*1 jaar later*
JADE'S POV
Ik zit op de bank naar de tv te staren. One direction is super bekend geworden. De jongens kunnen niet eens ergens heen zonder dat ze omver gelopen worden door duizenden gillende fans. Er is niks tussen mij en Liam. Na die nacht zijn we gewoon door gegaan als vrienden. Aangezien ik hem toch een hele lange tijd niet zou zien. Ik spreek Zayn en Liam amper meer en de andere boys ook niet meer. En hier zit ik dan. Alleen ik mijn huis. Ik mis Zayn enorm. "DING DONG". Ik zucht en loop naar de deur. 'Hey lila'. Zeg ik met een glimlach. Maar die verdwijnd al snel als ik haar verdrietige hoofd zie. Ik laat haar binnen. 'Vertel' zeg ik. 'Mark heeft het uitgemaakt' zegt ze en ze barst in tranen uit. 'Wat! Waarom?' 'Omdat ik hem betrapt heb met een andere meisje. Toen heb ik er wat van gezegt. Toen heeft hij mij geslagen en heeft hij het uitgemaakt'. Ik neem haar in een dikke knuffel. 'Sttt. Het komt wel goed'.
We zitten ouderwets op de bank met een kleedje over ons heen. Een film te kijken. De popcorn ligt voorgens mij overal. Maar dat boeit niet. 'Zullen we gaan shoppen?' Vraagt Lila. Ik knik. 'Gezellig'. We pakken onze spullen en gaan naar het centrum van Bradford. We gaan allemaal winkels in. Tot dat een meisje van ongeveer 7 denk ik. Naar mij toe kwam. 'Jij bent toch het vriendinnetje van Zayn?' Vraagt ze. Ik glimlach. 'Nee ik ben gewoon een vriendin'. Ze glimlacht. 'Dat komt nog wel. Mag ik je handtekening?' Vraagt ze. Ik begin te lachen en geef haar mijn handtekening. Ze glimlacht en rent snel weer terug naar haar moeder. 'Je eerste fan' zegt Lila lachend. Ik moet ook lachen. We gaan op een terasje zitten. Het is heerlijk weer vandaag. We bestellen beide een cola. De ober geeft Lila een knipoog en loopt weg. 'Flow!' Roep ik. Iedereen kijkt ons aan en lila begint te blozen. 'Houd je mond' zegt ze en ze geeft me een tik op mijn arm. Ik begin keihard te lachen waardoor er nog meer boze blikken op ons komen. 'Hoe gaat het met Zayn?' Vraagt Lila. Lila en Zayn hebben elkaar nog nooit egt ontmoet. Lila was te druk bezig met Mark en ik met Zayn. 'Gaat wel goed. Ik heb hem alleen al een lange tijd niet gesproken'. Lila knikt begrijpelijk.
Als we ons drinken ophebben gaan we weer naar mijn huis. Ik doe de deur open en zie een lange gast in mijn woonkamer staan. 'Zayn!' Ik spring in zijn armen. Ik neem zijn geur goed in me. Man wat heb ik hem gemist. Ik laat hem los en kijk hem aan. 'Wat doe jij hier?' 'Ik kom even langs om jou te bezoeken. Duhh'. Ik glimlach.
Het was een super gezellige dag. Alleen jammer dat Zayn vanavond al weer terug moet naar London. Lila is een paar uur geleden naar huis gegaan. Zodat Zayn en ik wat tijd samen konden doorbrengen. 'Uhh jade... Ik moet je wat vertellen'. Ik kijk hem verbaast aan. 'Ik ga je weer een jaar niet zien. Want ik ga op tour voor een jaar'. Ik kijk hem met grote ogen aan. 'Een jaar?'
Hij knikt voorzichtig. 'Sorry'
'nee maakt niet uit. Het is je werk'.
Ik voel me kapot van binnen. Alsof iemand 100x een mes in mijn hart steekt. Zayn geeft me een knuffel.
'Ik moet gaan. Ik moet nog pakken en we vertrekken morgen ochtend' ik knik begrijpelijk. Ik geef hem een lange knuffel. 'Ik ga je missen' zeg ik terwijl ik voor mijn tranen vecht.
Ik zwaai hem uit. Tot dat ik de auto niet meer zie. Ik zucht en stap weer naar binnen.
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
Haay
Ben een beetje inspiratie loos.
Sorry-.-"
Mensjes ga het verhaal van mijn poepje @melissa1dx lezen. Tis egt super leuk!!!
-Jade is sorry voor dit flut hoofdstukje
JE LEEST
I miss you || Zayn Malik
FanfictionBaby, I miss you, more than anything. And i wish, we could lie in bed all day, under your covers. Because it's cold, and I just want to keep you warm. I'll play with your hair, and draw circles on your back, and kiss you, over and over, again, and a...