#22 Birthday girl

1.2K 52 1
                                    

JADE'S POV

Ik wordt wakker van een warme adem die in mijn nek kriebeld. Ik open mijn ogen en zie Liam naast me liggen. Ik glimlach een geef hem een kusje op zijn lippen en ga dicht tegen hem aan liggen. Vandaag ben ik jarig. 20 jaar alweer. Ik voel me oud! Zayn is een half jaar jonger dan mij. Ik ben geboren op 19 september 1992 en Zayn op 12 januari 1993. En Louis is een jaar ouder dan mij. Dus ik zit lekker in het midden. Ik voel Liam onder mij bewegen. 'Happy birthday Babe' zegt hij met zijn sexy ochtend stem. 'Thankyou'. Hij geeft mij een kus op mijn lippen en trekt me in een knuffel. Ik hoor geklop op de deur. En er komen allemaal mensen binnenrennen. Ik maak me los van Liam en kijk wie er allemaal in de kamer staan. De jongens, eleanor en Danielle. Danielle heeft heel de week hier gelogeerd. Ze heeft mijn kamer ingenomen. En ik slaap al heel de week bij Liam.

'Happy birthday to you. Happy birthday to you' beginnen ze te zingen. Ik begin te lachen en ga rechtop zitten. Als ze klaar zijn met zingen feliciteren ze me omstebuurt. 'Kadootjes tijd' roept Louis. En ze gaan allemaal op het bed zitten. Dat dat past? Danielle begint. 'Alsjeblieft' zegt ze en ze overhandigt mij een cado. Ik open het er zitten een paar hakken in. Ze zijn fel roze. En helemaal bedekt met licht roze steentjes. 'Dani ze zijn prachtig'. Ik geef haar een knuffel. 'Bedankt'. Van Niall en Harry krijg ik een grote sweater met hun hoofden erop. Van Louis een jurkje die hij samen met Eleanor had gekocht. Van Eleanor zelf krijg ik een groot paarse doos. Daarin zitten allemaal spullen van Make-up tot Haarproducten. 'Van mij en Danielle' zegt ze. Eleanor en Danielle zijn deze week hele goede vriendinnen geworden. Ik ook met Hun. We doen alles met zijn 3e.

Liam geeft me een klein zwart doosje. Ik glimlach naar hem en neem het aan. Ik open hem en er zit een bedelarmband in. Een goude. Er zitten allemaal bedeltjes aan. Het logo van One Direction. Een Z, N, L, L en een H. Ook een hartje. Op het hartje staat Liam gegraveerd. 'Wow Liam bedankt'. Ik kijk hem dankbaar aan. 'Alsjeblieft Babe' zegt hij. Ik geef hem een kus. 'Wil je hem bij mij omdoen?' Vraag ik aan Niall die voor mijn neus zit. Niall knikt en doet hem bij mij om.

Iedereen kijkt naar Zayn. 'Mijn kadootje krijg je zo' zegt hij met een sneaky glimlach. Ik knik.

Als iedereen de kamer uit is. Stap ik ook maar mijn bed uit. Ik wil richting de deur lopen maar Liam pakt me bij mijn heupen vast en trekt me tegen hem aan. 'Waar ga jij heen?' Vraagt hij zachtjes in mijn oor. 'Naar mijn kast om me omtekleden'. Hij draait me om zodat hij mijn gezicht kan zien. 'Dan ga je dus weg'. Ik knik. 'Maar dat wil ik niet'. 'Aahh kan kleine Liam niet zonder mij'. Hij schudt zijn hoofd. Ik ga op mijn tenen staan en geef hem een kusje. 'Beetje hulp graag' zeg ik lachend. Hij begint te lachen en bukt om mij een kus te geven. Wat een klein kusje moest worden bloeit uit tot een liefdevolle tongzoen. Ik glimlach door de zoen heen en sla mijn armen om zijn nek. 'Jade' hoor ik Danielle roepen. Ik laat me los van Liam. 'Moet gaan'. Ik geef een kusje op zijn pruillipje en huppel naar mijn kamer waar Danielle is.

