#9 het geld terugbetalen

1.2K 57 5
                                    

WALIYHA'S POV 

Ik loop hand in hand met Zayn naar het tankstation. Jade zou met de auto komen en filmen voor het geval dat er iets ergs zou gebeuren. En als hij begon te meppen zou zij te hulp komen. Niet dat zij hem tegen kan houden maar dan is het 3 tegen 1. Ik wordt uit mijn gedachten gehaald door Zayn die even in mijn hand knijpt. 'Het komt goed' zegt hij. Ik geef hem een nep glimlach. We komen aan op de afgesproken plek. Zayn krijgt een smsje. 'Jade staat daar' zegt hij en hij wijst naar zijn auto. Ik zwaai voorzichtig naar haar en richt me dan weer op Zayn. Jade stapt de auto uit en gaat naast de auto zitten en steekt een sigaret op. Zayn schudt zijn hoofd. 'Ik dacht dat ze gestopt was?' Vraag ik tegen Zayn. Hij zucht en knikt. 'Ze stresst dus gaat ze roken. Ben bezig met het haar afteleren'. Ik knik. 'Ga je haar jouw verhaal ook nog vertellen of niet?' Hij zucht weer. 'Ja maar nu focusen we ons zelf hier op'. Ik knik. De grote zwarte auto komt al aanrijden. Zayn knijpt even ik mijn hand. De man stapt uit. Hij glimlacht gemeen. 'Ik heb het geld' zegt waliyha. De man knikt. '7.500 euro geeft u maar'. Ik bedenk me opeens dat het eerst 7.000 was. 'Het was toch 7.000 euro?' Vraag ik. Hij knikt. 'Ja maar omdat het zo lang duurde is het gestegen. Dus geef hier'. Ik geef de envelop. De man knikt tevreden. 'Dankje wel. Klein scharminkel'. Ik houd me stil. De man draait zich om en loopt weg. 'AAAHHH' wordt er geroepen. Ik draai me om en zie dat een man een mes voor de keel van Jade houdt. Er ligt een jongen op de grond naast haar. Zayn rent als een gek naar haar toe. De man die ik het geld heb geven loopt naar mij toe. 'Eigen schuld. Had dat kreng ons maar lopen te spioneren'. Ik kijk hem dodelijk aan. 'Je hebt het geld. Ga weg!' Roep ik. En ik ren naar jade toe.  

JADE'S POV.  

Ik stuur Zayn een smsje dat ik er sta. Ik stap de auto uit en ga er naast zitten op een grote steen. Ik steek een sigaret op. 'Sorry Zayn' fluister ik. Ik zie Zayn boos naar me kijken. Ik gebaar "sorry" met mijn lippen. Ik neem weer een trekje. 'Hey' hoor ik iemand achter me zeggen. Ik schrik en spring op. Ik kijk recht in een paar bruine ogen. Wauw wat zijn die mooi. 'Sorry dat ik je liet schrikken'. Ik knik. 'Maakt niet uit'. Ik gooi mijn sigaret weg. Heb er geen zin meer in. 'Rook jij?' Vraagt hij. Ik schudt. 'Nee niet meer. Maar ik stress een beetje. Dus heb ik er eentje aangezet'. De jongen knikt. 'Ik ben Liam'. Hij steekt zijn hand uit. 'Jade'. Ik schudt zijn hand. En glimlach. Ik zie een auto voor Zayn en Waliyha stoppen. Ik ga weer op de steen zitten. Liam komt naast me zitten. 'Waar kijken we naar' fluisterd hij. 'Zie je die jongen en dat meisje staan'. Hij knikt. 'Die jongen is een hele goeie vriend van mij. En dat meisje is zijn zusje. Ze moeten een schuld afbetalen. Hij knikt. De man kijkt mij even vuil aan. Ik kijk weer naar liam. 'Kijk ff naar mij' zeg ik. Liam doet gelijk wat ik zeg. 'Niet dat ik dit erg vind om naar je te kijken. Want je bent super mooi. Maar waarom?' Ik begin te blozen. 'Omdat die man mij vuil aankeek. En straks heeft hij door dat wij naar hem kijken'. Liam maakt een. Ah'ah geluidje. Ik kijk recht in zijn licht bruine ogen. Prachtig mensen. 'Hallo kleintje' hoor ik achter me. Liam wordt van de steen af geduwd en ik krijg een mes bij mijn keel gezet. 'AAAHH' roep ik. Ik zie Zayn vanaf mijn ooghoek aan komen rennen. 'Blijf van der af creep' roept Liam. En hij geeft de man een hoek. De man valt op de grond. Zayn komt op me afrennen en slaat zijn armen om mij heen. 'Waliyha!' Roep ik. Ik laat Zayn los en zie Waliyha naar me toe rennen. Ik geef haar een knuffel. De man staat op. 'Snel de auto in' roep ik. We springen allemaal de auto in. Ik trek Liam mee. Zayn gaat achter het stuur zitten. Naast hem gaat Waliyha zitten. En Liam en ik zitten op de achterbank. Zayn geeft gas en we rijden weg. 'Dankje' zeg ik zacht tegen Liam en ik geef hem een knuffel. Hij slaat zijn armen om mij heen. 'Graag gedaan'.  

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~• 

Klein stukje. Iknow. *schaam schaam* 

Vote/comment 

-Jade cant stop listen to Best Song Ever!!!!!!

I miss you || Zayn MalikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu