JADE'S POV
Ik plof op de bank neer naast Zayn. Hij zucht. 'Hoe kom ik eigenlijk hier?' Vraag ik. Zayn krijgt een sneeky glimlach op zijn gezicht. 'Toen jij sliep ben ik naar jou toe gereden en je hierheen gebracht. Ow je koffer met je kleding en je handtas staan ik de gang'. Ik knik. 'Bedankt' zeg ik en ik geef hem een knuffel. Louis komt de woonkamer binnen. Als hij mij ziet. Blijft hij plots stil staan. 'Jade?' Vraagt hij. Ik spring op en ren op hem af. Hij neemt mij in een knuffel. 'Jeejh ik heb mijn wortel maarje weer'. Ik glimlach. Ik hoor wat gestommel op de trap en zie een bos krullen de hoek om lopen. 'Jade!' Roept Harry en geeft mij een knuffel. Hij laat me los en bekijkt mijn haar. 'Stoer' zegt hij. Ik knik. 'Zayn waar heb je de blonde haarverf gelaten' hoor ik Niall roepen. Hij komt de woonkamer binnenlopen. 'Niall!' Roep ik en ik ren op hem af. Hij kijkt me geschokt aan. Maar die veranderd al snel. Ik geef hem een knuffel. 'Je haar is anders' zegt hij. Ik knik. 'Niet alleen me haar'. Lach ik. Hij knikt en kijkt Zayn aan. 'Waar is de verf?' 'Badkamer. Bovenste kastje. Link'. Niall knikt en verwijnd weer naar boven. Ik kijk Niall na. Hij heeft hele erge uitgroei. Maar goed dat hij het gaat verven.
We zitten met zijn alle op de bank film te kijken. Nouja. Liam is er niet bij. Ik heb hem niet meer gesproken. Na onze "kleine" discussie. 'Uhh jongens. Ik wil wat vragen' iedereen kijkt Zayn aan. 'Wat dan?' Vraagt Niall. 'Mag Jade. Hier komen wonen. Dan kunnen we haar in de gaten houden. En het is gewoon gezellig'. Ik kijk hem raar aan. 'Hallo ik ben een jaar ouder dan jullie he. Okey louis is een jaar ouder dan mij. Maar ik kan best voor mezelf zorgen'. Nu kijkt iedereen mij verbaast aan. 'Wat?' Vraag ik. Zayn schudt zijn hoofd. 'Jade kijk naar jezelf. Wij zijn weg. Je hebt piercings. Tattoos. En zwart haar. Terwijl je super mooi haar had. Je komt bij ons wonen'. 'Maar...' Ik kan mijn zin niet afmaken of Harry onderbreekt mij. 'Je komt hier wonen of je het wilt of niet. En je slaapt dan zolang bij Zayn tot dat jij en Liam het uitgepraat hebben. En jullie. Boyfriend and girlfriend zijn'. Ik keek hem met open mond aan. 'Hoe weet jij dat Liam en ik verliefd zijn op elkaar?' Iedereen begint te lachen. 'Liam heeft het zo vaak over je. Hoe mooi je bent. Hoe ja haren met van die lange lokken over je schouders vallen. All that kind of stuff. Hij is smoor op je'. Zegt Niall. Ik zucht en ga onderuitgezakt zitten. Ik pak een pluk haar. "Wat heb ik gedaan" denk ik in mezelf. Ik wordt uit mijn gedachte gehaald door Zayn. 'Ik ga naar bed. Doeii' en hij loopt naar boven. 'Ik ga ook jongens' zeg ik. Ik wens iedereen weltrusten en loop naar boven. Ik loop naar Zayn zijn kamer. Hij heeft zijn deur bespoten met graffati. Ik sta stil voor zijn deur en bekijk hij er allemaal op gekladderd heeft. Mijn oog valt op een tekening van een meisje. Daarboven staat. "Jade❤". Ik kijk naar het meisje. Wow die lijkt precies op mij. Nouja. Toen ik nog blond haar had. Ik zucht en loop de kamer binnen. Ik pak mijn spullen voor te tandenpoetsen en loop naar de badkamer. De deur staat op een kier. Ik wil de deur verder openduwen als ik gezang hoor. Zayn staat in de badkamer te zingen. Ik open de deur een beetje en kijk hoe hij voor de spiegel zijn avond ritueeltje aan het doen is. Ik begin te lachen en loop de badkamer in. Ik ga op de rand van het bad zitten en kijk Zayn aan. Hij glimlacht naar me en gaat gewoon door met zingen. Ik glimlach ook en poets mijn tanden. Als we allebei klaar zijn gaan we naar Zayn zijn kamer. Ik duik het bed ik. Zayn begint te lachen en komt naar me liggen. 'Ik heb je gemist' fluisterd hij zachtjes. 'Ik jou ook'. Hij geeft me een kus op mijn wang en niet veel later val ik in slaap.
