#43 Don't say goodbye

830 51 20
                                    

ZAYN'S POV

'Wat gaan we doen vandaag?' Ik plof neer op de bank en leg mijn benen op Lisa haar schoot.

'Niet veel, iedereen is werken of zijn uit' zegt ze en duwt mijn benen van haar schoot af.

Jade en Danielle zijn werken. Nouja tis maar wat je werken noemt. Gewoon een beetje bewegen op de muziek.

Okey als Jade dit hoort, ben ik de pineut.

Eleanor en Lila zijn shoppen, met Niall en Louis.

En ik, Lisa, Liam en Harry zijn thuis achter gebleven.

Harry komt binnen gerent en kijkt de kamer rond. 'Lisa kan je even meekomen?'. Voordat Lisa kan antwoorden wordt ze meegetrokken door Harry en hoor ik voetstappen de trap op.

Het is nu dus nog alleen Liam en ik. Moet ik Liam alleen nog vinden.

Ik sta op en loop richting de keuken. Ik stap over de bloem vlekken heen richting de achterdeur.

Lila en Jade hebben vanochtend geprobeerd pannenkoeken te maken. En ik vraag me nog steeds af waarvoor ze bloem nodig hadden.

Ik open de achterdeur en loop de tuin in. Midden in het grote grasveld ligt Liam met zijn ogen dicht.

Ik glimlach en loop zachtjes naar een van de schuren toe.

Ja je leest het goed. We hebben er meer.

Ik open de deur en druk op de knop om de sproeiers aan te zetten.

De sproeiers schieten aan en beginnen water te spuiten over Liam heen.

Ik hoor gegil en niet veel later rent er een natte Liam mijn kant op. Dit keer ben ik de genes die een gil laat en ren snel weg met Liam achter me aan.

'Zayn!! hier komen! nu!'

Ik begin nog harder te lachen en glij uit over het natte gras. Ik probeer op te staan maar Liam ligt al bovenop me.

'Wie lacht er nu hè? Malik'.

'Zayn! Pakketje voor je'. Hoor ik Lisa roepen. Ik spring van mijn bed af en ren de trap af.

Lisa geeft me het pakketje en ik loop snel weer de trap op.

Misschien moet ik even dankje zeggen?

Ik ren weer naar beneden en geef Lisa onverwachts een knuffel. 'Dankjewel lieve Lisa'.

Ik ren weer naar boven en Lisa kijkt me raar na. Ik plof weer op mijn bed neer en leg de Laptop aan de kant.

Ik open het parketje en vind er een juwelier doosje inzitten.

Onze ringen.

Ik haal de strik er vanaf en wil het doosje openmaken als mijn telefoon gaat.

Ik pak mijn mobiel en zie dat Jade me belt.

'Met Zayn'

JADE'S POV

'Okey dit was gewoon het beste optreden ooit' roept Danielle vrolijk als we de kleedkamer inlopen.

Ik begin te lachen en laat me op de bank vallen. 'Ga je nog mee wat drinken of ga je gelijk naar huis?' vraagt Dani.

'Ik ga gelijk naar huis. Ik ben dood moe en wil graag naar Zayn toe'. Antwoord ik. En begin me om te kleden.

I miss you || Zayn MalikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu