#35 love to dance

1K 38 3
                                    

JADE'S POV

Ik loop snel de trap af en ren naar de keuken. Het is kwart voor 10 en om 10 uur moet ik bij de dansstudio zijn.

En zoals altijd ben ik te laat. Ik prop een broodje in mijn mond en ren weer naar boven.

Zayn ligt nog steeds in mijn bed.

Luilak.

Ik kam mijn haar en maak er een staart in. Mijn lok hangt een beetje voor mijn ogen. Aangezien die niet in mijn elastiek past.

Ik doe mijn grijze trainingsbroek aan en een wit hempje. Met daarop een zwart leren jasje.

Ik stop een broek en schoon topje in mijn paarse rugzak en doe die op mijn rug. Ik loop naar zayn en ga bovenop hem liggen.

Hij gromt even en opent dan zijn ogen. 'Ik ga' zeg ik zachtjes. Hij knikt en tuit zijn lipjes.

Ik lach even en plant dan mijn lippen op die van hem. 'Ik hou van je' zegt hij wanneer ik zijn lippen loslaat.

'Ik ook van jou'. Ik ga van hem af en ren naar Louis zijn kamer. Waar ik Louis en Eleanor in bed aantref.

'Ik leen je long-board'. Zeg ik zachtjes en pak hem van de plank af.

'Val niet!' zegt hij lachend.

'Een dag niet gevallen is een dag niet geleefd'. Knipoog ik naar hem.

Tis wel waar. Ik val echt heel vaak. Vroeger op school met Lila gebeurde dat heel vaak. Maar Lila zelf is ook niet zo heel handig.

Wij hadden vroeger klapdeuren op school. Met een raam erin. Maar dat raam was eruit. En lila valt gewoon dwars door die deur heen. Ik heb nog nooit zo hard gelachen.

Ik krijg gelijk weer een glimlach op mijn gezicht als ik eraan denk.

Ik ren de trap weer af en doe snel mijn Supra's aan, zonnebril op en natuurlijk. Mijn licht roze lipstick.

Ik stap de deur uit en ga op weg naar de studio.










Ik ren met mijn long-board in mijn handen de studio in. 'Morgen Jade' zegt yolanda. Die achter de bali zit. Ik glimlach naar haar en ren de zaal in.

'Ik ben er!' roep ik en ik gooi mijn long-board en tas op de grond neer.

Elize, mijn dans coach begint te lachen. 'Altijd te laat. Zo ken ik je weer'.

Ik geef haar lachend een knuffel en ik zie een gedaante op mij afrennen. Ik draai me om en zie dat het Lisa is.

Ze geeft me een knuffel. 'Hoe gaat het?' vraagt ze. Ik haal mijn schouders op. 'Wat gebeurd is, is gebeurd'. Zeg ik. Ze knikt.

Ik ken Lisa al sinds dat ik hier werk. Ze zit hier al bijna een jaar. Is echt super goed. Ze heeft zwart lang haar. En is niet de grootste. Maar dat is juist schattig.

De kleedkamer deur gaat open en zie Danielle naar buiten lopen.

'Ik heb bijna een kwartier op je gewacht en jij bent gewoon weggegaan!' roept ze nep boos.

Ik begin te lachen en geef haar een kus op haar wang. ' Ik dacht dat je al weg was. Sorry' lach ik nog steeds.

Ik kijk de zaal rond en zie allemaal nieuwe mensen staan.

Een jongen kijkt mij recht in mijn ogen aan. Hij is eigenlijk best wel knap. Hij is lang. Ongeveer net zo lang als Zayn. Heeft blond haar. Dat met gel door de war zit en heeft een tanktop aan waardoor zijn goddelijke lichaam te zien is.

Helaas voor hem... Zayn is 10x lekkerder.

'Wie is dat?' vraag ik aan Lisa.

'Dat is Steve. Jouw nieuwe danspartner'.

En toen viel mijn mond open. Hij?

"Please geef me iemand anders. Iemand waarvan ik mijn ogen af kan houden. Toeeee!!!!".

Ik schudt de gedachtes weg. Als hij naar mij toe loopt.

Ik merk nu pas dat mijn zonnebril nog opheb. Ik doe hem af en stop hem in mijn broekzak.

