ZAYN'S POV
Ik zie Jade rennen. 'Wil je de koffer binnenzetten' gil ik naar mijn moeder. Zonder op antwoord te wachten ren ik achter Jade aan. Ik zie ze richting het tankstation rennen. Waliyha komt daar vaak. Ik weet ook niet waarom. Ik ren binnendoor. Als ik daar ben kijk ik om mij heen. Ik zie Jade en waliyha nergens. Ik voel iets scherps tegen mijn keel. Ik kijk voorzichtig naar beneden en zie een groot mes. Ik loop snel naar achter maar daar staat iemand. De man die achter me slaat zijn hand voor mijn mond en zet het mes scherper op mijn keel. Ik wordt naar achter meegetrokken. Richting de wc. De jongen laat me los en gooit me tegen de muur aan. Ik grijp naar mijn hoofd. Bloed. Ik krabbel overeind. Ik wil op hem afrennen. Maar hij steekt het mes uit. Ik ga stil staan en kijk hem vuil aan. 'Wat moet je' zeg ik boos. De man glimlacht geheimzinnig. 'Je zusje' zegt hij. Mijn ogen worden groter. 'WAT!' Roep ik. 'Ze is me wat geld schuldig. Ze heeft drugs bij me gekocht en niet betaald'. Zegt hij. Drugs? Dat is het enige wat er in mijn hoofd afspeelt. 'Hoeveel?' Vraag ik. '7.000 euro' zegt hij. Ik slik. 'Dat krijgt ze nooit bij elkaar' roep ik. Hij lacht. 'Dat weet ik. Maar er gaat steeds 200 euro er vanaf als ze het met me doet'. Ik voel mezelf boos worden van binnen. 'Waag het eens om aan mijn zusje te zitten' roep ik. Hij glimlacht. 'Allang gedaan. Het was eerst 8.000 euro' zegt hij nogsteeds lachend. Ik voel me boos worden en ren op hem af. Ik sla het mes uit zijn handen waardoor er een grote snee in mijn hand zit. Ik sla met mijn vuist tegen zijn hoofd. Hij deinst achteruit. En schopt mij ik mijn buik. Ik val neer op de grond. De man gaat voor me staan en schopt me weer in mijn buik en tegen mijn hoofd. Ik zie alles wazig worden. De man pakt het mes op en komt op me aflopen. 'Nee stop' zeg ik zachtjes. De man lacht en geeft me nog een schop in mijn buik en loopt snel weg. Ik sla mijn armen om mijn buik. Ik hoor iemand Zayn roepen. Ik pak voorzichtig mijn mobiel uit mijn broekzak. En zie dat ik aan het bellen ben met Jade. 'Jade. Help' zeg ik en het wordt zwart voor mijn ogen.
JADE'S POV
Ik ren het tankstation op. Ik kijk links van me en rechts maar zie niks. Ik ren naar binnen toe naar de bali. 'Heeft u misschien deze jongen gezien hier?' Ik laat een foto van Zayn zien die op mijn mobiel staat. De medewerker knikt. 'Ja die liep naar de wc'. 'Danku' zeg ik en ik ren naar buiten naar de wc. 'Zayn. ZAYN!' Roep ik. Ik ren de mannen wc in. En zie Zayn daar op de grond liggen. 'Zayn!' Ik ren naar hem toe en kniel bij hem neer. 'Jade'. Zegt hij zachtjes. Ik knik. Er lopen tranen over mijn wang. 'Wat is er gebeurt?' Vraag ik. Zayn verteld. 'Ik rende achter jullie aan. Toen kwam er een man die mij ging bedreigen en waliyha heeft een schulde bij die man. Van 7.000 euro'. Ik slik. 7.000 euro das niet niks. Ik kijk hem in de ogen aan. Er is meer. 'Zayn' ik kijk hem dieper ik de ogen. Zayn zucht. 'De boete was 8.000 euro. Maar er gaat elke keer 200 euro er vanaf als waliyha met hem naar bed gaat'. Ik voel woede opkomen. 'Wh-at'. Ik help zayn voorzichtig met opstaan. 'We gaan even langs het ziekenhuis' zeg ik. 'Nee Jade dat hoeft niet'.'Jawel dat hoeft wel'. Zayn krijgt een kleine glimlach op zijn gezicht. Ik help hem naar zijn huis toe. Naar de auto. Ik zet hem op de bijrijdersstoel en ik ga achter het stuur zitten. Ik pak zayn zijn autosleutels uit zijn broekzak. Ik glimlach verlegen. En start de auto. 'Je mag nog niet rijden' zegt hij. Ik haal mijn schouder op. 'Ik heb jou vaak genoeg zien rijden. Wil je me alleen helpen met de koppeling?' Zayn lacht en knikt. We rijden weg.
Ik parkeer de auto voor het ziekenhuis en we lopen naar binnen. Zayn wordt meteen geholpen. Hij geeft mij nog snel een kus op mijn voorhoofd en loopt dan de kamer binnen.
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
Vote/comment
XoXo Jade
JE LEEST
I miss you || Zayn Malik
FanfictionBaby, I miss you, more than anything. And i wish, we could lie in bed all day, under your covers. Because it's cold, and I just want to keep you warm. I'll play with your hair, and draw circles on your back, and kiss you, over and over, again, and a...