JADE'S POV
Hier sta ik dan. Backstage bij de X-facor te wachten tot dat Zayn op moet. Ik kijk naar Zayn die op het trappetje staat om op te gaan. Ik loop naar hem toe en pak zijn hand. 'Je kan het' zeg ik in zijn oor en ik geef hem een kus op zijn wang. Hij glimlacht en knijpt zachtjes in mijn hand. Een man verteld Zayn dat hij het podium opmag. Ik loop snel weer naar Trisha toe. Ik kijk op het scherm. Zayn begint te zingen.
"You're the type of woman
(Deserves good things)
Fistful of diamonds
(Hand full of rings)
Baby, you're a star
(I just want to show you, you are)
You should let me love you
Let me...."
Simon laat hem stoppen met zingen. Is dit een goed teken of.... Ik pak de hand van Trisha beet. 'Ja' 'ja' 'ja'. 'Hij is door' roep ik keihard. Zayn glimlacht naar de jury en loopt op mij af. Ik ren op hem af als hij het podium af is en spring in zijn armen. Zayn tilt me op en draait rondjes met me. 'Gefeliciteerd' zeg ik vrolijk. Zayn glimlacht en geeft me een kus op mijn voorhoofd. Ik laat hem los zodat hij naar zijn ouders en zus toe kan. Ik begin te springen en te praten en ik kan mezelf gewoon niet rustig houden. Ik kijk vrolijk naar Zayn als ik opeens 2 armen om mijn middel voel. Ik draai me om en zie Liam staan. Ik geef hem een knuffel. 'Is Zayn door?' Ik knik enthousiast. Liam laat me los en loopt naar Zayn. 'Gefeliciteerd' en ze geven elkaar een mannen knuffel. (Of hoe je dat noemt hihi).
Zayn bedankt hem. En rent weer op mij af. Hij tilt me op over zijn schouder. 'Zayn malik zet mij neer'. Hij begint te lachen en rent weg. Hij zet me neer en geeft me weer een kus op mijn voorhoofd. Ik schudt lachend mijn hoofd. 'Ga je klaarmaken voor bootcamp hup hup'. Ik geef hem een klap op zijn kont. Hij glimlacht en gaat naar de bootcamp zaal.
Ik loop doe de gangen heen en kom een overvrolijke Liam tegen. 'Ik ben door!' Roept hij en hij rent op me af. Ook hij tilt me op en draait rondjes. 'Gefeliciteerd' zeg ik en geef hem een kus op zijn wang. Hij zet me weer neer. 'Ga oefenen voor bootcamp. Zayn is daar ook'. Hij glimlacht en knikt. Hij geeft me nog een kus op mijn wang. Die gevaarlijk dichtbij bij mijn lip komt. Ik bloos en hij loopt de zaal binnen van de bootcamp.
Hier loop ik dan door de gangen van the X-Facor studio's. Ik heb werkelijk geen idee waar ik ben. Ik hoor mensen achter mij praten. 'Rechtdoor. 2de deur rechts'. Ik haal mijn schouders op en loop ook die richting op. Ik open de deur en sta midden in de zaal waar de bootcamp bezig is. Ik loop de zaal binnen. En ga op een stoel zitten. Ik kijk hoe Zayn en Liam aan het dansen zijn. Ik zie ook een Blonde jongen. Wat is hij schattig. De bootcamp gaat beginnen. Eerst moeten de jongens. Ik kijk goed maar ik zie Zayn niet. Als ze klaar zijn steek ik mijn duim op naar Liam. Hij glimlacht naar me. Simon pakt de microfoon. 'Were's Zayn' zegt hij. Ik kijk rond en Zie Zayn inderdaad niet. Ik loop de zaal rond. In de hoop dat ik hem zie. Ik zie Simon backstage lopen. Ik loop ook de deur door waar hij doorheen ging. Ik Zie Simon en Zayn zitten te praten. Ik loop op ze af. Simon is klaar met praten en hij loopt weg. Ik zie dat Zayn op staat en naar de uitgang loopt. 'Zayn!' Roep ik keihard en ren op hem af. Zayn draait zich verbaast om. 'Wat doe je. Waarom sta je niet op het podium?' Vraag ik. Hij haalt zijn schouders op. 'I don't know. Ik kan het gewoon niet. Ik kan niet dansen. En ik ga me daar niet voor paal zetten'. Hij zucht en wilt weglopen. 'Zayn Malik. Jij gaat nu onmiddelijk dat podium op'. Hij kijkt me verbaast aan. Wat er eigenlijk best grappig uitziet. 'Je wilt dit super graag. Hier heb je voor gewerkt. En je zet het zomaar aan de kant omdat je niet kan dansen. What the f#ck Zayn'. Ik stap dichter naar hem toe. 'Dit is wat je wilt. Ga dat podium op en laat zien dat je het wilt. Whatever dat je niet kan dansen. Laat zien dat je het wilt. En als je het niet voor jezelf wilt doen. Doe het dan voor mij'. Ik kijk hem diep aan in zijn ogen. Hij knikt en geeft me een knuffel. 'Dankje' zegt hij zachtjes. Ik duw hem van me af en duw hem het podium op. 'Dat heb je goed gedaan' hoor ik achter me. Ik schrik en kijk om naar Simon. 'Uhh dank u' zeg ik beleefd. Hij glimlacht. 'Ben je Zayn zijn vriendin?' Ik begin te lachen. 'Nee we zijn alleen hele goede vrienden. Hij was er voor me toen ik niemand meer had'. Simon knikt. 'Loop je mee?' Vraagt hij. Ik knik en we lopen terug naar de bootcamp zaal.
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•
Hallooo mensjes.
Ik ben super trots (om eerlijk te zijn) op dit verhaal. Maar heel veel mensen lezen alleen mijn andere verhaal. En ik wil zograag dat meerdere mensen mijn verhaal lezen. :'(
Dusss.......
PLEASEEEEE PLEASSEEE ZEG MIJN VERHAAL VOORT. TOE TOE TOE.
*Sorry mensen. Heb me momentje weer hihi*
Maargoed.
Thanks for reading.
-Jade can't stop listen to Best Song Ever
JE LEEST
I miss you || Zayn Malik
FanficBaby, I miss you, more than anything. And i wish, we could lie in bed all day, under your covers. Because it's cold, and I just want to keep you warm. I'll play with your hair, and draw circles on your back, and kiss you, over and over, again, and a...