Ik wordt wakker van een harde knal van beneden. Daarna hoor ik wat gescheld. Ik spring mijn bed uit en hol naar beneden. Daar zie ik Niall staan voor de koelkast met de koelkast deur in zijn handen. Ik begin keihard te lachen. Niall kijkt me boos aan. Waardoor ik nog harder moet lachen. Louis en Harry komen aanlopen. 'Waarom lach je...' Als ze Niall zien beginnen ze ook te lachen. 'Hoe.. haha.... heb.... haha... je dat.... haha... Gedaan?' Probeert Harry te vragen. 'Nou ik wou wat te eten pakken. En toen deed ik de deur open en toen ging die los'. Zegt Niall nog steeds met een boos gezicht. Ik begin nog harder te lachen. Liam komt de keuken ingelopen. 'What the.... Niall James Horan. Wat heb je gedaan!' Roept hij. Ik begin nog harder te lachen. Het doet gewoon pijn aan me buik. Zayn komt er ook bij. 'Wat lachen jullie allemaal?' Als hij Niall ziet komt hij niet meer bij. Niall laat de deur los en loopt boos weg. Ik loop naar de woonkamer toe en probeer te stoppen met lachen. Als dat eindelijk is gelukt loop ik weer terug naar de keuken. De jongen zijn al naar boven gegaan. Alleen Liam staat in de keuken alles wat uit de koelkast is gevallen op te ruimen. 'Ik help wel' zeg ik en ik begin op te ruimen. Hij kijkt me raar aan en gaan dan ook verder. Als we klaar zijn kijk in hem vrolijk aan. 'Wat doe je hier nog eigenlijk. Moet je niet allang weer terug naar huis?' Ik kijk hem verbaast aan. Lekker aardig!!!!!! 'Nee ik woon hier. Vanaf gister. Dus je zit verlopig nog aan mij vast'. Hij zucht en knikt. 'O oke'. Ik zucht. 'Met wat krijg ik Niall weer vrolijk?' Vraag ik. Liam loopt naar de kast en pakt er een zak chips uit. 'Helpt altijd'. Ik glimlach. 'Dankje'. Ik pak de chips van hem aan en loop naar Niall.
Ik plof neer op de bank. Toen ik Niall de chips gaf. Had hij het me gelijk vergeven dat ik zohard had gelachen. Ik zet de tv aan en bekijk wat er op tv is. Ik stop met zappen als ik opeens op zo'n roddel programma kom. Die vrouw begint te praten. 'Gister middag is Zayn Malik gespot met een meisje zijn armen. Het meisje had zwart haar met een paarse Dip-dye. Meeste mensen zeggen dat het Jade Welters is. De beste vriendin van Zayn. Maar wat heeft ze met haar haar gedaan? En wat is er toch allemaal met die tattoos. Wat vinden jullie. Moet zo zo blijven of moet je terug naar hoe ze eerst was. Laat het ons weten'. Ik zet de tv snel uit. Ik pak mijn laptop en open twitter.
"@JadeWelters wat heb je met ja haar gedaan? Tis zo anders"
"@JadeWelters wtf tattoos piercings zwart haar. Ben je gothic?"
"@JadeWelters sorry dat ik het zeg. Maar ik vind je nu echt lelijk"
Okey thats it. Oude ik. Here i come.
'Niall blijf uit de keuken kastjes!'
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•
Heey dussss dit was weer een upload. Hihi.
- Jade loves Zayn Malik forever hihi
JE LEEST
I miss you || Zayn Malik
ФанфикBaby, I miss you, more than anything. And i wish, we could lie in bed all day, under your covers. Because it's cold, and I just want to keep you warm. I'll play with your hair, and draw circles on your back, and kiss you, over and over, again, and a...