JADE'S POV
We rijden het terijn op. Niall stapt uit en rent naar binnen. Voor de deur staan allemaal fans. 'Lou hoe kom ik hier doorheen zonder dat mensen mij herkennen'. Ze kijkt me moeilijk aan. Maar krijgt dat een lach op haar gezicht. Ze opend het Dash-board kastje en haalt Harry zijn Snapback eruit en zijn Zonnebril. 'Die gebruikt hij toch amper' zegt ze. Ik begin te lachen en zet de pet op mijn hoofd en doe Harry zijn zonnenbril op. Ik parkeer de auto en we stappen uit. Ik verberg mijn hoofd een beetje. Niemand heeft mij herkend. Duhh ik heb nu opeen een bos krullen en blond haar. Iedereen herkent Lou natuurlijk wel. We lopen snel naar binnen. We lopen een kamer binnen. 'Blijf hier wachten tot dat ik je haal' zegt ze. Ik knik en Lou verlaat de kamer.
LIAM'S POV
Ik laat mezelf op de bank neerploffen. Niall en Lou zijn laat. Ik hoor gehijg en Niall staat in de deur opening. 'Sorry duurde wat langer'. Iedereen knik even en gaat dan weer door met waar ze bezig waren. Niet veel later komt Lou ook de kamer in. 'Liam zitten' zegt ze. Ik glimlach en ga in de stoel zitten. 'Lou doet mijn haar goed en stopt wat poeder op mijn gezicht. Na dat ik klaar ben doet ze derest van de jongens. 'Ey Liam. Wat zou je doen als Jade weer terug gaat naar hoe ze vroeger was?' vraagt Niall opeens. 'Haar zoenen duhh' zeg ik. Niall steekt zijn hand uit. 'Hou ik je aan'. zegt hij. Ik glimlach en schudt zijn hand. 'Als je dat niet doet mag ik je kaal scheren'. Zegt hij. ik knik. 'Deal'. glimlach ik. 'Jullie moeten op'. Roept Paul. Ik knik en we lopen weg. Ik zie Lou wegrennen naar een kamer. Ze komt naar buiten met een meisje met prachtige krullen. Had Jade die maar. Zucht ik in mezelf. 'Alle goed bro?' Vraagt Zayn. Ik knik. 'Gaat wel. Maar ik moet steeds aan Jade drenken'. 'Ik weet het. Ik wil liever ook dat ze terug gaat naar haarzelf. Ik mis haar'. Ik knik. 'Ik ook'. We worden aangekondigt en we lopen glimlachend naar de bank toe. Het past net. 'Niall je moet echt minder eten' zegt Louis. We beginnen te lachen. En het intervieuw begint. Er worden van die vragen gesteld die altijd worden gevraagt. Hoe het met ons gaat. En al die andere dingen. Ik zucht.
'Zayn hoe gaat het met Jade?' Vraagt de presentator. 'Gaat goed. Ze is erg veranderd sinds de laatste keer dat ik haar gezien heb. Maarja. Zij vind het mooi'. Antwoordt hij. 'Vind jij het mooi Liam?' Vraagt de presentator. Ik zucht. 'Niet zo. Ik vond de oude Jade mooier'. 'Zijn de geruchten waar. Dat jij en Jade wat hebben'. Ik schudt. 'Nee die zijn helaas niet waar. Ik geef eerlijk toe ik ben verliefd op haar. Maar dan op de oude Jade. Niet deze'. Ik hoor allemaal. Aaww uit het publiek. Ik geef een kleine glimlach maar kijk dan weer naar me handen. 'Nou laat ik je zeggen. Dat Jade ook verliefd is op jou'. Ik kijk op. 'Vandaar dat ze dit heeft gedaan'. Ik kijk hem raar aan. Ik kijk naar Zayn die zijn schouders ophaald. Ik hoor allemaal. Ooohh. Uit het publiek. Ik draai me om. En zie Jade staan. Ze heeft donkerblonde krullen. Geen dikke laag make-up en de piercing uit haar neus is eruit. Ik spring op en ren op haar af. Ik geef haar een knuffel. 'Sorry' zegt ze zachtjes. Waarom zegt ze sorry, ik ben diegene die sorry moet zeggen. 'Nee ik sorry'.
'Liam KUCH onze Deal' zegt NIall lachend. Jade kijkt hem verbaast aan. Ik glimlach en pak Jade haar hoofd tussen haar handen. En druk mijn lippen op die van haar. Het pupliek begint te gillen. Jade glimlacht tussen de kus door. Ik zet mijn handen op haar heupen. Ze slaat haar armen om mijn nek. Het kan me niet schelen dat dit op tv is. Ik heb mijn Jade weer terug. Ze maakt zich los en kijkt me met een glimlach aan. 'Ik hou van je' zegt ze zachtjes. 'Ik ook van jou'. Ze glimlacht en geeft me een knuffel. 'Jade?' Vraagt Zayn. 'Pretverpester!' Roept Louis keihard. We beginnen te lachen.
Het leek net of het intervieuw uren duurde. Toen hij klaar was. Zijn we naar Nando's gereden. Ik heb denk ik de heletijd gelachen. Ik krijg deze lach voorlopig niet van mijn gezicht. Ik kijk nog een keer naar Jade. Ze zucht. 'Ik zou ook graag naar mezelf willen kijken. Maar dat lukt helaas niet. Dus willen jullie me niet jaloers maken door naar mij te staren' zegt ze. Ik begin te lachen en kijk weg. Derest kijkt ook snel weg. Ze begint te lachen. Haar perfecte glimlach. Eigenlijk is alles aan haar perfect. En nu helemaal.
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
Short chapter. Iknow
Maarja. Beter iets dan niets he. Hihi.
- Jade❤
JE LEEST
I miss you || Zayn Malik
FanfictionBaby, I miss you, more than anything. And i wish, we could lie in bed all day, under your covers. Because it's cold, and I just want to keep you warm. I'll play with your hair, and draw circles on your back, and kiss you, over and over, again, and a...