JADE'S POV
*3 weken later*
Ik stap moe mijn bed uit. Zayn en ik zijn nu al 3 weken lang elke dag samen naar mijn tante gegaan. Ik zucht. Ze is nog steeds niet wakker geworden. Ik heb nu 3 weken lang school geskipt. Maar ben wel gestopt met de drugs. Dankzij Zayn. Hij blijf 24/7 bij me. Voor het geval dat. Hij is bang dat ik gekke dingen uitspook. Wat ik waarschijnlijk ook zou doen. Ik ga op de vensterbank zitten van mijn raam en steek een sigaret op. Ik kijk naar een vrouw die hand in hand met haar dochtertje loopt. Ik voel een steek in mijn hart. Ik moet gelijk weer denken aan mijn ouders. Ik gooi de sigaret uit het raam en klim weer naar binnen. Ik kleed mij op. Ik doe net mijn knoopjes dicht van mijn blousje als ik Zayn op de vensterbank zie zitten.
'Hoe kom jij hier?' Ik kijk hem vragend aan.
'Via het raam. En wil je volgende keer oppassen met waar je je sigaret naar buiten toe gooit'
Ik kijk hem blozend aan. 'Sorry'
Hij glimlacht en geeft me een knuffel. We lopen naar beneden. Ik maak een broodje klaar. 'Wil je ook?' Vraag ik met volle mond. Zayn begint te lachen. 'Neehoor heb al gegeten' zegt hij lachend. Ik glimlach en eet verder.
Als ik me broodje opheb lopen we de deur uit. We stappen in Zayn zijn auto en rijden weg naar het ziekenhuis. Ik stap uit en we lopen naar binnen. Ik ken de weg onderhand wel uit mijn hoofd. Wat geen goed teken is. Ik open de deur van mijn tante haar kamer. Ik loop naar binnen en ga naast haar zitten op een stoel. Ik pak haar hand beet en geef een kus op de bovenkant van haar hand. Zayn gaat ook op een stoel zitten.
Zayn zit een beetje op zijn mobiel te tikken. 'Lukt het?' Vraag ik lachend. Zayn glimlacht en schudt zijn hoofd. 'Nee hij doet het niet'. Ik begin te lachen. Ik begin het liedje "let me love you" te neuriën (geen idee hoe je dat schrijft hihi). 'Let me love you?' Vraagt Zayn. Ik kijk hem vragend aan. Ik zie dat hij bloosd. AKWARD. 'Dat liedje?' Vraagt hij nog steeds met een rood hoofd. Ik glimlach en knik. 'Das een van mijn favoriete liedjes' zegt hij lachend.
'Zing eens' lach ik.
'Hoezo?'
'Omdat ik alleen de melodie ken en niet de tekst. En ik wil je horen zingen. Dus hup'
Zayn glimlacht en begint te zingen.
You're the type of woman
(Deserves good things)
Fistful of diamonds
(Hand full of rings)
Baby, you're a star
(I just want to show you, you are)
You should let me love you
Let me be the one to give you everything you want and need
Baby good love and protection
Make me your selection show you the way love's supposed to be
Baby you should let me love you, love you, love you, love you, yeah
Ik kijk hem met open mond aan. 'Dat was prachtig'. Zeg ik. Zayn begint te lachen. 'Ik zing graag. Meestal als ik mijn zusje op bed leg zing ik voor haar. En gewoon overdags'.
Ik glimlach. 'Je moet er echt wat mee doen. Tis super mooi'.
'Dankje. Maar dat durf ik niet. Ik heb liever dat ik met een groep ben. Dan solo'.
Ik knik. Ik kijk weer naar mijn tante. Ik richt mij op het gepiep van haar hartslag. Het piepje gaat onregelmatig. En steeds langzamer. En nog langzamer. Wacht stopt je hart er niet mee als hij langzaam gaat piepen? Ik schrik overeind. 'Nee. Tante! Tante!' Zayn gaat naast me staan. 'Wat is er?' Vraagt hij geschokt. Ik wijs naar het hartslag apperaatje. Zayn rent naar de gang en rent weer binnen met 3 dokters achter zich aan. 'Mevrouw wilt u alstublieft buiten wachten'. Voordat ik antwoord kan geven wordt ik de kamer uit geduwd door een zuster. Zayn slaat zijn armen om mij heen. Ik leg mijn hoofd op zijn borst. 'Nee ze mag niet doodgaan. Dan heb ik niemand meer'. Ik voel tranen langs mijn wangen lopen. 'Je hebt mij. En ik laat je verloopig niet alleen'. Hij trekt mij steviger tegen zich aan.
Na ongeveer 10 min lopen de dokters de kamer uit. Ik spring op. Zayn pakt mijn hand beet. 'En?' Vraagt Zayn. De dokter schudt zijn hoofs. 'Is... Is... Ze dood?' Vraag ik voorzichtig.
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•
Haay,
Tot nu toe schrijf ik alleen nog maar zielige stukjes enzo. Maar het wordt nog leuker!!!! I promiss hihi.
XoXo Jade
JE LEEST
I miss you || Zayn Malik
FanfictionBaby, I miss you, more than anything. And i wish, we could lie in bed all day, under your covers. Because it's cold, and I just want to keep you warm. I'll play with your hair, and draw circles on your back, and kiss you, over and over, again, and a...