Ik loop de trap af met Danielle de trap af. Ze had een vaas omgegooien in mijn kamer. Toen ik de kamer inliep stond Danielle midden in de kamer met een rood hoofd en allemaal scherven om haar heen. Ik heb alleen maar gelachen. We hebben alles opgeruimd en omgekleed en zijn dus nu op weg naar beneden. Ik open de woonkamer deur en blijf stil staan met open mond. Heel de kamer is versierd. Er hangen slingers en balonnen. 'Wat mooi' roep ik. Zayn komt naar me toe lopen en geeft me een knuffel. 'Heb wat goed te maken. Heb 2 jaar je verjaardag gemist' zegt hij met een verlegen glimlach. Ik geef hem een kus op zijn wang 'maakt niet uit'. 'Jawel. Maakt wel uit. Kom mee'. Hij pakt me hand beet en neemt me mee naar de keuken. 'Taadaa' zegt hij overdreven. Op de keukentafel staat een grote verjaardags taart. 'Oeee i like' zeg ik met een grote glimlach. 'Oo nu er toch niemand is. Ik wil je mijn cadootje geven'. Hij haalt een rood doosje uit zijn broekzak. En geeft tie aan mij. Ik kijk hem dankbaar aan. En open hem. Er zit een ring in. Een zilvere met diamantjes. 'Zayn hij is prachtig'. Ik geef hem een kus op zijn wang. Hij pakt de ring eruit en laat mij zien wat er in staat. "Zayn&Jade 09-02-2010". De datum dat we elkaar leerde kennen. Ik wil wat zeggen maar ik weet niet wat. Zayn pakt mijn hand en schruift de ring over mijn linker ringvinger. Hij past precies. 'Dankje' zeg ik zachtjes. Zayn slaat zijn armen om mij heen. 'Alles voor mijn meisje'. Hij geeft me een kus op mijn kruin. 'En ik heb nog een verassing voor je'. Zegt hij. Ik maak me los en kijk hem aan. 'Liam gaat het niet leuk vinden maar jij wel' zegt hij lachend. 'Wat ben je van plan Malik?'

We lopen de tattooshop in. 'Aah Zayn. Goed om je weer te zien. En je hebt je vriendin meegenomen zie ik. Een goede dag madam' zegt een man en hij kust de bovenkant van mijn hand. Ik begin te lachen. 'Hallo'. 'Jack doe normaal. En dit is Jade'. 'Aaahh de Jade. Zayn heeft zoveel over je verteld'. Ik begin te blozen. Jack loopt naar de bali. 'Jack is een beetje homo' zegt zayn zachtjes. 'Ik had het door. Gezellig toch' zeg ik lachend. Hij begint nu ook te lachen en we lopen naar de bali. 'Wat is het deze keer?' Vraagt Jack. 'We willen allebei een tattoo op de binnenkant van onze pols' zegt Zayn. 'A-ha en wat willen jullie. Een hartje. Een puppie. Een bloemetje?' Ik begin te lachen. 'Nee iets heel simpels'.

Ik ga in de stoel zitten en geef mijn pols aan Jack. 'Kan ik?' Vraagt hij. Ik knik en voel de naald in mijn pols. Ik bijt stevig mijn tanden op elkaar en krijp mijn ogen dicht. Geez dit doet zeer. Na een paar minutjes is hij klaar. 'Taadaa' zegt hij gillend. Ik begin te lachen. Deze gast is echt geniaal. Ik kijk naar mijn linker pols. Er staat het Infinity teken op. Klein maar mooi. Zayn komt achter me staan en kijkt er naar. 'Hij is mooi. Nu ik!' Roept hij en hij gaat zitten. Ik kijk naar mijn polsen. Nu staat er op mijn linker pols een Infinity teken en op mijn rechter pols 2 kleine hartjes. 'Klaar' zegt Jack weer. Ik loop naar Zayn toe en zie dezelfde tattoo op zijn Linker pols.

Jack doet folie over onze polsen. Zayn wilt betalen maar Jack houd hem tegen. 'Deze is van mij. Omdat ik het zo lief vind' zegt hij en hij duwt ons de winkel uit. 'Dankjewel'

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•

Hiiiii

Ikke heb weer geupload. Zoals jullie kunnen zien. Hihi.

Hope you like it.

- JADE CUTE AS A BUTTON

I miss you || Zayn MalikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu