Heey iedereen!!
Iemand vroeg of ik op dit verhaal een vervolg wou maken en of dat dit het einde is. Nou dan heb ik goed nieuws. Want ik ben nog lang niet klaar met dit boek. Hihi.Nothing is what it looks like....
Enjoy reading:)x
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~••~
Ik kijk hem met ongeloof aan. Vroeg hij mij nou net ten huwelijk?!
Ik knipperde even en kijk dan recht in de ogen van Zayn.
'Ja' zeg ik zacht. Zayn zijn ogen lichten op en hij staat op en geeft me een kus. Ik sla mijn armen om zijn nek en glimlach.
Ik ga trouwen!!!!!!
Ik verbreek de kus en kijk hem met waterige oogjes aan. 'Ik heb een ideetje' zegt hij zachtjes. 'Tell me Malik'. Zeg ik lachend.
'Als we nu meteen naar het stadhuis gaan en tekenen. En dan doen we later de bruiloft? Dan weet ik zeker dat je van mij bent en niet van Steve.'
Hij kijkt me verlegen aan. Ik knik en glimlach. 'Let's go'.
We stappen in de auto en rijden naar het stadhuis. 'Wat denk je dat Steve van plan is?' vraag ik. Zayn haalt zijn schouders. 'Geen idee. En om eerlijk te zijn wil ik het ook niet weten ook...'.
Ik parkeer de auto en we lopen het stadhuis in.
•
•
•
'Neemt u Zayn Javadd Malik tot uw echtgenote Jadien Esmeralda philepien Welters. Wat is daarop uw antwoord'.
En hier staan we dan. In een klein kamertje te trouwen. Eigenlijk best grappig als je erover nadenkt. En ik ga de hele tijd helemaal stuk om die pastoor. Hij heeft zo'n grote snor die aan de zijkante omhoog krullen. Ge-ni-aal gewoon. Maar goed ik moet nu stoppen met met mijn gedachten te spelen. Er zijn nu met iets heel belangrijks bezig.
Hihi.
'I do' hoor ik Zayn zeggen. Ik glimlach naar hem en Zayn knijpt even zachtjes in mijn hand die hij natuurlijk vast heeft.
'En neemt u Jadien Esmeralda philepien Welters als uw echtgenoot Zayn Javadd Malik. Wat is daarop uw antwoord.'
En dit is dan het moment dat je ja moet zeggen. Dat je zeker weet derest van je leven met die gene wilt delen. Je ziet nu heel je leven voorbij flitsen. Alle momenten die je samen met zayn hebt gehad. De geboorte en verlies van Jack. Gewoon alles.
Ik glimlach naar Zayn en knik. 'I do'.
'Ik verklaar u nu als man en vrouw. U mag de bruid kussen'
Dat laat Zayn zich niet nogmaals zeggen. Want ik voel gelijk Zayn zijn zachte lippen op die van mij. Ik glimlach en hoor de pastoor naast mij kuchen. Ik maak me snel los van Zayn en kijk de pastoor met rode wangen aan. 'Sorry' zeg ik zachtjes.
Hij draait met zijn ogen en schrijft een papiertje richting ons. Ik teken het en geef de pen dan aan Zayn die hem ook tekent.
Ik ben nu dus officieel getrouwd.
Wow!
•
•
•
Ik plof neer op de bank tussen Lisa en Eleanor in. Zayn en ik hebben net een trouwring uitgekozen, die over 2 weken worden bezorgd. En we hebben het net iedereen verteld. Nouja. De boys en hun girlfriends dan want de pers gaat het geen ene fluit aan.
JE LEEST
I miss you || Zayn Malik
FanfictionBaby, I miss you, more than anything. And i wish, we could lie in bed all day, under your covers. Because it's cold, and I just want to keep you warm. I'll play with your hair, and draw circles on your back, and kiss you, over and over, again, and a...