De gast, die blijkbaar Steve heet, steekt zijn hand uit. 'Ik ben Steve. Jij bent vast Jade. Ik ben je nieuwe danspartner, en mag ik zeggen dat je er fantastisch uitziet'. Zegt hij op een stoere manier.

Ik kijk hem geïrriteerd aan. Fijn zo'n stoere gast. "WAAROM IK?!"

'Weet ik' ik stap wat dichter naar hem toe en ga op mijn tenen staan zodat ik even groot ben. 'En als je iets doet wat mij niet aanstaat stuur ik mijn vriendje zijn bodyguards op je af.'

Hij kijkt me met groten ogen aan. Ik ga weer op platte voet staan en glimlach naar hem.

'Laat maar zien wat je kan'.











Ik loop lachend met Lisa en Danielle de studio uit. Steve heeft de heletijd met me geflirt en ik kon mezelf nog net tegenhouden om hem niet te gaan slaan.

'Ga je mee naar ons huis? dan kan ik je iedereen voorstellen?' vraagt danielle aan Lisa.

Ik pak mijn long-board op en ga achterin Danielle haar auto zitten. 'Lijkt me leuk' zegt Lisa en gaat op de bijrijders stoel zitten.









De auto stopt en ik ren letterlijk de auto uit. Ik wil naar Zayn! geen idee waarom. Maar ik wil gewoon zijn warme lichaam tegen die van mij.

'Ben thuis!' roep ik. En ik loop de woonkamer in. Niall zit op de bank met een zak chips.

'CHIPS!' Gil ik en ik ren op hem af en pak de zak van hem af en prop een hand vol in mijn mond.

'HEY DAT IS VAN MIJ!' roept niall.
Ik lach gemeen naar hem en prop nog een handje naar binnen.

'Chips before boyfriend. Huh?' hoor ik Zayn achter me zeggen.

Ik eet snel mijn mond leeg en ren op hem af en spring in zijn armen. 'Heb je gemist. Normaal ben je 24/7 bij me'. Zegt hij zachtjes. Ik glimlach en geef hem een kus.

Zayn zet me weer neer en ik ga op zijn schoot zitten op de bank.

Lisa en Danielle komen de kamer binnen. Dani geeft Liam een kus en knuffel en gaat ook met hem op de bank zitten.

Lisa kijkt met grote ogen om haar heen. Ik zucht en ga naast haar staan. 'Okey mag jullie voorstellen. Dit is Lisa' en ik wijs naar Lisa.

'Lisa. Dit is Zayn. Mijn goddelijke vriendje' zayn knipoogt naar me en ik ga gauw door. 'Dit is Liam. Hij heeft met Danielle. Dat is Louis. Die heeft met Eleanor. Die zit naast hem' en ik wijs hun aan. Lisa knikt.

Waarschijnlijk omdat ze niks durft ze zeggen. Omdat ze anders gaat fan-girlen.

'Dat is Niall'. Ik wijs naar Niall. 'Die heeft met Lila. Maar die woont op dit moment in Bradford in mijn huis voor haar studie. Daarna komt ze ook hierwonen'

'Wow wacht. Waarom woont Lila in jouw huis?' vraagt Niall.

Ik begin te lachen. 'Ze belde me 2 weken geleden op en vertelde dat ze de keuken in de fik had gestoken in het studentenhuis. Dus nu woont ze in mijn huis. Nouja. Tenminste als ze die niet heeft afgebrand'. Lach ik.

Ze knikken. Ik kijk de kamer rond en zie geen Harry. 'HARRY!' roep ik. En niet veel later, zie ik de krullenbol de trap af rennen.

'Lisa dit is Harry. Single and available'.

Harry kijkt Lisa aan en ik zie Lisa blozen. 'Ik ben Harry' zegt hij flirterig en steekt zijn hand uit. Lisa bloost weer en schudt zijn hand. 'Ik ben Lisa' zegt ze verlegen.

'ZE KAN PRATEN!' roept Louis.




~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

Flut hoofdstuk. Iknow. Maarja.

Ik wou uploaden.

Tell me what you think. Please!!!!



-Jade W. ❤

I miss you || Zayn MalikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu