll play with your hair, and draw circles on your back, and kiss you, over and over, again, and a...